Forum

Topic: Het officiële PSX-Sense FIFA 13 competitie

Anoniem's avatar

Heb gevraagd in het oude FIFA 13 toernooi topic of we het toernooi opnieuw zullen starten, verschillende leden hebben toegestemd en daardoor gaan we het dan ook maar eens doen!

Regels gelden hetzelfde allemaal nog als hiervoor.

Competitieregels
– De competitie begint op maandag 05-05-2013
– Per direct mogen de tegenstanders van de week van 5 mei tot en met 12 mei een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan. Elk weekend spreek je persoonlijk, in dit topic of via persoonlijke berichten, af wanneer jullie de wedstrijd spelen.
– Wanneer één van de spelers een volledige week niet kan, spreek dan af dat je de wedstrijd zo snel mogelijk inhaalt. Post dit ook in dit topic.
– Mocht je tegenstanders geen reactie geven (via PSX of PSN) post dit dan in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht. De partij die niet op komt dagen verliest de wedstrijd dan automatisch met 3-0.

Wedstrijdregels
– Elke wedstrijd duurt 6 minuten per helft.
– We spelen allemaal met één vast team met minimaal 4.0 ster. Iedereen mag vrij kiezen, merk wel op dat als je een team van 4.0 ster kiest je tegen iemand van 5.0 ster kan spelen, 4.5 tot 5.0 ster is dus de betere keuze.
– Wedstrijden worden gespeeld tot de 90 minuten. De uitslag die na de officiële speeltijd op het bord staat, geldt als de eindstand. Op deze manier kan je dus ook een gelijkspel hebben en dus 1 punt verdienen. Dit houdt de puntenverschillen en de wedstrijd spannender.
– Wedstrijd worden gespeeld met online selecties.
– Spelsnelheid wordt op snel gespeeld.

Er mag maximaal tot 04-05-2013 ingeschreven worden.
Topic is gemaakt op 26-04-2013 dus naar mijn mening genoeg inschrijftijd.
– Inschrijven wanneer het toernooi aan de gang is is niet toegestaan.

*Spelers*
1 PSX: wes786 | PSN: i4KlassiX | Team: Real Madrid
2 PSX: Tom-Zwolle | PSN: Tom_Zwolle | Team: Tottenham Hotspur (Spurs)
3 PSX: Numvero | [b]PSN[/b]: Numvero | Team AC Milan
4 PSX: iRobbert- | PSN: xZaze- | Team: Bayern München
5 PSX: I_Eat_Noobsz | PSN: I_Eat_Noobsz | Team: Manchester City
6 PSX: miran150 | PSN: Miran123| Team: FC Barcelona
7 PSX: PikeePikee | PSN: nWo_Spike | Team: Manchester United
8 PSX: Omega_GAE | PSN: Omega_GAE | Team: Paris Saint Germain
9 PSX: killermees | PSN: meess8 | Team: Chelsea
10 PSX: Nevik88 | PSN: Nevik88 | Team: Ajax
11 PSX: Erwinutreg | PSN: Erwinutreg | Team: Borussia Dortmund
12 PSX: Dropy1983 | PSN: Dropy1983 | Team: Atletico Madrid
13 PSX: vella | PSN: snakebigboss7 | Team: Manchester City – Kicked.
14 PSX: robin2000 | PSN: robin_-e- | Team: FC Porto
15 PSX: joeyboowie | PSN: Joey-Boowie | Team: Queens Park Rangers
16 PSX: dylano180 | PSN: dylanVDW123567 | Team: Arsenal
17 PSX: Ennieboy | PSN: Ennieboy | Team: Juventus
18 PSX: JanJochems | PSN: jandeman8 | Team: Liverpool
19 PSX: Zocalox | PSN: Zocalox | Team: Zenit St. Petersburg
20 PSX: ShadowhunterrX| PSN: ShadowhunterrX | Team: Olympique Lyon
21 PSX: Maxima| PSN: xDeFuSE-GuNZZ | Team: Benfica

Plaats in dit topic alleen uitslagen, geen overlegsessies.

Dubbele teams niet toegestaan.
Deelnemen alleen mogelijk wanneer er een PSX-Sense account is aangemaakt.

