Forum

Topic: Het officiële PSX-Sense FIFA 13 competitie

Anoniem's avatar

Heb gevraagd in het oude FIFA 13 toernooi topic of we het toernooi opnieuw zullen starten, verschillende leden hebben toegestemd en daardoor gaan we het dan ook maar eens doen!

Regels gelden hetzelfde allemaal nog als hiervoor.

Competitieregels
– De competitie begint op maandag 05-05-2013
– Per direct mogen de tegenstanders van de week van 5 mei tot en met 12 mei een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan. Elk weekend spreek je persoonlijk, in dit topic of via persoonlijke berichten, af wanneer jullie de wedstrijd spelen.
– Wanneer één van de spelers een volledige week niet kan, spreek dan af dat je de wedstrijd zo snel mogelijk inhaalt. Post dit ook in dit topic.
– Mocht je tegenstanders geen reactie geven (via PSX of PSN) post dit dan in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht. De partij die niet op komt dagen verliest de wedstrijd dan automatisch met 3-0.

Wedstrijdregels
– Elke wedstrijd duurt 6 minuten per helft.
– We spelen allemaal met één vast team met minimaal 4.0 ster. Iedereen mag vrij kiezen, merk wel op dat als je een team van 4.0 ster kiest je tegen iemand van 5.0 ster kan spelen, 4.5 tot 5.0 ster is dus de betere keuze.
– Wedstrijden worden gespeeld tot de 90 minuten. De uitslag die na de officiële speeltijd op het bord staat, geldt als de eindstand. Op deze manier kan je dus ook een gelijkspel hebben en dus 1 punt verdienen. Dit houdt de puntenverschillen en de wedstrijd spannender.
– Wedstrijd worden gespeeld met online selecties.
– Spelsnelheid wordt op snel gespeeld.

Er mag maximaal tot 04-05-2013 ingeschreven worden.
Topic is gemaakt op 26-04-2013 dus naar mijn mening genoeg inschrijftijd.
– Inschrijven wanneer het toernooi aan de gang is is niet toegestaan.

*Spelers*
1 PSX: wes786 | PSN: i4KlassiX | Team: Real Madrid
2 PSX: Tom-Zwolle | PSN: Tom_Zwolle | Team: Tottenham Hotspur (Spurs)
3 PSX: Numvero | [b]PSN[/b]: Numvero | Team AC Milan
4 PSX: iRobbert- | PSN: xZaze- | Team: Bayern München
5 PSX: I_Eat_Noobsz | PSN: I_Eat_Noobsz | Team: Manchester City
6 PSX: miran150 | PSN: Miran123| Team: FC Barcelona
7 PSX: PikeePikee | PSN: nWo_Spike | Team: Manchester United
8 PSX: Omega_GAE | PSN: Omega_GAE | Team: Paris Saint Germain
9 PSX: killermees | PSN: meess8 | Team: Chelsea
10 PSX: Nevik88 | PSN: Nevik88 | Team: Ajax
11 PSX: Erwinutreg | PSN: Erwinutreg | Team: Borussia Dortmund
12 PSX: Dropy1983 | PSN: Dropy1983 | Team: Atletico Madrid
13 PSX: vella | PSN: snakebigboss7 | Team: Manchester City – Kicked.
14 PSX: robin2000 | PSN: robin_-e- | Team: FC Porto
15 PSX: joeyboowie | PSN: Joey-Boowie | Team: Queens Park Rangers
16 PSX: dylano180 | PSN: dylanVDW123567 | Team: Arsenal
17 PSX: Ennieboy | PSN: Ennieboy | Team: Juventus
18 PSX: JanJochems | PSN: jandeman8 | Team: Liverpool
19 PSX: Zocalox | PSN: Zocalox | Team: Zenit St. Petersburg
20 PSX: ShadowhunterrX| PSN: ShadowhunterrX | Team: Olympique Lyon
21 PSX: Maxima| PSN: xDeFuSE-GuNZZ | Team: Benfica

Plaats in dit topic alleen uitslagen, geen overlegsessies.

Dubbele teams niet toegestaan.
Deelnemen alleen mogelijk wanneer er een PSX-Sense account is aangemaakt.

