Goed nieuws voor iedereen die laaiend enthousiast wordt van grafische modi: Ghostwire: Tokyo zal er namelijk niet één, niet twee, maar maar liefst zes verschillende bevatten. We hebben ze hier even op een rijtje gezet:
Quality Mode
In de kwaliteitsmodus kun je verwachten dat Ghostwire: Tokyo draait met een maximum van 30 fps in een 4K-resolutie. Extra functies zoals ray-tracing zijn ingeschakeld, evenals andere grafische verbeteringen. Dit is de modus die wordt aanbevolen voor degenen die kwaliteit boven prestaties verkiezen.
Performance Mode
In de Performance Mode werkt Ghostwire: Tokyo met een maximum van 60 fps. Dit gaat ten koste van de resolutie en het verlies van real-time ray-tracing. Deze modus is ideaal voor diegenen die prestaties boven alles verkiezen en op zoek zijn naar een soepele 60 fps ervaring.
High Frame-Rate Quality Mode
Met een basis van 30 fps is de High Frame-Rate Quality Mode vergelijkbaar met de kwaliteitsmodus, maar dan zonder een framecap. Dit betekent dat je over het algemeen prestaties tussen de 40-50 fps kunt verwachten.
High Frame-Rate Performance Mode
Net als de Performance Mode, richt de High Frame-Rate Performance Mode in Ghostwire: Tokyo zich op 60 fps als basis. Daarentegen kan deze framerate hoger gaan omdat deze niet is afgetopt.
High Frame-Rate Quality Mode With V-Sync
Deze modus is dezelfde als de High Frame-Rate Quality Mode, alleen is V-sync nu geactiveerd.
High Frame-Rate Performance Mode With V-Sync
En tot slot is deze modus is dezelfde als de High Frame-Rate Performance Mode, alleen is V-sync nu ingeschakeld.
Op onze review is het nog even wachten, maar lees hier alvast de preview over Ghostwire: Tokyo.
Pfff. A: super irritant al die modes. B: totaal onnodig ook C: deze game is niet bepaald moeders mooiste.
@Anoniem-7336: voor jou misschien. Ik vind de game er best wel vet uitzien. Het is niet altijd alleen de grafische krachtpatserij, maar stijl doet ook veel. En die modi zijn wat mij betreft tijd welkom. Ook al ga ik altijd voor performance.
@Oldskool-NL:
Daar gaat het ook niet om, dat het niet altijd over de grafische pracht gaat bij een game. Hij bedoeld in zijn visie dat het onnodig is zoveel instellingen. Dat de game dat niet nodig heeft omdat die grafisch ondermaats is. Altijd dat excuus het gaat niet om de graphics kennen we nu wel.
Je verdraaid zijn interpretatie zeg maar maat 😛
@Anoniem-4158: en dat is weer jouw interpretatie 😉
@vossi:
Lol
Het idee van een console was ooit dat het altijd maximaal presteerde en dat het beeld er bij iedereen hetzelfde uitzag. Het begint een beetje een pc te worden. Elke mode is ook lachwekkend. Voor mij is next gen echt een flop. Herinneren jullie nog de GT7 die in 8k…. Zou kunnen haha. Wat een flop is deze generatie.
Een console begint steeds meer op een PC te lijken. Ik ga meestal voor een hoge framerate. Toch ben ik blij dat oudere PS4 en XOX games er op de nieuwe consoles beter uitzien en heerlijk spelen op 60 FPS. Helaas zullen nieuwe games in de toekomst weer tegen de limieten van de consoles aanlopen en moeten we weer een een stap hoger doen naar nieuwere en snellere consoles. Goed voor de commercie, maar ook voor ons gamers, want we willen eigenlijk ook gewoon steeds meer, mooier en sneller.