Na lang kloten, deel ik mee dat de competities klaar zijn.
We hebben 5 poule’s: A-B-C-D-E.
Aangezien we één on-even poule hebben moet poule A 2 rondes meer spelen dan de rest van de groepen. Het kan dus ook zijn dat jou team een week moet wachten tot die mag spelen, sorry, kan het niet veranderen.
Deze CUP bestaat uit: Verschillende ronde’s, halve finale’s, finale’s en nog een extraa’tje, 3e plek.
De teams heb ik zo mooi mogelijk geprobeerd in te delen, dit is zo als het is.

De poule’s, wedstrijdschema’s, ronde’s zijn hier te vinden.

De scores vermeld je in dit topic, en die zal ik zo spoedig mogelijk bijwerken op de website.

Voor eventuele vragen kun je die stellen in dit topic, voor persoonlijke vragen kun je me pm’en.

Have fun, ben benieuwd wie de FIFA koning van PSX-Sense.nl word!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

636 reacties

  1. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Ik zit te wachten op juventus. Geef toe dat ik laatste tijd weinig tijd had maar hij heeft zelf ook nog geen contact gezocht

  2. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ajax – Man City : 2-2

  3. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Dortmunt 7-0 Juventus

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Lijkt er op dat het formulier alleen 1 en 0 kan invoeren lol

  5. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Robbert heeft dit ook al gezegd! Op het begin formulier kun je alleen rondes invullen die gewonnen zijn, wat zou betekenen dat als je 3-2 zou invullen dat de een 3 rondes heeft gewonnen en de ander 2, maar als je op ‘show details’ klikt kun je de score zien waarmee de wedstrijd geëindigt is!

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Robbert heeft dit ook al gezegd! Op het begin formulier kun je alleen rondes invullen die gewonnen zijn, wat zou betekenen dat als je 3-2 zou invullen dat de een 3 rondes heeft gewonnen en de ander 2, maar als je op ‘show details’ klikt kun je de score zien waarmee de wedstrijd geëindigt is!

    Haha thanks voor de herhaling :p!

    Paris Saint Germain – Zenit word snel gespeeld hoorde ik.
    Bayern Munchen – Arsenal, is me eigen foutje, aangezien ik vandaag familiedag heb, en afgelopen dagen weg ben geweest. Zorg dat de wedstrijd met Dylan zo snel mogelijk afgerond word!

    Chelsea – FC Porto …
    Liverpool – QPR …

    Laat wat van je horen, anders is het zonde dat je 0 punt hebt straks.

  7. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    ik : PSG zit al een paar dagen te wachten op Zocalox: Zenit St. Petersburg iemand enig idee waar hij is ?

    Omega_GAE: PSG 2-1 Zocalox: Zenit St. Petersburg

  8. 45 XP
    numvero's avatar

    ik : PSG zit al een paar dagen te wachten op Zocalox: Zenit St. Petersburg iemand enig idee waar hij is ?

    Omega_GAE: PSG 2-1 Zocalox: Zenit St. Petersburg

    Hey omega weneer wil je tegen mij dan laat me even weten op psn

  9. 197 XP
    robin2000's avatar

    Haha thanks voor de herhaling :p!

    Paris Saint Germain – Zenit word snel gespeeld hoorde ik.
    Bayern Munchen – Arsenal, is me eigen foutje, aangezien ik vandaag familiedag heb, en afgelopen dagen weg ben geweest. Zorg dat de wedstrijd met Dylan zo snel mogelijk afgerond word!

    Chelsea – FC Porto …
    Liverpool – QPR …

    Laat wat van je horen, anders is het zonde dat je 0 punt hebt straks.

    ik zal vanavond kijken of we opnieuw kunnen spelen

  10. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Ik heb jandeman al toegevoegd no ps3 en ik vroeg wanneer hij wou spelen zegt hij weet ik niet. Ik heb nu alles geprobeerd om tegen hem te spelen maar het lijkt alsof hij geen interesse toont

  11. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb jandeman al toegevoegd no ps3 en ik vroeg wanneer hij wou spelen zegt hij weet ik niet. Ik heb nu alles geprobeerd om tegen hem te spelen maar het lijkt alsof hij geen interesse toont

    Hij is wel redelijk vaak online op psn

  12. 3 XP
    xxxxinge's avatar

    ohhh jongens ik volg dit toernooi op de voet en heb al zin in het volgende toernooi wil graaag meedoen!