Na lang kloten, deel ik mee dat de competities klaar zijn.
We hebben 5 poule’s: A-B-C-D-E.
Aangezien we één on-even poule hebben moet poule A 2 rondes meer spelen dan de rest van de groepen. Het kan dus ook zijn dat jou team een week moet wachten tot die mag spelen, sorry, kan het niet veranderen.
Deze CUP bestaat uit: Verschillende ronde’s, halve finale’s, finale’s en nog een extraa’tje, 3e plek.
De teams heb ik zo mooi mogelijk geprobeerd in te delen, dit is zo als het is.

De poule’s, wedstrijdschema’s, ronde’s zijn hier te vinden.

De scores vermeld je in dit topic, en die zal ik zo spoedig mogelijk bijwerken op de website.

Voor eventuele vragen kun je die stellen in dit topic, voor persoonlijke vragen kun je me pm’en.

Have fun, ben benieuwd wie de FIFA koning van PSX-Sense.nl word!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

636 reacties

  1. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Wedstrijd tegen Mees8 gespeeld en gewonnen

    Spurs-Chelsea 2-1 Wat een pot met een eigen doelpunt van mij en een penalty gestopt.. was lekker spannend!

  2. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Helaas mijn tegenstander heeft niet gereageerd ook al is hij online geweest :P. Dan houd het op he.

  3. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Helaas mijn tegenstander heeft niet gereageerd ook al is hij online geweest :P. Dan houd het op he.

    Heb precies het zelfde. Hij was wel online maar reageerde niet.

  4. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ben de afgesproken datum niet komen opdagen, was het vergeten. Dus ik heb verloren.

  5. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Moet natuurlijk niet te makkelijk worden dat iedereen gaat zeggen dat zijn tegenstander niet reageerd enzo..
    Robbert je moet je nu iedereen even een PM sturen om te zeggen dat ze de wedstrijd moeten spelen voor woensdag ofzo. Beetje klote dit elke x

  6. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Moet natuurlijk niet te makkelijk worden dat iedereen gaat zeggen dat zijn tegenstander niet reageerd enzo..
    Robbert je moet je nu iedereen even een PM sturen om te zeggen dat ze de wedstrijd moeten spelen voor woensdag ofzo. Beetje klote dit elke x

    Mag ik zeggen dat ik het onzin vind. Ik heb gewoon hetzelfde gedaan als de vorige keren ,toegevoegd en een bericht er achteraan gestuurd met de vraag wanneer die gene kan.

    Heb me plicht gedaan en als de ander niet reageer , ja wat kan je eraan doen ? Als iemand 4 dagen niet online kan ik het nog snappen , maar 2 avonden online zonder reactie. Ik stuur het meestal via de vita dus het word opgeslagen :).

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    City 2-1 Ajax 🙂

    Pff nog steeds vergeet ik soms dat ik geen real madrid ben

  8. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Real 2-1 Ajax 🙂

    Real 2-1 ajax? Wat praat jij dan je bent manchester city.

  9. 95 XP
    wes786's avatar

    Real 2-1 Ajax 🙂

    Ik ben Real. 😉

  10. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Mag ik zeggen dat ik het onzin vind. Ik heb gewoon hetzelfde gedaan als de vorige keren ,toegevoegd en een bericht er achteraan gestuurd met de vraag wanneer die gene kan.

    Heb me plicht gedaan en als de ander niet reageer , ja wat kan je eraan doen ? Als iemand 4 dagen niet online kan ik het nog snappen , maar 2 avonden online zonder reactie. Ik stuur het meestal via de vita dus het word opgeslagen :).

    Het volgende toernooi is alleen voor pro,s kunnen we aan de hand van dit toernooi mooi zien wie. Had verwacht van degene die door waren wel fanatieker zijn

    Spurs
    Man City
    Olympique Lyon
    Real Madrid

    Zitten in de Kwart Finale

    We moeten nog wachten op de wedstrijden:

    Bayern Muchen-Fc Porto
    Arsenal-Liverpool
    Dortmund- Man Utd
    PSG-Zenit

    Hopelijk worden deze wedstrijden deze week snel afgerond zodat we deze week en/of volgende week de kwartfinales kunnen spelen.

