Marvel’s Spider-Man’s New Game+ modus zal snel volgen


Ben je al klaar met Spider-Man, maar wil je meer? Gelukkig is er een New Game+ modus onderweg naar de game, zodat je het avontuur nogmaals kan beleven wanneer je klaar bent met het verhaal. Eind vorige maand berichtten we hier al over, maar tot nu toe bleef het stil over de New Game+ modus.

Insomniac Games heeft gelukkig via een Twitter-gesprek bekendgemaakt dat ze nog steeds bezig zijn met een New Game+ modus. Wanneer deze daadwerkelijk beschikbaar wordt gesteld is nog niet bekend, maar het bericht spreekt over het oppoetsen van deze modus. Nog even geduld dus!

Vergeet zeker onze review van Marvel’s Spider-Man niet te checken om te lezen wat wij van de game vinden.

  1. User  avatar
    3098 XP

    Mooi 🙂
    Speel hem nu op spectacular en dat is lekker uitdagend, ben benieuwd hoe uitdagend new game+ dan wel niet moet worden 🙂

    0
  2. User  avatar
    7143 XP

    Mooi ik heb de game al een paar dagen uitgespeeld een super top game als de game plus er gaat komen ga ik zeker deze game nog een rond lopen top .

    0
  3. User  avatar
    2239 XP

    @jimke1:

    Nou al uit? Zonde man, lekker rustig aan doen.

    0
  4. User  avatar
    10599 XP

    Zondag al uit. Graag snel, lekker deze goeie game herbeleven.

    0
  5. 193.110.251..xxx's avatar

    @ROODBAARD: Heb jij het spel nóg niet uitgespeeld dan? Het spel duurt gemiddeld 15-20 uur. Speel jij elke dag maar 1 uurtje ofzo?

    0
  6. 83.81.200.xxx's avatar

    Ik moet nog steeds verder met het verhaal. Veel te veel bezig met exploren van de stad en photo mode gebruiken. 100+ shots staan, en misschien een kleine 10 waar spinnemans zelf op staat.

    0
  7. User  avatar
    2239 XP

    @193.110.251..xxx:

    Ik speel zeker 2 a 3 uur per dag maar ik ben nog niet eens op de helft. Ik heb de main story nog zoveel mogelijk vermeden.

    0
  8. 94.215.35..xxx's avatar

    @jimke1: no liver

    0
  9. 94.215.35..xxx's avatar

    @stefan52a: nog 1 no liver

    0
  10. 143.179.3..xxx's avatar

    @ROODBAARD: sommige mensen hebben gewoon meer tijd blijkbaar

    0
  11. User  avatar
    2239 XP

    @94.215.35..xxx:

    Geen lever???? Leer Engels kneus.

    0
  12. 143.179.3..xxx's avatar

    @ROODBAARD: je hebt ook echt gekken erbij he. Maar sommige spelen alleen het verhaal zonder side missions te spelen. Dus het verbaast me niet dat sommige er al lang klaar mee zijn.

    0
  13. User  avatar
    10599 XP

    @94.215.35..xxx: als ik een game leuk vind ga ik er vol voor…. Had een weekend vrij en niks te doen.

    0
  14. 143.179.3..xxx's avatar

    @stefan52a: als ik het weekend vrij had gehad had ik de game ook uitgespeeld want de game is serieus geweldig.

    0
  15. User  avatar
    10599 XP
    0
  16. 92.110.202.xxx's avatar

    @193.110.251..xxx: sommige mensen hebben ook een leven buiten het gamen. Veel gameplezier in je rukbunker!

    0
  17. User  avatar
    218 XP

    @ROODBAARD: ik probeer toch ook zo lang mogelijk te genieten

    0
  18. User  avatar
    218 XP

    @143.179.3..xxx: Dat zijn mensen met no liver 😉

    0
  19. User  avatar
    2239 XP

    @jokke84:

    Wat een hel zonder lever, proost jongens!

    0
  20. 77.175.200.xxx's avatar

    Er is wel een verschil met story of 100/

    0
  21. User  avatar
    4884 XP

    @193.110.251..xxx: ja ik speel ook op mijn gemak ben al 50 procent door de game vind het echt veel te snel nog liever even genieten. Als je meer tijd hebt kan je dit idd snel uit spelen. Maar ik speel het 3 of 4 uurtjes per dag.

    0
  22. User  avatar
    7718 XP

    @193.110.251..xxx: Zo raar is dat niet als je kids, werk en daarnaast nog van alles gepland hebt

    0
  23. User  avatar
    382 XP

    @mrb: Sja idd we zijn geen 16 meer en wonen niet bij de ouders, waardoor we zeeën van tijd hebben.

    Werk, studeren, huishouden, sporten, vriendin aandacht geven en gamen, dan is de dag maar kort.

    De game is wel legendarisch btw, zit nu op 70% procent, maar ik ga weer voor platinum.

    0
  24. 144.76.14.xxx's avatar

    Live your liver to the max!
    Maarre new game plus klinkt goed!

    0
  25. 2001:1c03:1902:9300:50ec:7c8e:69ec:9.xxx's avatar

    Dat is echt wel heel tof!

    0
  26. User  avatar
    1280 XP

    @77.175.200.xxx:

    Ik heb de game 100% en platina uitgespeeld. Game is aan de korte kant. Als je gewoon alle missies en zij missies speelt, dan duurt het niet erg lang. je kan geen dingen overhaasten want bepaalde enemies zijn best pittig.

    0
  27. User  avatar
    7718 XP

    @GreasyAce: idd, zit zelf nog maar op 21%, ben dan wel voornamelijk bezig met side missions. Erg mooi spel is het

    0

Meer Spider-Man PS4

Meer