Avatar: Frontiers of Pandora is voorzien van een nieuwe update. Deze bevat buiten een aantal oplossingen voor problemen ook een nieuwe grafische modus, die beschikbaar is op de consoles.
De meeste games die meerdere grafische modi aanbieden geven spelers de keuze tussen 30 en 60fps. Er zijn een klein aantal titels van PlayStation Studios die een 40fps modus aanbieden. Avatar: Frontiers of Pandora krijgt met deze nieuwe update nu ook een 40 frames per seconde modus. Zo speelt het spel soepeler dan de 30fps optie, maar is de resolutie hoger dan de 60fps optie.
Wat de nieuwe update voor Avatar: Frontiers of Pandora aan problemen oplost is als volgt:
Global:
- Added Fast Travel option to Research Station Alpha.
- Controller re-mapping no longer resets on game restart.
- Fixed various crashes.
- Fixed a few misspellings.
- Fixed some voice lines overlapping during dialogue.
Main Quests & Side Quests:
- [Main Quest – Shadows of the Past] Fixed an issue that would prevent the quest from updating when done in co-op.
Additional Bug Fixes:
- [All Platforms] Rescued Resistance human characters no longer appear back in the Resistance HQ with a mask on.
- [All Platforms] Some NPCs no longer become invisible when at the edge of the Player’s vision.
Mooi
Een erg mooie spelwereld, maar helaas werd het ook erg snel saai.
Dat is wat ik wel jammer vond, zo’n mooie open wereld game, maar repetitief en saai naar meerdere uren.
Had veel meer ingezeten. Wat dat betreft zijn ze bij Ubisoft wat inspiratieloos geworden. Ze vallen in herhaling in hun games.
Wat een geweldige game blijft dit, vooral door de eigen smoel die hij heeft. Gameplay mocht wel iets spannender.
@Anoniem-420: “Wat dat betreft zijn ze bij Ubisoft wat inspiratieloos geworden”
Behoorlijk. Behalve The Lost Crown voelen al hun games aan als lopende band werk. Zit geen liefde meer in en dat merk je gelijk tijdens het spelen.
@Anoniem-9279:
Je bedoelt dat jij dat meteen merkt en niet dat iedereen dat gelijk merkt mag ik hopen. Want dat is jou mening en geen feit. Want ik merk juist dat Ubisoft aardig wat liefde in hun games steekt.
Een van de -voor mij- leukere games van afgelopen tijd. Veel uren in zitten. Uitgebreide wereld met ontzettend veel details te leren over de flora en fauna. Ubisoft kennende blijven ze deze game ook gewoon netjes ondersteunen. Ben benieuwd naar de DLC’s
Ik kan me voorstellen als je de wereld en Avatar lore niet echt boeiend vindt, dat het niet je game is.
@RegeraFox:
Je kan van alles zeggen over Ubisoft maar èèn ding is een keihard feit als er een game publisher is die zijn games lang en goed ondersteund dan is het Ubisoft wel.
@Anoniem-8038: Tuurlijk is dat mijn mening. Hoe kan ik dat nu voor iedereen gaan bepalen ?
Nogmaals ; The Lost Crown is een uitzondering.
@coola: en dan pakken ze je de game af. Zoals bij The Crew.
Wacht nog steeds op de 20euro update
@Anoniem-3966: Haha ja precies en dan heb je wat met je lang en goed ondersteunde game.
een zielloze ”been there done that” spel met een prachtige wereld,helaas is het zeer repetitief en fetch quests,zoals we ubisoft kennen. jammer zat potentieel in
een magere 6.5
@coola: guess again,basis veroveren,fetch quests in een prachtige wereld,waar zagen we dat eerder? bij far cry.
-far cry met blau poppetjes.
@Anoniem-8403:
Maak jou mening aub geen feit. Ik ben van mening dat avatar zijn eigen smoel heeft.
@coola: Het IS gewoon Far Cry met een andere setting.
@Anoniem-1500:
Dat vind jij.
@Anoniem-8038: Tuurlijk is dat ZIJN mening en geen feit, maar dat het zijn mening is en geen feit maakt ZIJN mening nog niet minder relevant, wat je in feite probeert met dit tot vervelens toe herhaalde argument probeert te zeggen….
@coola: Sorry maar dat vind ik geen mening meer. Je kunt gewoon aantonen dat de game alles hetzelfde doet als Far Cry. Verander de setting en je hebt een Far Cry game.
@Anoniem-9669:
Is wel degelijk een mening
@Anoniem-9669:
Het is inderdaad zo dat Ubisof een standaard werkwijze heeft voor hun games. Torentje beklimmen of base vrijspelen en dat gebied gaat open en je kan zij activiteiten doen.
Bij Assassin’s Creed werkt dit overigens wel omdat je je letterlijk synct met de ancestor maar bij andere games wat minder.
De Spider-Man game had overigens eenzelfde gameplay dus het is echt niet Ubisoft die het alleen maar doet.
Maar goed bij de Ubisoft games is het wel heel erg consequent dezelfde werkwijze waardoor de games heel erg hetzelfde aanvoelen. Voeg daarbij toe de matige A.I. en de in-game store en het herhalingstrucje is compleet.
@coola: Als je iets kunt aantonen met bewijs (leg de games maar eens naast elkaar) dan is het een feit. Geef Avatar een andere setting en je hebt een exacte kopie van een Far Cry game.
