The Lord of the Rings: Gollum heeft inmiddels de gouden status bereikt en dat betekent dat de game klaar is voor de release, die op 25 mei zal plaatsvinden. Dit betekent dat ontwikkelaar Deadelic Entertainment voorafgaand aan de lancering natuurlijk ook z’n best zal doen om de game in de schijnwerpers te zetten.
Daarvoor heeft men – in samenwerking met NVIDIA – een nieuwe trailer gedeeld die de game van een flinke lik ray tracing voorziet. De ontwikkelaar zegt dat de game vanaf de launch NVIDIA DLSS3 en RTX ray tracing zal ondersteunen en de impact daarvan zie je in de beelden hieronder.
Naar verluidt zullen de current-gen versies tevens ray tracing ondersteunen, zij het wat teruggeschroefd in kwaliteit. De last-gen versies vallen als vanzelfsprekend buiten de boot.
Het ziet er leuk uit hoor, maar niet meer dan dat. Wat het voor een game gaat worden is mij een raadsel. Ik heb weinig vertrouwen in deze game.
ligt het aan mij, of ziet de trailer met raytracing op 4k res er nog steeds niet denderend uit?
@Anoniem-1410:
Op een budget Android telefoon ziet er waarschijnlijk minder uit, dus kan inderdaad aan jou liggen.
@Anoniem-6433:
snobisme is jou ook niet vreemd, zo blijkt
Ik ben toch benieuwd naar de review er van het ziet er we beter uit dan al die vorige trailers .
Kan niet wachten om ook deze game op 20 fps te spelen met max settings in 4k.