Hallo,
IK heb de officiele bluetooth headset voor de PS3. Zou ik deze werkend kunnen krijgen op mijn laptop met een bluetooth ontvanger?
Hallo,
IK heb de officiele bluetooth headset voor de PS3. Zou ik deze werkend kunnen krijgen op mijn laptop met een bluetooth ontvanger?
Dat zou wel mogelijk moeten zijn ja. Waarom probeer je het niet eerst voordat je een topic aan maakt :mellow:
[quote]Dat zou wel mogelijk moeten zijn ja. Waarom probeer je het niet eerst voordat je een topic aan maakt :mellow:[/quote]
Ik ben er vandaag al zeker 2 uur mee bezig geweest maar het lukt met niet …
hebt ge wel bluetooth op uwe pc?
[quote]hebt ge wel bluetooth op uwe pc?[/quote]
Jah :D, en als je het niet hebt kun je bijna overal zo’n ministickje met bluetooth vinden, kost rond de 10 euro!!
http://images1.speurders.nl/images/48/4806/48069161_1.jpg
[quote]hebt ge wel bluetooth op uwe pc?[/quote]
Lees de eerste post lol ja ik heb het.
Met je telefoon kan het als het goed is wel,, maar met een laptop weet ik niet 🙁
– Ga naar je bluetooth icoontje en klik op ”voeg apparaten toe”.
– Druk dan ongeveer 10 seconden op het aan/uit knopje van je headset als het goed is zal je headset verschijnen.
Ik heb een Gioteck headset en binnen een paar seconden maakte mijn laptop verbinding met mijn headset
[quote]- Ga naar je bluetooth icoontje en klik op ”voeg apparaten toe”.
– Druk dan ongeveer 10 seconden op het aan/uit knopje van je headset als het goed is zal je headset verschijnen.
Ik heb een Gioteck headset en binnen een paar seconden maakte mijn laptop verbinding met mijn headset[/quote]
Heb ik ook al geprobeert; geen driver voor bluetooth headset ding gevonden
je moet hem eerst conecten met het systeem door de usb kabel in je pc te proppen en ook op je headset aansluiten zo heb ik het met me ps3 gedaan