Prima cijfers voor Atomfall


Het duurt nog een kleine week voordat Atomfall uitkomt en het embargo op de reviews is inmiddels verstreken. Dit betekent dat de eerste cijfers binnenkomen en op moment van schrijven ziet het er prima uit voor de titel. Meerdere keren krijgt Atomfall de prachtige score van een 9.0.

Daar tegenover staat ook dat er twee onvoldoendes zijn uitgedeeld en wat lagere cijfers, maar het gros van de scores is meer dan positief voor de nieuwe titel van ontwikkelaar Rebellion Developments. Hieronder een greep uit de cijfers tot dusver.

Onze review komt binnenkort, waarin we je meer over deze titel zullen vertellen.

  • GameSpew – 9.0
  • GamesRadar+ – 9.0
  • GAMINGbible – 9.0
  • Shacknews – 9.0
  • Loot Level Chill – 8.5
  • DualShockers – 8.5
  • Checkpoint Gaming – 8.5
  • Ginx TV – 8.5
  • TheGamer – 8.0
  • IGN – 8.0
  • Windows Central – 8.0
  • Worth Playing – 8.0
  • GamingTrend – 8.0
  • Xbox Achievements – 8.0
  • PSX Brasil – 8.0
  • Push Square – 8.0
  • Press Start Australia – 8.0
  • Twinfinite – 8.0
  • Creative Bloq – 8.0
  • Dexerto – 8.0
  • XboxEra – 7.8
  • GameStar – 7.8
  • GamePro Germany – 7.7
  • Wccftech – 7.5
  • IGN Deutschland – 7.0
  • Gamreactor UK – 7.0
  • TechRadar Gaming – 7.0
  • PC Gamer – 6.2
  • VG247 – 6.0
  • Game Rant – 6.0
  • Eurogamer Germany – 6.0
  • Hey Poor Player – 6.0
  • Eurogamer – 6.0
  • Digital Trends – 5.0
  • Hardcore Gamer – 5.0

Atomfall is vanaf 27 maart verkrijgbaar voor de PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S en pc.

  1. Anoniem-267's avatar

    Playsense geeft het een 7

    0
  2. User  avatar
    1927 XP

    @Anoniem-267: Prima cijfer toch? Lijkt me echt wel een gave game.

    0
  3. Anoniem-256's avatar

    Ik ben niet echt hyped, sniper elite is niet slecht, maar ook niet echt goed, ik vind rebellion daarom een ontwikkelaar die nog net een voldoende krijgt. Maar hopelijk maken ze de hype wel waar dit keer

    0
  4. Anoniem-8753's avatar

    @Anoniem-267: komt omdat de game niet woke genoeg is.

    1
  5. Anoniem-1687's avatar

    Ben er zo vreselijk benieuwd naar. Alleen jammer dat je hem na ongeveer 24 uur uitgespeeld kan hebben.
    Maar daarna nog wel sidemissies kan doen.
    Ik ga hem toch aanschaffen denk ik

    0
  6. Anoniem-3167's avatar

    Dit is een typische budget bak game

    0
  7. Anoniem-243's avatar

    @Anoniem-1687: 24 uur is lang zat

    0
  8. Anoniem-2061's avatar

    Beter dan assassin’s creed

    0
  9. Anoniem-2289's avatar

    @Anoniem-2061: fijn voor je wilt je nou een koekje

    1
  10. Anoniem-3013's avatar

    @Anoniem-2061: Nee dus. Ga lekker met je duplo spelen droeftoeter.

    1
  11. Anoniem-4866's avatar

    @Anoniem-3013: zeker wel. Shadows is ruk. Niks nieuws . Saai als de hell, woke troep, monetization hell.

    1
  12. User  avatar
    2144 XP

    Wat ik gezien heb aan reviews word het echt een leuke game. Vooral het feit dat je echt alles zelf moet ontdekken en niet echt bij het handje genomen word. Voor een open wereld game vind ik het hoofdverhaal aan de korte kant. Maar goed je kan niet alles hebben.

    0
  13. Anoniem-4260's avatar

    Day one gamepass baby.

    0
  14. Anoniem-158's avatar

    @PvdW90:
    Ik ga vanochtend mee beginnen, ben erg benieuwd idd 🙂

    0
  15. Anoniem-9325's avatar

    Zin in ! Ga ik zeker halen.

