Battlefield 2042 beta wordt waarschijnlijk ook uitgesteld

Eergisteren kwam het nieuws naar buiten dat Electronic Arts Battlefield 2042 heeft uitgesteld naar 19 november. Volgens Battlefield insider Tom Henderson zal hetzelfde gebeuren met de beta.

Het was de bedoeling dat de beta in september zou plaatsvinden en geruchten gingen rond dat dit vanaf 22 september zou zijn. Volgens Henderson wordt dit verplaatst naar een latere datum. De beta zal volgens de insider nu op 6 oktober plaatsvinden voor gamers, die Battlefield 2042 in pre-order hebben staan en op 8 oktober kan iedereen met het voorproefje aan de gang.

Henderson is aan deze data gekomen via een intern systeem, dat hij niet kan delen. Electronic Arts zal deze informatie de komende dagen officieel bekendmaken.

  1. User  avatar
    10599 XP

    Zuur

    0
  2. Anoniem-7583's avatar

    Je kan beter hell let loose beginnen spelen begin oktober, is toch vele malen better als cod en battlefield

    0
  3. Anoniem-658's avatar

    Prima, was te verwachten maar ik heb geduld.

    0
  4. Anoniem-2334's avatar

    @Anoniem-7583: wat weet jij daar van heb je ze allemaal gespeeld??zodat je een oordeel kunt geven?

    0
  5. Anoniem-4957's avatar

    Geen Battlefield voor mij meer. 19 november komt ook ff14 endwalker uit.

    0
  6. Anoniem-2765's avatar

    Voor dat je het weet is het 2042! Komt goed.

    0
  7. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-7583: beter dan

    0
  8. Anoniem-3177's avatar

    @Anoniem-7583: Heb gisteren de Hell let Loose beta gedownload maar ik vind het een waardeloze bout game. Besturing met Dualsense controller is huilen met de pet op want je kunt de deadzones niet aanpassen, slechte PC port…

    0
  9. Anoniem-7963's avatar

    @Anoniem-3177: geweldige game. Maar voor de meesten te moeilijk :p

    0
  10. Anoniem-858's avatar

    @Anoniem-7963:

    Ik vermaak me er ook mee. De eerste matches frustreerde ik mij eraan omdat ik niet snapte wat ik fout deed. Na alles te lezen uit de field manual begon ik het rap onder de knie te krijgen.

    Helaas zullen zoveel spelers geen chat gebruiken. En dus de game niet juist spelen. Want het is echt wel een ingenieus systeem.

    0

Meer Battlefield 2042

Meer