Sifu ligt sinds februari in de digitale schappen en deze game zal zeer binnenkort ook in fysieke vorm verschijnen. Op 4 mei mogen spelers het fysieke exemplaar verwachten en dan verschijnt er ook gelijk meer content. Dat blijkt uit de roadmap die ontwikkelaar Sloclap heeft onthuld, zoals je hieronder kunt zien.
Op de dag van de fysieke release mogen spelers moeilijkheidsgraden, geavanceerde trainingen en diverse outfits verwachten. Daarnaast kan je zien dat er voor de rest van het jaar nog meer op het programma staat. De toekomstige updates hebben nog geen releasedatum en staan enkel gepland voor specifieke periodes.
Spring 2022 (May 3)
- Difficulty Options
- Student
- Disciple
- Master
- Advanced Training
- Outfit Selection including Young Man Suit
Summer 2022
- Advanced Scoring
- Gameplay Modifiers
- No Pendant
- One Health Point
- No Guard
- Stronger Enemies
- Golden Staff
- All Skills unlocked
- Bullet Time
- New Outfits
Fall 2022
- Replay Editor
- New Modifiers
- New Outfits
Winter 2022
- New Game Mode: Arenas
- New Modifiers
- New Outfits
Jammer voor de moeilijkheidsgraad update maar verder woeste game
@Anoniem-1048: Waarom is dat jammer?
meer mensen gaan nu deze game spelen zodat een sequel of een andere ip van deze maker weer mogelijk gemaakt wordt?
@RobanosSmatros: de game is niet voor niets moeilijk, Sonos de game nou eenmaal bedoelt, net als bij bv Elden Ring enzo.
@7th-son: maar nogmaals als er meer mensen kunnen genieten gaat het hun meer zieltjes opleveren en meer geld.
het is een bedrijf geen liefdadigheids instelling.
En wie zegt dat mensen die het eerst op makkelijk proberen het onder de knie krijgen het niet later nog een keer proberen?
@RobanosSmatros: er zijn er maar weinig die dat daadwerkelijk doen hoor. Vooral als er maar 1 keuze is in de game, die erg lineair is.
De reden dat een game moeilijk is heeft een reden en trekt een hele andere soort gamer dan een spelletje wat je gewoon op makkelijker kan zetten om verder te komen, ipv skills te kweken.
Ik ben allang al blij dat het er niet vanaf dag 1 in zit!
@7th-son: tjah draai het om.
Stel dat de makkelijkere optie er in zit.
jij kiest altijd normal hard of extra hard.
heb je er geen last van toch?
Door puur een makkelijkere optie te kiezen kunnen ze de hardcore fans gewoon pleasen door zelfde te doen en minder hardcore gamers ook.
Ja het is een bepaald genre maar genoeg mensen die bij wijze afgehaakt zijn bij returnal of souls game like games puur door de moeilijkheids graad.
Groter publiek iedereen tevreden!
Je kan zelfs voor de trophie hunters er nog bij doen dat je op elke moelijkheids graad spel moet uitspelen zodat je toch gevoel hebt dat je wordt uitgedaagd.
@RobanosSmatros: “oh ik red het niet na 2x proberen, ik zet de easy mode wel aan.” Hahaha
Nee ik speel het altijd op normal, omdat het doel zo vaak bedoeld is. Elden ring, sifu etc speel ik juist omdat ze uitdagend zijn, en omdat het daar ook daadwerkelijk van je eigen skills af hangt.
Ik draai helemaal niets om