  11. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Het volgende toernooi is alleen voor pro,s kunnen we aan de hand van dit toernooi mooi zien wie. Had verwacht van degene die door waren wel fanatieker zijn

    Spurs
    Man City
    Olympique Lyon
    Real Madrid

    Zitten in de Kwart Finale

    We moeten nog wachten op de wedstrijden:

    Bayern Muchen-Fc Porto
    Arsenal-Liverpool
    Dortmund- Man Utd
    PSG-Zenit

    Hopelijk worden deze wedstrijden deze week snel afgerond zodat we deze week en/of volgende week de kwartfinales kunnen spelen.

    hoelang is het de bedoeling dat ik wacht op me tegenstander? ik heb hem toegevoegd hij axcepteerde heb hem 2x gezegt Kom onze wedstrijd spelen heb 3x wedstrijd aangemaakt zodat dat die kwam. Ik ben Vrijdag tot Zondag afwezig maar zou Eventueel Vanavond tussen 18:00 en 20:00 kunnen. Morgen niet. Donderdag 18:00 en 20:00. Vrijdag 7:45 tot 11:30. misschien dat me tegenstander dit leest…. en anders weet ik het ook niet meer

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    hoelang is het de bedoeling dat ik wacht op me tegenstander? ik heb hem toegevoegd hij axcepteerde heb hem 2x gezegt Kom onze wedstrijd spelen heb 3x wedstrijd aangemaakt zodat dat die kwam. Ik ben Vrijdag tot Zondag afwezig maar zou Eventueel Vanavond tussen 18:00 en 20:00 kunnen. Morgen niet. Donderdag 18:00 en 20:00. Vrijdag 7:45 tot 11:30. misschien dat me tegenstander dit leest…. en anders weet ik het ook niet meer

    Denkt tot max vrijdag. En als hij niet komt dan is de overwinning voor jou

  13. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Denkt tot max vrijdag. En als hij niet komt dan is de overwinning voor jou

    Bedankt!. weet niet of zoizo nut heeft die wedstrijd ( Ja sorry jongens zeg nog keer… 10-0 vorige keer de uitslag was). zie niet gebeuren dat nu compleet van de mat getikt wordt

  14. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Bedankt!. weet niet of zoizo nut heeft die wedstrijd ( Ja sorry jongens zeg nog keer… 10-0 vorige keer de uitslag was). zie niet gebeuren dat nu compleet van de mat getikt wordt

    Haha de bal is rond:P

  15. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Haha de bal is rond:P

    Ja rolt zo moeilijk hé als vierkant is:p. Maar gaan zien we moeten nog steeds oefen potje spelen.

  16. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ja rolt zo moeilijk hé als vierkant is:p. Maar gaan zien we moeten nog steeds oefen potje spelen.

    :P:P ja we moeten nog steeds een x haha!!

    Als iedereen nu gewoon dit forum in de gaten houd en reageerd word het allemaal iets duidelijker.. Volgens mij boeit het de rest allemaal niet meer ofzo

  17. 95 XP
    wes786's avatar

    Ik kijk nog steeds elke dag in dit topic hoor, met smart aan het wachten om te weten wie mijn tegenstander wordt..

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  18. 44 XP
    miran150's avatar

    Jongens, ik heb de mail van shadowhunter over het hoofd gezien. En ik dacht sws al dat ik eruit lag omdat ik op de 3e plaats eindigde in de poulfase, heb dit topic dus ook niet constant gevolgd. Nja, excuses voor het ongemak en shadowhunter veel succes in de kwart finale!

  19. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Jongens, ik heb de mail van shadowhunter over het hoofd gezien. En ik dacht sws al dat ik eruit lag omdat ik op de 3e plaats eindigde in de poulfase, heb dit topic dus ook niet constant gevolgd. Nja, excuses voor het ongemak en shadowhunter veel succes in de kwart finale!

    Maak niet uit kan gebeuren :). Oo was je derde ok da wist ik niet :O

  20. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Jullie kunnen nog overleggen om de wedstrijd alsnog te spelen.. Tot vrijdag kan het nog

  21. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Jullie kunnen nog overleggen om de wedstrijd alsnog te spelen.. Tot vrijdag kan het nog

    Helaas dat zal voor mij niet gaan. Zaterdag kan ik heel misschien pas zondag 100%.