    0
  16. Anoniem-4608's avatar

    @Anoniem-2061: jij bent de leukste thuis zeker?

    0
  17. User  avatar
    2144 XP

    @Anoniem-158: Geniet ervan laat na een uur of 10 weten wat je er van vind.

    0
  18. Anoniem-2357's avatar

    @Anoniem-4608: Ik ga deze game halen. Lijkt me een toffe game. AC Shadows lijk me geen ruk aan. Dat mag niet ? Ieder z’n mening toch ?

    0
  19. User  avatar
    3098 XP

    @PvdW90:

    Doe ik, vooralsnog is het zeker geen game die je handje vast houdt, de hud is ook a la The Last of Us lekker minimaal 🙂

    0
  20. Anoniem-4810's avatar

    @Anoniem-2357: Hou op dit topic te vervuilen met Shadows uitspraken. Het gaat hier over Atomfall.
    Wat precies vind je leuk aan Atomfall?

    0
  21. Anoniem-7862's avatar

    @Anoniem-4810: “Hou op dit topic te vervuilen met Shadows uitspraken”
    Dat maak ik zelf wel uit.

    1
  22. Anoniem-2967's avatar

    @Anoniem-7862: Dat maak jij niet uit. Je moet ontopic blijven.

    0
  23. User  avatar
    233 XP

    @Anoniem-2967:
    Moeten nog wel. Nou zal proberen ontopic te blijven. Dit lijkt me prima game om te gaan spelen via gamepass. Maar wel na Shadows want tering wat heb die game me te pakken zeg!

    1
  24. Anoniem-9821's avatar

    @Anoniem-2967: “Je moet ontopic blijven”
    Ik moet helemaal niets.

    1
  25. Anoniem-5516's avatar

    En nog steeds kunnen de trollen niet zeggen wat ze precies leuk vinden aan Atomfall.
    Daaruit kun je maar 1 conclusie trekken.

    0
  26. Anoniem-4300's avatar

    @Anoniem-9821: Je zit op een forum waar je je moet houden aan community richtlijnen.

    Wat vind je leuk aan Atomfall? Lijkt me nl. een leuke game.

    0
  27. User  avatar
    3098 XP

    De moderators zijn weer lui vandaag.

    Haal die off topic crap eens weg! En deze post daarbij dus ook.

    0
  28. Anoniem-9943's avatar

    @Anoniem-4300: Nogmaals……..ik moet helemaal niets.

    1
  29. Anoniem-5736's avatar

    @Anoniem-2061: We can tell you are a lemming

    0
  30. Anoniem-3503's avatar

    @Anoniem-4866: YOu clearly haven’t played it have you, following the youtuber train like a proper 12 year old.

    0
  31. Anoniem-5211's avatar

    Nog steeds kan er niemand iets over Atomfall zeggen?

    0
  32. Anoniem-4139's avatar

    @DukeClap: de mods halen het offtopic niet weg, maar je mag weg zuigen op alles wat niet atomfall is.

    De wereld op zijn kop hier.

    0
  33. Anoniem-9117's avatar

    @Anoniem-5211: Lees de reviews zou ik zeggen.

    0
  34. Anoniem-3596's avatar

    @Anoniem-7862: @ mods: jullie laten het uit de hand lopen met offtopic berichten

    0
  35. Anoniem-55's avatar

    @Anoniem-3596: Valt wel mee hoor. Mensen zijn zo snel op hun pik getrapt tegenwoordig.

    0
  36. Anoniem-4826's avatar

    @Anoniem-55: it takes two to tango.

    0
  37. Anoniem-635's avatar

    @Anoniem-55: en btw, weeral offtopic. Je bent hier niet voor Atomfall, of wel?

    0
  38. Anoniem-2249's avatar

    @PvdW90: het is geen open wereld.

    0
  39. Anoniem-2859's avatar

    @Anoniem-2249:

    Jazeker wel, maar niet in de definitie van hoe we het kennen.

    0
  40. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-1687: is toch ook wel is lekker niet een te lange game?
    Heb net jedi survivor uitgespeeld.
    ZOu nog collectibles kunnen doen als ik wil maar vond fijn dat ik er niet te lang mee bezig was

    0
  41. User  avatar
    13155 XP

    @van Koten: hahahaha i see what you did there!

    0
  42. Anoniem-9370's avatar

    @Anoniem-267: ik geef playsense een 6. :p

    0

Meer Atomfall

Meer