Double XP weekend voor Call of Duty: Black Ops II van start gegaan

Goed nieuws voor de fans van Call of Duty: Black Ops II. Treyarch heeft via Twitter laten weten dat er dit weekend extra XP verdiend kan worden in Black Ops II. Het Double XP weekend is gister begonnen en eindigt aanstaande maandag om 19:00. Je hebt dus nog genoeg tijd om eens flink te gaan levelen.

  1. User  avatar
    5920 XP

    Nice, gaan we maar weer eens goed gebruik van maken!

    0
  2. User  avatar
    1556 XP

    Spelen mensen dit nog online dan :p

    0
  3. User  avatar
    2442 XP

    Haha, ik wou net zeggen gisteren was het al begonnen;). Had toevallig BO II erin gedaan. Moet wel eerlijk zeggen dat de oude nuke town veel leukere map vond..

    0
  4. User  avatar
    1956 XP

    Nuketown staat onder Bonus net als Arms Race mensen.
    Levelen gaat lekker snel, 8e Prestige 39 alweer. 😀

    0
  5. 46.129.93.xxx's avatar

    jammer voor de mensen die al prestige master zijn zoals ik, want die hebben er niks aan

    0
  6. 213.73.174.xxx's avatar

    @insanespartan:
    Meer dan 500000 mensen per console 😛

    0
  7. 213.73.174.xxx's avatar

    Wat heeft dit voor nut voor prestige masters zoals ik, wij kunnen niet meer levelen en de meesten kennen de levels uit hun duim. Ik wil uprising!

    0
  8. 85.158.139..xxx's avatar

    Jeuj… al 4 maanden prestige master maar goed… leuk voor de mensen die er wat aan hebben. Afgelopen week wel een Treyarch tester tegen gekomen die prestige 11 was. Die had dat vliegtuigje uit BO voor zijn naam staan. Volgens mij was dat prestige 3 in BO.

    Dus binnenkort kunnen we weer wat nieuwe prestiges verwachten.

    0
  9. 46.129.93.xxx's avatar

    trouwens, wat mij opvalt als er Double XP is dat alle campers weer online komen
    in elk potje zit wel zo’n loser, en als jij het een keer zelf 1x doet gaan ze gelijk klagen >_>

    0
  10. User  avatar
    410 XP

    @46.129.93.xxx: ja dus dat he , maar jekan die double xp nog gebruiken voor je wapens enzo

    0
  11. User  avatar
    183 XP

    Allang prestige master.. Maar ben op een nieuwe account begonnen. Vanmorgen was ik nog prestige 1 level 10 en nu level 52. Morgen verder ^^

    0
  12. 83.86.198..xxx's avatar

    @46.129.93.xxx:

    dat is de reden dat bo2 weg is gedaan door mij. teveel hoekjes ook voor de camps… ik w8 lekker op gta5, had mw3 al geskipped echt geen idee waarom ik blops2 heb gehaald, maar het was een wijze les om nooit meer een cod te kopen. de beste cod (4/mw1) zit vol met cheats en de slechtste cods zijn pro camp+noob.

    heel jammer, vooral als je leest dat smaakloze mensen het hele milking concept van cod in stand houden.

    0
  13. 81.83.137..xxx's avatar

    Ik ben er ook niks mee. Ik prestige niet want dat interesseert me eigenlijk niet.

    0
  14. User  avatar
    240 XP

    Op naar Prestige 7 dan! Even pauze van Borderlands 2

    0
  15. User  avatar
    240 XP

    @213.73.174.xxx:

    Koop een stat reset met je prestige award?

    0
  16. User  avatar
    183 XP

    En alweer prestige 2 level 48. Morgen ff prestige 3 knallen en dan kan ik ff geen cod meer zien haha

    0
  17. Jordy's avatar

    Ik heb een vraagje ik heb vandaag mijn ps3 opgestart met bo2 erin en ik heb nog geen dubbel xp iemand een idee hoe dat zou komen ?

    0

Meer Call of Duty: Black Ops II

Meer