  22. 44 XP
    miran150's avatar

    Als Shadowhunter er mee instemt en de wedstrijd nog in het weekend gespeeld kan worden (omdat hij alleen in het weekend kan) wil ik de wedstrijd nog best spelen. Anders maakt het niet super veel uit hoor!

  23. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Als Shadowhunter er mee instemt en de wedstrijd nog in het weekend gespeeld kan worden (omdat hij alleen in het weekend kan) wil ik de wedstrijd nog best spelen. Anders maakt het niet super veel uit hoor!

    Alleen in het weekend kan ? Niet echt kon tot gisteren de hele tijd en nu is het maar de vraag of ik in het weekend kan. Zondag zou normaal kunnen als er niks tussen komt , maar met dit weer zal da wel gebeuren.

  24. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ben de afgesproken datum niet komen opdagen, was het vergeten. Dus ik heb verloren.

    Dus Zenit verliest van PSG

  25. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Sorry dat ik even niet actief was, had het druk, gelukkig heeft Tom een groot gedeelte overgenomen.
    Mijn tegenstander laat ook niks van zich horen, had begrepen dat tot a.s. vrijdag gespeeld kan worden?

  26. 197 XP
    robin2000's avatar

    ey robert ik had begrepen dat jij zou sturen wanneer je kon dus ik heb hele week zitten wachten maar ik kan morgen wel

  27. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Dus Zenit verliest van PSG

    klopt jammer man !

  28. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ey robert ik had begrepen dat jij zou sturen wanneer je kon dus ik heb hele week zitten wachten maar ik kan morgen wel

    Morgen is het geweldig weer, en in de avond ga ik uit, dus dan ben ik offline..
    Zou je vanavond kunnen?

  29. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    We verlengen het gewoon tot Zondag. Kunnen we vanaf maandag tot zondag de kwartfinales doen.

    Hopelijk worden de wedstrijden gespeeld.
    Ik stuur iedereen ook een PM
    Einddatum Zondag 9 Juni

  30. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Het is inmiddels vrijdag en niks van me tegenstander vernomen

  31. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Ik doe wel met het volgende toernooi mee maar wat ik me afvraag gaat liverpool of arsenal door?

  32. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    volgend toernooi ben ik ook aanwezig 😀

  33. 44 XP
    miran150's avatar

    We hebben dus tot zondag om de wedstrijd te spelen. Nu heb ik shadowhunter een vriendschapsverzoek gestuurd en die heeft hij doodleuk geweigerd.. Online geweest dus. En ik dacht dat hij alleen in het weekend kon. We hebben nog tot zondag, dus ik verwacht eigenlijk gewoon nog een wedstrijd tegen hem!

  34. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb de komende week geen tijd, Erwinutreg mag doorgaan

  35. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    We hebben dus tot zondag om de wedstrijd te spelen. Nu heb ik shadowhunter een vriendschapsverzoek gestuurd en die heeft hij doodleuk geweigerd.. Online geweest dus. En ik dacht dat hij alleen in het weekend kon. We hebben nog tot zondag, dus ik verwacht eigenlijk gewoon nog een wedstrijd tegen hem!

    Jep , ik ben online geweest. Het heet een psvita en met die zelfde psvita stuur ik dit bericht. Dus ik ben weer online op me Vita.

    Misschien moet je me berichten lezen in deze topic. Ik zei al da ik tot en op zaterdag niet kan en dat ik zondag kon zolang er niks tussen zou komen. Helaas is dat wel het geval en kan zondag ook niet. Daarom heb ik lang gewacht met accepteren/weigeren.

    Heb trouwens 2 van de 3 doordeweeks gespeeld maar ok.

    Ik speel daarom me wedstrijden liever zo snel mogelijk. Maarjah als het niet anders kan en om meer vertraging voor de andere te ontlopen gooi ik wel de handdoek in de ring.

    Tenzij je vanmmidag tussen 12:00 – 13:00 even kan. Dan leen ik wel een ps3 even snel.

