Eind februari kregen we een eerste voorproefje op People Can Fly’s nieuwste game Outriders, een RPG shooter waarin je je eigen personage kunt maken en kunt kiezen uit verschillende classes om mee te spelen.
De Poolse studio drukte ons eerder op het hart dat Outriders voor een lange tijd support zal blijven krijgen. In een interview met GamingBolt vertellen creative director Bartek Kmita en lead game designer Piotr Nowakowksi dat ze Outriders op de ‘old school’ manier willen afleveren. Dit betekent dat de game vanaf de releasedatum compleet is en er zullen geen microtransacties aanwezig zijn.
“We decided to go the old school approach, where we are just finishing the game and giving it to the players, not thinking about the microtransactions, game passes, and things like that. At some point, it was easier for us to think about the game that way, just delivering the whole product. We believe players will like that proposal, that they’re just buying something.”
De twee heren benadrukken echter dat het goed mogelijk is dat er op een later punt een vorm van een battle pass naar de game komt, maar dat dat vooral voor de spelers zal zijn die dieper in de wereld van Outriders willen duiken. People Can Fly wil graag hun wereld verder uitbouwen, maar dat zonder dat ze op microtransacties hoeven te leunen.
“Of course, it doesn’t close for us the option in the future to just add a battle pass or other similar content, but not like microtransactions, it would be more like the bigger components that can help those players who want to go deeper into our world, play in that world. But until then, we will have what we have created, and that is enough. Do we want to build on our world and mechanics? Sure, but not in the form of microtransactions.”
Outriders is vanaf 1 april verkrijgbaar voor de PlayStation 4/5, Xbox One | Series consoles en pc.
People C1n Fly had vroeger een spel met puike graphics, dat de Serious Sam-formule volgde.
Kennen jullie die shooter nog?
People Can Fly bouwt mooie engines.
De RE-engine van Capcom, vind ik ook een mooie engine.
Quote: “We decided to go the old school approach, where we are just finishing the game and giving it to the players, not thinking about the microtransactions, game passes, and things like that. At some point, it was easier for us to think about the game that way, just delivering the whole product. We believe players will like that proposal, that they’re just buying something.”
Is te zien dat het Polen zijn.
En als die op 1 april uitkomt, zeggen ze: just kidding.
@Undergod: Waar is in die quote te zien dat het Polen zijn dan?
@Anoniem-5241: Doordat de Polen, zich niet laten leiden door al dan niet tijdelijke gaming-trends.
De wereld veranderd, maar de Polen houden enorm vast aan de traditionele gezins-waarden. (die waarden waar wij mee zijn opgevoed)
Dat wordt gestimuleerd door de Poolse overheid.
Traditionele gezinnen.
Terwijl onze ‘woke-cultuur’ gezinnen net uit elkaar drijft.
Weet u waarom?
Zodat u zwak staat en uw stem genegeerd kan worden.
@Undergod: painkiller
@Anoniem-4096: Yep! 😉
@Undergod: cdprojekt red zijn ook Polen en dat is ook een waardeloze game geworden
Gamepass day-1
@Anoniem-9730: Ja ik weet het, dank dat je dit aandraagt.
Er zijn gewoon fouten gebeurd, want moest Cyberpunk af zijn geweest, dan herken je daar toch weer de Polen in…
Ofschoon, 666th street in Cyberpunk mij serieus aan het twijfelen brengt.
Ik denk dat het project te groot was, want de wereld, is enorm indrukwekkend.
Ik denk dat het project aan meer studio’s is overgelaten, waardoor het een rommeltje is geworden. Omdat de game zo massief is, dat ik twijfel of alleen CDProject Red eraan gewerkt heeft.
Maar je haalt een zeer goed punt aan, want ik ben er zelf ook nog niet uit.
@Anoniem-9730: heb me toch geamusseerd op cyberpunk. Maar aangezien de beloofde dlc schone schijn is hoeft het ook niet meer