@Anoniem-1349:
Vind jij. Ik heb zo wel avatar als far cry (6) gespeeld en het enige wat we ze beide gelijk hebben is dat het First person shooters zijn. Voor de rest was de feel van beide games voor mij totaal anders maar dan ook echt totaal anders.
@coola: Feit blijft dat het gewoon een Far Cry game is.
@Anoniem-6689: ik ben er nu toevallig mee bezig maar het klopt wel wat je zegt het is gewoon far cry.in de setting van avatar persoonlijk vind ik dat niet zoo heel erg maar snap dat er mensen zijn die er iets meer van hadden gehoopt
Middels “Er zijn een klein aantal titels van PlayStation Studios die een 40fps modus aanbieden” wordt er gesuggereerd dat 40FPS iets van alleen Playstation is. Dit is natuurlijk incorrect, ook op Xbox zijn er games met een 40FPS mode, bijvoorbeeld A Plague Tale: Requiem.
Echter is het op de Xbox minder noodzakelijk, aangezien deze AMD FreeSync heeft met Low Framerate Compensation (LFC). VRR + LFC zijn actief voor alle games en dit hoeft dus niet per game te worden toegevoegd. Met LFC heb je ook met een minder stabiele 30 en 40FPS nog een vloeiend beeld zonder stutters.
@Anoniem-2865: “maar snap dat er mensen zijn die er iets meer van hadden gehoopt”
Tja, het blijft Ubisoft. Lopende band werk.
Resultaat ; slechte verkoopcijfers.
@Anoniem-1349: zo werkt het niet. Even simpel definitie:
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, doordat het ofwel zintuiglijk waargenomen ofwel instrumenteel gemeten kan worden.
Een feit moet met objectieve waarnemingen vastgesteld en getoetst kunnen worden (zie het artikel wetenschappelijke methode). Echter, het doen van de waarneming is subjectief en afhankelijk van persoonsgebonden factoren, zoals perspectief, voorkeur, nauwkeurigheid, tijdigheid, compleetheid en omstandigheden.
Als je iets dus objectief als feit wilt bestempelen, heb je bijvoorbeeld een empirische wetenschappelijke methode, vast wel eens van gehoor, hypothese, proef, toetsing, reproductie, conclusie, dat gedoe.
Jouw subjectiviteit roepen vanuit jouw perspectief en claimen dat dat een feit is omdat het voldoet aan de door jouw gestelde voorwaarden, maakt het geen objectief feit. Er zijn genoeg andere subjectieve waarnemingen en perspectieven om het tegengestelde te kunnen beweren.
Bij veel Ubisoft games is de reactie van spelers dat ze saai zijn, dat begrijp ik en toch worden ze verkocht. Ubisoft games zijn qua spelwereld aantrekkelijk, mooie omgevingen, of het nu om steden of meer om het platteland gaat. Dat is gewoon iets wat ze heel goed doen, dat valt eigenlijk niet te ontkennen. Vaak denk ik bij Ubisoft games, dat zou ik toch wel willen spelen, ziet er zo mooi uit. Neem bijvoorbeeld Watchdogs Legion, ze hebben Londen fantastisch gemaakt, met Ray Tracing aan, in de regen, Neon borden, ziet het echt cool uit. Maar de gameplay gaat vervelen met als resultaat dat je het niet uitspeelt of dat je het wel uitspeelt maar het een saaie game vindt. De grootte van de werelden plus de tijd die je erin moet stoppen om het uit te spelen helpen dan ook niet mee.
De presentatie van de games, de werelden, is niet veel mis mee, maar het is de gameplay wat de meeste Ubisoft games geen toppers maakt. Juist door hoe het eruit ziet, blijft het mensen toch trekken en blijft het verkopen.
Dat veel mensen diezelfde mening hebben, geeft toch wel aan dat er een kern van waarheid inzit.
@Anoniem-6357: “De presentatie van de games, de werelden, is niet veel mis mee, maar het is de gameplay wat de meeste Ubisoft games geen toppers maakt. Juist door hoe het eruit ziet, blijft het mensen toch trekken en blijft het verkopen”
Je slaat de spijker op zijn kop.
@Anoniem-6357: “
Dat veel mensen diezelfde mening hebben, geeft toch wel aan dat er een kern van waarheid inzit”
De discussie ging niet om een kern van waarheid, maar om of het een feit is. Er kan een kern van waarheid in tegensgestelde argumenten zitten, maar ze kunnen niet beiden waar zijn.
Zie bv de Pietendiscussie. Is het racistisch ja of nee? Is het een feit te noemen of het racistisch is? Nee, dat kan niet. Beide kanten bezitten een kern van waarheid namelijk, stereotypering versus oorsprong in syncretisme.
Alleen omdat iets een kern van waarheid bevat, maakt dat het niet DE waarheid
@Anoniem-6357: Wat je eigenlijk zegt is dat veel mensen de games van Ubisoft ervaren als een oceaan van een centimeter diep.
platinium en klaar ermee er zaten heel veel fouten in brr
Maar even wachten tot deze op PS+ extra of Gamepass komt.
Zo mooi als de wereld is zo saai is de gameplay.
@coola: man hou toch eens op met meningen die je niet zinnen te framen alsof ze als feiten worden gebracht. Dat doe je toch echt zelf.. leer meningen te lezen als meningen..
@Anoniem-1349: je kunt games naast elkaar leggen en de overeenkomsten feitelijk constateren maar in welke mate dat resulteert in twee dezelfde spellen is dan weer een subjectieve interpretatie van die feitelijke constatering.
@Anoniem-8961:
Ik zet mijn mening nooit neer als feit.