  36. 44 XP
    miran150's avatar

    de wedstrijd FC Barcelona – Olympique Lyon is gespeeld, eindstand was 2-1 voor FC Barcelona. Had een beetje geluk want Shadowhunter speelde wel beter!

  37. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Barcalona – Lyon 2-1 😀

    Een geweldige wedstrijd was het , meer heb ik niet kunnen genieten 😀 Elke kans billeknijpen en mooie aanvallen I love it ! Lekker potje Miran en succes verder ! 😀

  38. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    word genoteerd

    alleen

    Fc Porto-Bayern Muchen
    Arsenal-Liverpool

    moeten nog gespeeld worden. Als ze niet gespeeld worden gaat SPURS en MAN City door naar de halve finale.

    Zenit-PSG is die wedstrijd al gespeeld??

  39. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    word genoteerd

    alleen

    Fc Porto-Bayern Muchen
    Arsenal-Liverpool

    moeten nog gespeeld worden. Als ze niet gespeeld worden gaat SPURS en MAN City door naar de halve finale.

    Zenit-PSG is die wedstrijd al gespeeld??

    zenit-psg is niet gespeelt zenit is niet komen opdagen op de afgesproken datum dus is psg (ik) door 😉

  40. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    zenit-psg is niet gespeelt zenit is niet komen opdagen op de afgesproken datum dus is psg (ik) door 😉

    Als je het forum in de gaten had gehouden wist je dat de wedstrijden tot vandaag gespeeld kunnen worden.. tot vanavond 12 uur.

    Zocalox weet er ook van en als hij vandaag niks van zich laat horen dan ben jij gewoon door

    Denk dat Arsenal en Liverpool en Porto-Bayern allebei zijn uitgeschakeld omdat er niemand reageerd op forum en pm,s

  41. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Sorry Robin, heb niks van je gehoord en het is al zondag. Snap niet waar je blijft. Kan je vanavond? Last chance.

  42. 197 XP
    robin2000's avatar

    ik vind het goed en ik heb anders ook niks van jou gehoord behalve dat je donderdag kon 😉

  43. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ik vind het goed en ik heb anders ook niks van jou gehoord behalve dat je donderdag kon 😉

    Prima, zie ik je vanavond.

  44. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    De kwartfinales zijn bij deze bekend!

    Er moeten 2 wedstrijden gespeeld worden THUIS/UIT als er na 2 wedstrijden nog geen winnaar is volgt er een 3e wedstrijd.

    Man City hoeft geen Kwartfinale te spelen omdat Arsenal en Liverpool helemaal niets van zich laten horen op dit forum en dus allebei zijn uitgeschakeld!

    Ik ga er vanuit dat de wedstrijd van Bayern-Porto niet gespeeld is en daardoor is Bayern door, dit kan altijd nog aangepast worden mocht het anders zijn.

    De kwartfinales worden van 10 tot 17 juni gespeeld tenzij er mensen zijn die het wat langer willen ivm 2 a 3 wedstrijden.
    Spreek op tijd en goed met je tegenstander af om problemen zoals eerder te voorkomen, mocht er iets zijn dan op dit forum plaatsen of mij of Irobbert PM sturen.

    De wedstrijden zijn:

    SPURS-BAYERN ( Tom-Zwolle – Irobbert )

    BARCELONA-PSG ( Miran150 – Omega_GAE )

    DORTMUND-REAL MADRID ( Erwinutreg – wes786 )

    MAN CITY is al geplaats voor Halve Finale. ( I_Eat_Noobsz )

    http://binarybeast.com/xFIFA131305044

    Veel plezier en Succes iedereen!!

  45. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    De kwartfinales zijn bij deze bekend!

    Er moeten 2 wedstrijden gespeeld worden THUIS/UIT als er na 2 wedstrijden nog geen winnaar is volgt er een 3e wedstrijd.

    Man City hoeft geen Kwartfinale te spelen omdat Arsenal en Liverpool helemaal niets van zich laten horen op dit forum en dus allebei zijn uitgeschakeld!

    Ik ga er vanuit dat de wedstrijd van Bayern-Porto niet gespeeld is en daardoor is Bayern door, dit kan altijd nog aangepast worden mocht het anders zijn.

