Dying Light free-roaming gameplay ziet er fantastisch uit

Dying Light is een titel waar ik persoonlijk erg naar uitkijk en na het zien van de bovenstaande beelden is dit alleen nog maar meer geworden. De hele combinatie van zombies en free-running lijkt enorm goed uitgewerkt te zijn en is niet langer alleen maar een goed idee op papier. Het is uiteraard wel jammer dat de game niet op de vorig jaar beloofde 60FPS loopt, maar aan de trailer te zien is de game desondanks behoorlijk stabiel.

Het gaat hier in de gameplay wel over ‘daytime’ dus de zombies zijn wat trager, maar ’s nachts, dan breekt de hel los wanneer ze veranderen in monsterachtige-wezens.

30 januari is het zover en is de game te koop hier in de Benelux.

  1. 81.165.19.xxx's avatar

    Vind het maar een eentonige locatie en veel pop ins :s

    0
  2. 188.207.90.xxx's avatar

    Rondrennen met een breekijzer en dan nog niet eens op 60fps? Wahahauw. Hoe fokking saai is dit.

    0
  3. User  avatar
    7 XP

    ziet er leuk uit. 😉 😉

    0
  4. 82.73.243..xxx's avatar

    Wacht wel op price drop

    0
  5. 217.123.72.xxx's avatar

    Heb m gepre-orderd al sinds begin januari kijk er naar uit.

    0
  6. 82.75.50..xxx's avatar

    Deze ga ik zeker kopen. Lijkt me een vette game 🙂

    0
  7. 82.169.141..xxx's avatar

    @188.207.90.xxx: Je snapt dat de rest van de game het niet aan kan op de consoles, en drops/wisselingen van 60-30 fps zijn vervelender.
    Overigens bagger op console, 30 fps. Lel

    0
  8. 217.120.244..xxx's avatar

    Kijk naar de pc specs…. dit spel gaat heel zwaar lopen op de ps4

    0
  9. 95.96.192..xxx's avatar

    Ziet er noet leuk uit, locatie lijkt saai en eentonig

    0
  10. 82.75.50..xxx's avatar

    Vind zelf het verschil tussen 30fps en 60fps niet zo heel groot. Als ze deze gewoon op een locked 30fps zetten vind ik het prima.

    0
  11. User  avatar
    21 XP

    Zit nog altijd te twijfelen of ik dit spel moet halen…

    0
  12. User  avatar
    17 XP

    Hij komt uit op 30 januari in de UK en op 29 januari in derest van Europa.

    0
  13. 143.176.147..xxx's avatar

    Wat veel pop-ins zeg. Bv bij 1:40 de schaduwen van de bomen

    0
  14. User  avatar
    717 XP

    ga dit allemaal wel zelf ontdekken 🙂 veel zin in deze game!

    0
  15. 84.31.6.xxx's avatar

    Het kon wel een half life mod zijn niks bijzonders

    0
  16. User  avatar
    2103 XP

    Ziet er goed uit!

    0

Meer Dying Light

Meer