Nieuwe kleurrijke teaser trailer Ghost of Tsushima getoond tijdens State of Play

Tijdens State of Play hebben we op het einde vandaag een kleine teaser mogen zien van Ghost of Tsushima, de nieuwe exclusieve titel van Sucker Punch. Zij waren onder andere verantwoordelijk voor de inFAMOUS games, je kunt je dus wel voorstellen dat we hier enorm naar uitkijken.

De game werd aangekondigd op 30 oktober 2017 op de Paris Games Week en sindsdien hebben we het met trailer drops op belangrijke momenten moeten doen. Het volgende belangrijke moment voor de game is The Game Awards, die in de nacht van aankomende donderdag op vrijdag plaats zullen vinden en begint om 02:30 uur.

Ghost of Tsushima heeft nog geen releasedatum gekregen en de trailer is behoorlijk kort, maar dat komt omdat men tijdens The Game Awards pas de volledige trailer zal laten zien.

  1. Anoniem-527's avatar

    Bestolen! dan maar wachten tot vrijdag….. Als dan de release date komt is alles vergeven

    0
  2. Anoniem-9589's avatar

    jammer dat dit geen ps5 release game is.

    0
  3. User  avatar
    2606 XP

    Hopelijk een release date binnenkort!

    0
  4. Anoniem-5208's avatar

    Ik vind de Infamous games nou niet bepaald geweldig.

    0
  5. Anoniem-7747's avatar

    @Anoniem-5208: top

    0
  6. Anoniem-3975's avatar

    Wat was dit… Een of andere random samurai groepje die een dude met een rookbom treft midden in een bos? Totaal niet boeiend.

    0
  7. User  avatar
    3157 XP

    Hyped

    0
  8. User  avatar
    1017 XP

    Wat un game word dit

    0
  9. User  avatar
    1976 XP

    🙂

    0
  10. User  avatar
    7143 XP

    Wat wil ik zo graag deze game hebben ik ga wel kijken of Sony een ps4 versie en een ps5 versie gaat uitbrengen want als dit zo is dan wacht ik wel op deze van de ps5 .

    0
  11. User  avatar
    1153 XP

    @Anoniem-3975: Ten eerste, het is geen groepje samoerai maar Mongolen, Koreanen of Chinezen. Zij maakte onderdeel uit van de eerste invasievloot van Kublai Khan. En die dude met dei rookbom is dus…een samoerai.
    Ten tweede, als geschiedenis je niet interesseert moet de game blijkbaar je interesse ergens anders uithalen, dat is blijkbaar bij jou dus niet gelukt.

    0
  12. Anoniem-2545's avatar

    @Anoniem-9589: egoist

    0
  13. User  avatar
    2208 XP

    Ik heb hier super veel zin in nog meer dan cyberpunk 2077 waar ik ook al erg veel zin heb

    0
  14. Anoniem-90's avatar

    @Actie94: Lol.

    Geweldige game? kijk er erg na uit.

    0
  15. Anoniem-8452's avatar

    @Anoniem-5208: heeft verder niks mee te maken lijkt er ook totaal niet op ja is van de zelfde maker maar totaal anders

    0
  16. Anoniem-3872's avatar

    @Anoniem-2545: jou IQ is dus beduidend lager dan jou schoenmaat. Heb je überhaupt wel eens de gameplay gezien. Gezien je reacties niet en je kent het geschiedenis ook al niet. Tot nu toe kom je erg dom over. Met erg weinig stand van zaken. Verder zie ik je bijna altijd commentaar leveren. Alsof jij het het ooit beter zou kunnen wat betreft games maken.

    0
  17. Anoniem-8143's avatar

    @Actie94:

    Lol, omdat ik geschiedenis niet leuk zou vinden, vind ik deze game niet leuk? Wat een redenatie, man man man…

    0

Meer Ghost of Tsushima

Meer