  13. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Hij is wel redelijk vaak online op psn

    Weet ik alleen ik krijg meestal geen reactie en anders zegt hij weet ik niet

  14. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Weet ik alleen ik krijg meestal geen reactie en anders zegt hij weet ik niet

    Misschien een mogelijkheid zelf initiatief te tonen? Dat jij een datum geeft en dat hij ja of nee zegt? Dan kan je samen daar op door bouwen.

  15. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Misschien een mogelijkheid zelf initiatief te tonen? Dat jij een datum geeft en dat hij ja of nee zegt? Dan kan je samen daar op door bouwen.

    Ik vroeg vandaag kun je nu toevallig of straks en toen geen reactie.

  16. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik vroeg vandaag kun je nu toevallig of straks en toen geen reactie.

    Dan was ie misschien AFK, ik denk niet dat ie je bewust wil ontwijken.

  17. 44 XP
    miran150's avatar

    De wedstrijd tussen mij en I eat noobz is gespeeld, 4-2 voor hem!

  18. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    ShadowhunterrX – Zocalox
    Lyon – Zenit 4-0

    Wedstrijd werd verziekt door de sneeuw >_>. Goeie match Zocalox.

  19. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    waar blijven de wedstrijden van groep B?? en in mijn groep Chelsea-Porto??

  20. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    waar blijven de wedstrijden van groep B?? en in mijn groep Chelsea-Porto??

    Ik heb contact opgenomen met mijn spelers, morgen speel ik mijn wedstrijd.
    Hopelijk worden de wedstrijden de wedstrijden gespeeld die gespeeld moeten worden anders maak ik er gewoon een lose van.

  21. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb contact opgenomen met mijn spelers, morgen speel ik mijn wedstrijd.
    Hopelijk worden de wedstrijden de wedstrijden gespeeld die gespeeld moeten worden anders maak ik er gewoon een lose van.

    Oke goed! Nice game gister! Haha. Volgens mij is Chelsea-Porto al gespeeld toch?? 2-0. Of wouden ze die opnieuw doen (nog steeds)

  22. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Volgens mij is Chelsea-Porto al gespeeld toch?? 2-0. Of wouden ze die opnieuw doen (nog steeds)

    Nou, dan is het maar 2-0. Nu zijn ze te laat voor een rematch..

    Nice game gister! Haha

    Nouja! Ik was teveel aan het auwehoeren waardoor ik gelijk 2-0 achter kwam xD

  23. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    ShadowhunterrX – Zocalox
    Lyon – Zenit 4-0

    Wedstrijd werd verziekt door de sneeuw >_>. Goeie match Zocalox.

    Haha, dat is echt vervelend:P

  24. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Nou, dan is het maar 2-0. Nu zijn ze te laat voor een rematch..

    Nouja! Ik was teveel aan het auwehoeren waardoor ik gelijk 2-0 achter kwam xD

    Haha ja het ging allemaal best kut! En je kwam terug op zn duits haha

  25. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Haha ja het ging allemaal best kut! En je kwam terug op zn duits haha

    haha hij heeft altijd comebacks dus als je 3-0 voor staat denk niet dat je gewonnen hebt mensen HAHA

  26. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Omega, ik stond 1-0 voor bij jou en jij scoort in de 89 en 90ste minuut. Dat noem ik pas op zijn Duits 😉

  27. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    haha jaa dat klopt hahah

  28. 45 XP
    numvero's avatar

    irobbert heb net westrijd gespeelt tegen omega en heb verloren met 1-3

  29. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Milan 1-3 PSG

  30. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Aangezien Liverpool – QPR niks van zich laat horen hebben ze beiden 0-0 gespeeld, dus 1 punt toegekend gekregen.
    Aangezien mijn tegenstander, Arsenal, niet op komt dagen en al redelijk lange tijd op hem wacht krijgt die 0 punten toegekend.