    De kwartfinales worden van 10 tot 17 juni gespeeld tenzij er mensen zijn die het wat langer willen ivm 2 a 3 wedstrijden.
    Spreek op tijd en goed met je tegenstander af om problemen zoals eerder te voorkomen, mocht er iets zijn dan op dit forum plaatsen of mij of Irobbert PM sturen.

    De wedstrijden zijn:

    SPURS-BAYERN ( Tom-Zwolle – Irobbert )

    BARCELONA-PSG ( Miran150 – Omega_GAE )

    DORTMUND-REAL MADRID ( Erwinutreg – wes786 )

    MAN CITY is al geplaats voor Halve Finale. ( I_Eat_Noobsz )

    http://binarybeast.com/xFIFA131305044

    Veel plezier en Succes iedereen!!

    leuuk dat thuis/uit !

  46. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Prima, zie ik je vanavond.

    Niks gezien, jammer niet door.

  47. 95 XP
    wes786's avatar

    Doen wel ook met best of 3, of in het gewoon 1 wedstrijd spelen en degene die wint is door?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  48. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Doen wel ook met best of 3, of in het gewoon 1 wedstrijd spelen en degene die wint is door?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    Nee er moeten sowieso 2 wedstrijden gespeeld worden en als er nog geen winnaar is dan een 3e pot

  49. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Bayern Munchen 4 -0 Spurs
    Leuke pot, nu nog uit 🙂

  50. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Bayern Munchen 4 -0 Spurs
    Leuke pot, nu nog uit 🙂

    Nou zo leuk was hij niet haha!! Ik weet niet wat het is joh.. Speelde erg slecht en alles ging mis en het psn deed ook elke x vaag en kon net ineens niet meer inloggen..

    In iedergeval gefeli! Jij hebt genoeg aan gelijkspel haha ik MOET winnen!Geluk is dat doelsaldo nu geen rol speelt.. Even een paar dagen pauze voor mijxD:P

    heb vanaf vrijdag al 14 of 15 wedstrijden achter elkaar verloren online:S

  51. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    heb vanaf vrijdag al 14 of 15 wedstrijden achter elkaar verloren online:S[/quote]

    14… Beetje veel hahaha!

  52. 95 XP
    wes786's avatar

    Ik win ze allemaal op rij ineens dus Erwin, we moeten snel spelen. 🙂

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  53. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    heb vanaf vrijdag al 14 of 15 wedstrijden achter elkaar verloren online:S

    14… Beetje veel hahaha![/quote]

    zo slecht heb ik het nog nooit gedaan haha!

  54. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Ik win ze allemaal op rij ineens dus Erwin, we moeten snel spelen. 🙂

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    haha, bekijk mijn online statestieken eerst. Gaat niet om de vorm van de dag maar meer hoe constant je bent. Ik zou eventeeul Donderdag tussen 18:00 en 20:00 kunnen. Zaterdag 15:00 tot 20:00. en Zondag tot 14:00.

  55. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    zijn er al wedstrijden gespeeld???

  56. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    zijn er al wedstrijden gespeeld???

    Begin nu aan de 1ste wedstrijd van de 3
    Tegen madrid

    1ste wedstrijd Dortmunt 5-1 Real Madrid

    We doen ook maar gelijk wedstrijd 2

    2e wedstrijd Dormunt 7-1 Real
    Madrid

  57. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    zijn er al wedstrijden gespeeld???

    ik heb vanaaf afgesproken dus hopelijk komt hij !

  58. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Begin nu aan de 1ste wedstrijd van de 3
    Tegen madrid

    1ste wedstrijd Dortmunt 5-1 Real Madrid

    We doen ook maar gelijk wedstrijd 2

    2e wedstrijd Dormunt 7-1 Real
    Madrid

    Oké gefeliciteerd! Je zit in de Halve Finale

  59. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    iki heb nu al 3x een tijd afgesproken met miran150 maar hij komt steeds niet opdagen ?

  60. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    iki heb nu al 3x een tijd afgesproken met miran150 maar hij komt steeds niet opdagen ?

    tot zondag kan het nog dus als hij niet komt ben jij door

  61. 44 XP
    miran150's avatar

    Ja sorry man, ik was het helemaal vergeten om eerlijk te zijn, vanwege een erg belangrijk natuurkunde verslag. Geef jij een tijd door, gewoon wat jou het beste uitkomt. Ik zet mn alarm dan een half uur vóór de afspraak zodat ik het niet meer vergeet. Nogmaals sorry!

