Shadow of the Erdtree uitbreiding voor Elden Ring verschijnt mogelijk op 25 februari

FromSoftware werkt al geruime tijd aan Shadow of the Erdtree, een uitbreiding voor Elden Ring. Onlangs lieten ze doorschemeren dat het nog wel even zal duren vooraleer de nieuwe content uitkomt, maar er is een goede kans dat het eerder verschijnt dan verwacht.

Thrustmaster heeft kortstondig een pagina online gehad op zijn website, waar ze een samenwerking tussen uitgever Bandai Namco en Thrustmaster aankondigen. Dit in teken van Shadow of the Erdtree. Het zou dan om een speciale controller gaan, zoals op de onderstaande afbeelding is te zien.

Interessant is dat hierbij aangegeven wordt dat de controller vanaf februari beschikbaar is, wat samenhangt met de release van de content. Dit impliceert dat Shadow of the Erdtree in februari 2024 verschijnt. Kort na het online gaan van de pagina is de boel weer offline gehaald, wat suggereert dat Thrustmaster het per abuis online zette.

Gezien Elden Ring in 2022 op 25 februari uitkwam, kan het zomaar zijn dat de release van Shadow of the Erdtree voor die datum gepland staat, wat weer logisch zou zijn vanwege de ‘Elden Ring Anniversary’ vermelding. Indien de release van de uitbreiding inderdaad voor februari staat, dan zullen we ongetwijfeld snel meer horen.

  1. Anoniem-6023's avatar

    Zou leuk zijn..

    0
  2. User  avatar
    1384 XP

    Pornnnn

    0
  3. User  avatar
    10599 XP

    2 jaar na launch, mooi toch

    0
  4. Anoniem-3657's avatar

    Vet! Moet wel de main game eerst nog uit spelen maar dat is denk ik niet zo ver meer

    0
  5. Anoniem-1465's avatar

    Een van de weinige games waar ik dlc voor zal aanschaffen. Ben benieuwd

    0
  6. Anoniem-5069's avatar

    Ik ben nog lang niet klaar met de basisgame. Wel een prachtige game. Ik had van tevoren nooit verwacht dat ik deze game leuk zou vinden, dit omdat ik dacht dat de
    game veel te moeilijk was. Gelukkig kun je moeilijke stukken in de game spelen op de momenten dat je er klaar voor bent (je karakter flink is uitgebouwd), anders was ik er waarschijnlijk al lang mee gestopt.

    0
  7. Anoniem-2076's avatar

    Ik ben nog lang niet klaar met de basisgame. Wel een prachtige game. Ik had van tevoren nooit verwacht dat ik deze game leuk zou vinden, dit omdat ik dacht dat de game veel te moeilijk was. Gelukkig kun je moeilijke stukken in de game spelen op de momenten dat je er klaar voor bent (je karakter flink is uitgebouwd), anders was ik er waarschijnlijk al lang mee gestopt.

    0
  8. User  avatar
    718 XP

    Enorm veel zin in, binnenkort maar weer spelen om mij voor te bereiden

    0
  9. Anoniem-6717's avatar

    Hopelijk is het van het niveau ‘The Old Hunters’! Dan ga ik het zeker weer spelen.

    0
  10. Anoniem-9950's avatar

    @stefan52a: Beetje te laat voor mij. Ben helemaal uit de game. Als ik nu weer aan het spel begin, is het een sprong in het diepe.

    0
  11. Anoniem-5613's avatar

    Sinds Elden Ring geen andere game in dit genre meer gespeeld, puur om niet uitgekeken te raken op de formule zodat deze uitbreiding een zo fris mogelijke ervaring wordt. Erg veel zin in, dit belooft een hele dikke uitbreiding te worden.

    0

Meer Elden Ring

Meer