    Alle wedstrijden van ronde 1 staan vast.

    haha hij heeft altijd comebacks dus als je 3-0 voor staat denk niet dat je gewonnen hebt mensen HAHA

    Haha en zo hoort het:

    op zn duits haha

  31. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Groep D is nu al klaar haha

  32. 95 XP
    wes786's avatar

    Ik heb Ennieboy maandag een PM gestuurd.. Ik wacht rustig af.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  33. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Groep D is nu al klaar haha

    idd heuuj ik ben door ;D

  34. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Ik heb Ennieboy maandag een PM gestuurd.. Ik wacht rustig af.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    Wes kun jij vanavond anders tussen 18:00 – 20:00 vast onze wedstrijd spelen? van volgende week vast.Heb morgen en weekend zoizo geen tijd ( ivm Werk,Stage,Voetbal) en hoop dat je meer tegenstand biedt dan Ennieboy

  35. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Manchester United 0-10 Borrussia

    Grootste bullshit game van me leven, de hele tijd trampen en mijn keeper hield niks tegen

  36. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Manchester United 0-10 Borrussia

    Grootste bullshit game van me leven, de hele tijd trampen en mijn keeper hield niks tegen

    Haha. Makkie weer. 2 gespeeld 17 voor 0 tegen 6 punten

  37. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Haha. Makkie weer. 2 gespeeld 17 voor 0 tegen 6 punten

    Maar winnen op een sportieve manier is het ook niet, ik mag dan een slechte verliezer zijn maar ik verlaag me liever niet tot het tramp niveau

  38. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Maar winnen op een sportieve manier is het ook niet, ik mag dan een slechte verliezer zijn maar ik verlaag me liever niet tot het tramp niveau

    HUILEN! Gast zelfs zonder tramp was 6-0 geworden

  39. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    HUILEN! Gast zelfs zonder tramp was 6-0 geworden

    Nee 9 van de 10 waren tramp, en de ander was een doodrandom penna

  40. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Nee 9 van de 10 waren tramp, en de ander was een doodrandom penna

    Ga anders ff in een donker hoekje van je kamer zitten huilen als je niet tegen je verlies kunt.

  41. 44 XP
    miran150's avatar

    Wat is een “Tramp” als ik vragen mag? En 0-10 ? Jezus man.. xD

  42. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Wat is een “Tramp” als ik vragen mag? En 0-10 ? Jezus man.. xD

    Dat is als je je keeper laat uitkomen en de speler met de bal m afspeelt naar een medespeler die dan de bal dus in een open doel kan schieten

  43. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dat is als je je keeper laat uitkomen en de speler met de bal m afspeelt naar een medespeler die dan de bal dus in een open doel kan schieten

    Speel je alleen met de keeper dan?xD Weet niet hoe de wedstrijd verlopen is maar zo te zien is Erwin wel goed!! 2 games 17 om 0 dat is zeeer netjes! Hopelijk kom ik je tegen! Dortmund ligt mij wel heb ze altijd nog dik gewonnen:)

    Mja doelsaldo zegt niks (kijk naar psvxDxD)

  44. 95 XP
    wes786's avatar

    Dat is als je je keeper laat uitkomen en de speler met de bal m afspeelt naar een medespeler die dan de bal dus in een open doel kan schieten

    Oooooh, sweaty goals. ^^

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  45. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Speel je alleen met de keeper dan?xD Weet niet hoe de wedstrijd verlopen is maar zo te zien is Erwin wel goed!! 2 games 17 om 0 dat is zeeer netjes! Hopelijk kom ik je tegen! Dortmund ligt mij wel heb ze altijd nog dik gewonnen:)

    Mja doelsaldo zegt niks (kijk naar psvxDxD)

    We kunnen ook wel oefen potje doen. Kan ook niks aan doen dat hij niet kon verdedigen

  46. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Dat is als je je keeper laat uitkomen en de speler met de bal m afspeelt naar een medespeler die dan de bal dus in een open doel kan schieten

    Da zijn wel trieste goals en als je er 9 maak in een wedstrijd dan speel je er gewoon na, klinkt als 6 man voor het goal hangen en de bal naar voren pompen. Maarjah als mensen dat leuk vinden , ik ben er geen fan van.