  62. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    tot zondag kan het nog dus als hij niet komt ben jij door

    prima

    Ja sorry man, ik was het helemaal vergeten om eerlijk te zijn, vanwege een erg belangrijk natuurkunde verslag. Geef jij een tijd door, gewoon wat jou het beste uitkomt. Ik zet mn alarm dan een half uur vóór de afspraak zodat ik het niet meer vergeet. Nogmaals sorry!

    aha oke oke man uum morgen middag om half 5 ?!

  63. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    prima

    aha oke oke man uum morgen middag om half 5 ?!

    Vergeet niet dat er 2 wedstrijden gespeeld moet worden

  64. 95 XP
    wes786's avatar

    Vergeet niet dat er 2 wedstrijden gespeeld moet worden

    Of 3!

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  65. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Of 3!

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    neem aan dat een 3e wedstrijd tussen ons geen zin heeft…

  66. 44 XP
    miran150's avatar

    Vandaag om half 5 is goed, ben er dan!

  67. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    neem aan dat een 3e wedstrijd tussen ons geen zin heeft…

    ??? je hebt toch al 2x gewonnen?

  68. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Vandaag om half 5 is goed, ben er dan!

    oke nice!

  69. 95 XP
    wes786's avatar

    neem aan dat een 3e wedstrijd tussen ons geen zin heeft…

    Ja, dat heeft geen zin.

  70. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    psg-barca 3-2

    barca-psg 0-0 goed gespeeld man ! PSG DOOR

  71. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Halve Finale is:

    PSG-Dortmund Er moeten nu 3 wedstrijden gespeeld worden.. Max 5 (beetje vage opzet maar het is niet anders

  72. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Haha finale best of 7?

  73. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Haha finale best of 7?

    We doen gewoon halve finale 2. Uit en thuis, Finale gewoon 1 game

  74. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    oke gewoon zelfde als kwart finale dus !

  75. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    We doen gewoon halve finale 2. Uit en thuis, Finale gewoon 1 game

    Het gaat me tog niet gebeuren dat je uiteindelijk in de finale wel van me weet te winnen tom.

  76. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Het gaat me tog niet gebeuren dat je uiteindelijk in de finale wel van me weet te winnen tom.

    Ik denk niet dat ik de enige ben die het fijn zou vinden als je minder arrogant zou doen. Je bent goed, we weten het, kap met opscheppen.

  77. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Het gaat me tog niet gebeuren dat je uiteindelijk in de finale wel van me weet te winnen tom.

    Moet eerst nog halve finale halen.. Maar ik had je beter verwacht haha ik kan je wel hebben als het geluk meer aan mijn zijde is ipv bij jou:P

  78. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Spurs-Bayern 0-1 De bal wou er weer eens niet in.. Maar mooie wedstrijd:D Robbert Gefeli en succes in de Halve Finale!

    Halve Finale,s zijn:

    Bayern-Man City

    PSG-Dormund

    wederom 2 wedstrijden UIT/THUIS (doelsaldo niet van belang)

    Succes iedereen!:)

  79. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Het gaat me tog niet gebeuren dat je uiteindelijk in de finale wel van me weet te winnen tom.

    haha ik gaa het je (proberen) moeilijk te maken 😉

  80. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    haha ik gaa het je (proberen) moeilijk te maken 😉

    Je kunt hem hebben;) Niet teveel ballen verliezen met name 2de ballen:P

  81. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Je kunt hem hebben;) Niet teveel ballen verliezen met name 2de ballen:P

    Haha goede tip niet teveel balverlies.

  82. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Haha goede tip niet teveel balverlies.

    Haha sukkel.

  83. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Haha goede tip niet teveel balverlies.