    Dan heb ik het nog niet slecht gedaan tegen hem met 3-2 als ik het zo allemaal lees.

  47. 95 XP
    wes786's avatar

    Da zijn wel trieste goals en als je er 9 maak in een wedstrijd dan speel je er gewoon na, klinkt als 6 man voor het goal hangen en de bal naar voren pompen. Maarjah als mensen dat leuk vinden , ik ben er geen fan van.

    Dan heb ik het nog niet slecht gedaan tegen hem met 3-2 als ik het zo allemaal lees.

    Ik heb daar ook echt een hekel aan. Vooral als mensen al met een paar goals meer voor staan. Als je met 1 goal voor staat begrijp ik het nog wel. Ik doe dat ook wel eens, maar 2 goals, echt niet :l

  48. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Gast, als hij zo kannen winnnen waarom niet??

  49. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Da zijn wel trieste goals en als je er 9 maak in een wedstrijd dan speel je er gewoon na, klinkt als 6 man voor het goal hangen en de bal naar voren pompen. Maarjah als mensen dat leuk vinden , ik ben er geen fan van.

    Dan heb ik het nog niet slecht gedaan tegen hem met 3-2 als ik het zo allemaal lees.

    Deze wedstrijd had jij ook wel gewonnen met 6-0 hoor. Jij boodt nog aardig partij al was die wedstrijd van beide kanten slecht. maarja kunnen wel moeilijk gaan doen over hoe iemand speelt dan moet je maar op voorbereiden en zorgen dat je de bal niet verliest.

  50. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ga anders ff in een donker hoekje van je kamer zitten huilen als je niet tegen je verlies kunt.

    Erwin we houden het wel sportief. 10-0 zijn geen leuke getallen, uiteraard wel voor jou!
    Laat die reacties zitten, is niet nodig. Staat ge-report.

  51. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    iRobbert ik denk dat je jandeman beter uit de compititie kan halen heb alles geprobeerd om contact op te nemen alleen hij heeft geen zin of reageerd niet

  52. 95 XP
    wes786's avatar

    iRobbert ik denk dat je jandeman beter uit de compititie kan halen heb alles geprobeerd om contact op te nemen alleen hij heeft geen zin of reageerd niet

    Uit de competitie halen is geen optie. Dan wordt het hele schema weer omver gegooid. Als jandeman niet reageert dan verliest hij gewoon steeds met 3-0.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  53. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    maar ik heb ineens gelijk gespeeld?

  54. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    maar ik heb ineens gelijk gespeeld?

    Ja want je bent te laat geweest met de wedstrijd spelen

  55. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    omdat hij niet reageerde ik wachtte een aantal dagen af en vroeg hem elke keer maar geen reactie dus ik poste wat later hier op

  56. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    omdat hij niet reageerde ik wachtte een aantal dagen af en vroeg hem elke keer maar geen reactie dus ik poste wat later hier op

    Dat kan ik ook niet weten allemaal Joey, ik zit hier ook maar te kijken wat ik het beste kan doen.
    In poule B is ook niemand die zich laat horen, dus dat is dan weer erg spijtig, want ik heb geen wedstrijd om te kunnen spelen. Score van jou staat vast, sorry.

  57. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    iRobbert ik denk dat je jandeman beter uit de compititie kan halen heb alles geprobeerd om contact op te nemen alleen hij heeft geen zin of reageerd niet

    vreemd hij was vanavond nog online FIFA aan het doen…. PS de wedstrijd tussen Robin en mij word na dit weekend gespeeld, Spurs-Porto

  58. 95 XP
    wes786's avatar

    Juventus (Ennieboy) 2 – 5 (Wes786) Real Madrid

  59. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Alle mensen in groep B en A krijgen geen punten neem ik aan omdat ze de wedstrijd te laat hebben gespeeld?

  60. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Barcelona – Ajax: 1-3

  61. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Helaas kon killermees niet hij zei tegen mij dat ik dan maar heb gewonnen

  62. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Alle mensen in groep B en A krijgen geen punten neem ik aan omdat ze de wedstrijd te laat hebben gespeeld?

    Geen gespeeld, mijn tegenstander komt niet opdagen dus geef ik ze een lose of gelijkspel voor die twee.

  63. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Geen gespeeld, mijn tegenstander komt niet opdagen dus geef ik ze een lose of gelijkspel voor die twee.

    Wel vreemd, je moest tegen Joey-Boowie toch? Die zat een week geleden nog te klagen over jandeman en nu komt ie zelf niet opdagen :/

  64. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Als je eerdere berichten leest, zei ik dat Robin dit hele weekend niet kon en we dus afspreken voor deze week;) de wedstrijd word 100% zeker gespeeld

    @Irobbert in heb een bericht van Robin gekregen (Fc Porto)

    Dit zegt hij:

    het spijt me heel erg maar school gaat echt voor want het is nog niet zeker of ik overga dus jij mag de punten wel hebben want ik kan op zn vroegst pas donderdag of in het weekend (maar donderdag weet ik niet zeker)

  65. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wel vreemd, je moest tegen Joey-Boowie toch? Die zat een week geleden nog te klagen over jandeman en nu komt ie zelf niet opdagen :/

    Jup.. Ik weet het niet meer Spike, beetje vervelend dat dit allemaal zo moeizaam gaat.
    Maar ik moet natuurlijk wel een beetje hard hierin blijven anders blijf ik bezig.

    @Irobbert in heb een bericht van Robin gekregen (Fc Porto)

    Dit zegt hij:

    het spijt me heel erg maar school gaat echt voor want het is nog niet zeker of ik overga dus jij mag de punten wel hebben want ik kan op zn vroegst pas donderdag of in het weekend (maar donderdag weet ik niet zeker)

    Is prima Tom, zal het noteren!

  66. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    IRobbert kan je donderdag?

  67. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    IRobbert kan je donderdag?

    Zei je vorige keer ook, kwam je ook niet opdagen. Score staat vast.

  68. 45 XP
    numvero's avatar

    hey irobbert ik heb net de laast westrijd gespeelt en heb gelijk gespeelt 2-2 tegen Zocalox was een goede westrijd nu wachten op het nieuwe tenooii

  69. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    hey irobbert ik heb net de laast westrijd gespeelt en heb gelijk gespeelt 2-2 tegen Zocalox was een goede westrijd nu wachten op het nieuwe tenooii

    Staat genoteerd;) Jammer Hennie volgende toernooi beter!!

    Van groep D zijn Paris Saint Germain en Olympique Lyon door hun strijden alleen nog om de 1e plek:)

  70. 45 XP
    numvero's avatar

    let op me woorde volgede tenooi word voor mij

  71. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    let op me woorde volgede tenooi word voor mij

    hahaha moet je eerst langs mij zien te komenxD

  72. 45 XP
    numvero's avatar

    heb veel tegen jou gespeelt hey

  73. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    heb veel tegen jou gespeelt hey

    ja wat zijn de stats ookal weer??? 54 – 21 – 14
    W G V

    haha:P

  74. 95 XP
    wes786's avatar

    Borussia Dortmund (erwinutreg) 3 – 3 (wes786) Real Madrid

  75. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Dortmunt 3-3 Real Madrid. Dramatische wedstrijd verdiende niet eens om een punt te pakken. Volgende ronde hopelijk beter voetbal

  76. 95 XP
    wes786's avatar

    Dortmunt 3-3 Real Madrid. Dramatische wedstrijd verdiende niet eens om een punt te pakken. Volgende ronde hopelijk beter voetbal

    En je kwam nog wel op voorsprong in de 85e minuut. 😛

  77. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Staat genoteerd;) Jammer Hennie volgende toernooi beter!!

    Van groep D zijn Paris Saint Germain en Olympique Lyon door hun strijden alleen nog om de 1e plek:)

    idd dat gaat een mooie pot worden hoop ik !

  78. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Jup.. Ik weet het niet meer Spike, beetje vervelend dat dit allemaal zo moeizaam gaat.
    Maar ik moet natuurlijk wel een beetje hard hierin blijven anders blijf ik bezig.

    Is prima Tom, zal het noteren!