    Oh jongen, laat mij alsjeblieft tegen jou spelen… xD

  84. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Haha goede tip niet teveel balverlies.

    hhahah sjap

  85. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    nou waneer kan je d 1e wedstrijd spelen ?:P

  86. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    nou waneer kan je d 1e wedstrijd spelen ?:P

    Morgen tussen 18:00 en 20:45. Of anders zaterdag eind van de middag
    Of zondag hele dag

  87. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Oh jongen, laat mij alsjeblieft tegen jou spelen… xD

    Voeg me toe op ps3 dan spelen we even potje. Misschien heb ik geluk gehad met
    Loting en tegenstanders maar moet er tog wel iets van kunnen.

  88. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Oh jongen, laat mij alsjeblieft tegen jou spelen… xD

    Je hebt pm

  89. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Morgen tussen 18:00 en 20:45. Of anders zaterdag eind van de middag
    Of zondag hele dag

    vanavond om 18;30 ? kan ik even 1 ! potje en de andere zaterdag is prima

  90. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    psg-bvb 1-4 wat een geluk heb jij gehad zeg ik raak 3x de lat gelijkspel was terecht geweest

  91. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Dortmunt 4-1 PSG

    psg-bvb 1-4 wat een geluk heb jij gehad zeg ik raak 3x de lat gelijkspel was terecht geweest

    Corners van psg is altijd oppassen levensgevaarlijk was je
    Maar had geluk aan me zeide

  92. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    psg-bvb 1-4 wat een geluk heb jij gehad zeg ik raak 3x de lat gelijkspel was terecht geweest

    Hoef je mij niet te vertellen haha:) Zaterdag de 2e pot?? of doen jullie die gelijk

  93. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Hoef je mij niet te vertellen haha:) Zaterdag de 2e pot?? of doen jullie die gelijk

    Zaterdag of zondag 2e en mogelijk zelfs 3e wedstrijd. Kan ook een kwaliteit zijn kansen aan de andere kant wel benutten.

  94. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Zaterdag of zondag 2e en mogelijk zelfs 3e wedstrijd. Kan ook een kwaliteit zijn kansen aan de andere kant wel benutten.

    Oke!

    Ja ik heb altijd dat het tegen bepaalde lui niet wil lukken met scoren, tegen een maat van me ook die speel ik werkelijk waar altijd van de mat met 100% kansen die of over/naast/lat/paal gaan. En doelsaldo 75 om 25 ofzo en dat wint die elke x met 1-0 of 2-0 (counteren) en als ik van hem win dan is het gelijk 4-0 of hoger haha. Het kan dan erg frusterend zijn! Hij speelt overigens altijd met Bayern en dat is een smerige counter ploeg:P

  95. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Oke!

    Ja ik heb altijd dat het tegen bepaalde lui niet wil lukken met scoren, tegen een maat van me ook die speel ik werkelijk waar altijd van de mat met 100% kansen die of over/naast/lat/paal gaan. En doelsaldo 75 om 25 ofzo en dat wint die elke x met 1-0 of 2-0 (counteren) en als ik van hem win dan is het gelijk 4-0 of hoger haha. Het kan dan erg frusterend zijn! Hij speelt overigens altijd met Bayern en dat is een smerige counter ploeg:P

    Bayern op de counter is gruwelijk. Helemaal als je gomes
    Vervangt voor shaqiri.

  96. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Bayern op de counter is gruwelijk. Helemaal als je gomes
    Vervangt voor shaqiri.

    Precies, raad eens hoe ik speel.. Hahaha

    Wanneer ik uitgeschakeld ben, of gewonnen heb zal ik eens mijn formatie vertellen :p

  97. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Precies, raad eens hoe ik speel.. Hahaha

    Wanneer ik uitgeschakeld ben, of gewonnen heb zal ik eens mijn formatie vertellen :p

    Shitt zit je er nog in met bayern? Manchester
    City is makkie

  98. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Shitt zit je er nog in met bayern? Manchester
    City is makkie

    Je weet het hé ons laatste pot, wie won er ook alweer met 2-0?

  99. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Je weet het hé ons laatste pot, wie won er ook alweer met 2-0?

    Van de 17 potjes won je 1x moet jouw ook keer goed gevoel geve

  100. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    Van de 17 potjes won je 1x moet jouw ook keer goed gevoel geve

    hahahaha 😛 ik moet wel gewoon toegeven dat Erwinutreg een goeie speler is !