    Ik snap het helemaal Robbert, zei alleen dat ik het een beetje vreemd vond. Je organiseert het trouwens wel heel goed, complimenten daarvoor. Hard blijven is ook gewoon goed, doen ze het niet nog een keer!

  79. 95 XP
    wes786's avatar

    In groep E is het nog lekker spannend om de 2e plek! 😉

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

  80. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik snap het helemaal Robbert, zei alleen dat ik het een beetje vreemd vond. Je organiseert het trouwens wel heel goed, complimenten daarvoor. Hard blijven is ook gewoon goed, doen ze het niet nog een keer!

    Thanks Spike 🙂

  81. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ben ook uitgeschakeld, Zenit is een club waar je alleen maar doelpunten meemaakt op de counter. (Tenzij je pro bent, wat ik niet ben). Volgende toernooi is mijn doelstelling om de groepsfase te overleven. 🙂 (Als die er komt)

  82. 45 XP
    numvero's avatar

    Ik ben ook uitgeschakeld, Zenit is een club waar je alleen maar doelpunten meemaakt op de counter. (Tenzij je pro bent, wat ik niet ben). Volgende toernooi is mijn doelstelling om de groepsfase te overleven. 🙂 (Als die er komt)

    zocalox kan je zeggen dat er nog wel weer een tenooi komt en ben nu al een het oefenen om beter te worden en ook door de groepsfase te komen

  83. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    zocalox kan je zeggen dat er nog wel weer een tenooi komt en ben nu al een het oefenen om beter te worden en ook door de groepsfase te komen

    Dat zie je zelf dan wel neem ik aan? 😛

  84. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    zocalox kan je zeggen dat er nog wel weer een tenooi komt en ben nu al een het oefenen om beter te worden en ook door de groepsfase te komen

    good luck

  85. 58 XP
    Maxima's avatar

    Bij ons is het ook nog spannend

  86. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Gelijkspelletje moet haalbaar zijn, maar natuurlijk gaan we voor de winst.

    Maxima, jij moet mij nog toevoegen, als ik je psn in voer geeft ie ongeldig aan.

  87. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Gelijkspelletje moet haalbaar zijn, maar natuurlijk gaan we voor de winst.

    Maxima, jij moet mij nog toevoegen, als ik je psn in voer geeft ie ongeldig aan.

    Btr ga je naar volgende ronde en moet ik tegen jouw. weet ik in iedergeval dat ik nog een ronde door kom:p

  88. 58 XP
    Maxima's avatar

    Oke is goed

  89. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Irobert maxima zijn psn is DeFuSe-GuNZZ geen laag maar middel streepje

  90. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Irobert maxima zijn psn is DeFuSe-GuNZZ geen laag maar middel streepje

    Prima, heb het verbeterd =)

  91. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    lyon 3- 2 psg

  92. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    lyon 3- 2 psg

    Ging lekker heen en weer. Ik had wel een beetje teveel overtredingen nodig >_>.

  93. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Ging lekker heen en weer. Ik had wel een beetje teveel overtredingen nodig >_>.

    haha klopt en me vrije trap zat er heerlijk in $

  94. 58 XP
    Maxima's avatar

    2-1 voor benfica

  95. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Haha grapjas, ik had 4-1 gewonnen

  96. 58 XP
    Maxima's avatar

    Ga niet gierig doentegen een kind van 12 man kijk hoe oud je bent

  97. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ga niet gierig doentegen een kind van 12 man kijk hoe oud je bent

    Wie heeft er nu gewonnen dan? Moet wel de juiste uitslag weten

  98. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Srry man wist niet dat je boos werd. Benfica 3-0 winst dan maar?

    Ik heb 4-1 gewonnen man, maar weet niet hoe hij/zij bij 2-1 benfica komt.
    Heb nog een foto als je wilt?

  99. 58 XP
    Maxima's avatar

    Wat bedoel je met 3-0 nul

  100. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Maxima, vind het niet tof dat je onterechte uitslagen report op het forum.
    Anders kan ik je ook gewoon kicken uit de competitie? Constant mij e-mailen over de uitslagen om gelijk te krijgen heeft geen effect, graag hoop ik dat je wat volwassener gedrag gaat vertonen, ook al ben je 12 jaar.