Forum

Topic: Het officiële PSX-Sense FIFA 13 competitie

Anoniem's avatar

Heb gevraagd in het oude FIFA 13 toernooi topic of we het toernooi opnieuw zullen starten, verschillende leden hebben toegestemd en daardoor gaan we het dan ook maar eens doen!

Regels gelden hetzelfde allemaal nog als hiervoor.

Competitieregels
– De competitie begint op maandag 05-05-2013
– Per direct mogen de tegenstanders van de week van 5 mei tot en met 12 mei een dag en tijdstip afspreken. Dit is de manier waarop we te werk gaan. Elk weekend spreek je persoonlijk, in dit topic of via persoonlijke berichten, af wanneer jullie de wedstrijd spelen.
– Wanneer één van de spelers een volledige week niet kan, spreek dan af dat je de wedstrijd zo snel mogelijk inhaalt. Post dit ook in dit topic.
– Mocht je tegenstanders geen reactie geven (via PSX of PSN) post dit dan in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht. De partij die niet op komt dagen verliest de wedstrijd dan automatisch met 3-0.

Wedstrijdregels
– Elke wedstrijd duurt 6 minuten per helft.
– We spelen allemaal met één vast team met minimaal 4.0 ster. Iedereen mag vrij kiezen, merk wel op dat als je een team van 4.0 ster kiest je tegen iemand van 5.0 ster kan spelen, 4.5 tot 5.0 ster is dus de betere keuze.
– Wedstrijden worden gespeeld tot de 90 minuten. De uitslag die na de officiële speeltijd op het bord staat, geldt als de eindstand. Op deze manier kan je dus ook een gelijkspel hebben en dus 1 punt verdienen. Dit houdt de puntenverschillen en de wedstrijd spannender.
– Wedstrijd worden gespeeld met online selecties.
– Spelsnelheid wordt op snel gespeeld.

Er mag maximaal tot 04-05-2013 ingeschreven worden.
Topic is gemaakt op 26-04-2013 dus naar mijn mening genoeg inschrijftijd.
– Inschrijven wanneer het toernooi aan de gang is is niet toegestaan.

*Spelers*
1 PSX: wes786 | PSN: i4KlassiX | Team: Real Madrid
2 PSX: Tom-Zwolle | PSN: Tom_Zwolle | Team: Tottenham Hotspur (Spurs)
3 PSX: Numvero | [b]PSN[/b]: Numvero | Team AC Milan
4 PSX: iRobbert- | PSN: xZaze- | Team: Bayern München
5 PSX: I_Eat_Noobsz | PSN: I_Eat_Noobsz | Team: Manchester City
6 PSX: miran150 | PSN: Miran123| Team: FC Barcelona
7 PSX: PikeePikee | PSN: nWo_Spike | Team: Manchester United
8 PSX: Omega_GAE | PSN: Omega_GAE | Team: Paris Saint Germain
9 PSX: killermees | PSN: meess8 | Team: Chelsea
10 PSX: Nevik88 | PSN: Nevik88 | Team: Ajax
11 PSX: Erwinutreg | PSN: Erwinutreg | Team: Borussia Dortmund
12 PSX: Dropy1983 | PSN: Dropy1983 | Team: Atletico Madrid
13 PSX: vella | PSN: snakebigboss7 | Team: Manchester City – Kicked.
14 PSX: robin2000 | PSN: robin_-e- | Team: FC Porto
15 PSX: joeyboowie | PSN: Joey-Boowie | Team: Queens Park Rangers
16 PSX: dylano180 | PSN: dylanVDW123567 | Team: Arsenal
17 PSX: Ennieboy | PSN: Ennieboy | Team: Juventus
18 PSX: JanJochems | PSN: jandeman8 | Team: Liverpool
19 PSX: Zocalox | PSN: Zocalox | Team: Zenit St. Petersburg
20 PSX: ShadowhunterrX| PSN: ShadowhunterrX | Team: Olympique Lyon
21 PSX: Maxima| PSN: xDeFuSE-GuNZZ | Team: Benfica

Plaats in dit topic alleen uitslagen, geen overlegsessies.

Dubbele teams niet toegestaan.
Deelnemen alleen mogelijk wanneer er een PSX-Sense account is aangemaakt.

Na lang kloten, deel ik mee dat de competities klaar zijn.
We hebben 5 poule’s: A-B-C-D-E.
Aangezien we één on-even poule hebben moet poule A 2 rondes meer spelen dan de rest van de groepen. Het kan dus ook zijn dat jou team een week moet wachten tot die mag spelen, sorry, kan het niet veranderen.
Deze CUP bestaat uit: Verschillende ronde’s, halve finale’s, finale’s en nog een extraa’tje, 3e plek.
De teams heb ik zo mooi mogelijk geprobeerd in te delen, dit is zo als het is.

De poule’s, wedstrijdschema’s, ronde’s zijn hier te vinden.

De scores vermeld je in dit topic, en die zal ik zo spoedig mogelijk bijwerken op de website.

Voor eventuele vragen kun je die stellen in dit topic, voor persoonlijke vragen kun je me pm’en.

Have fun, ben benieuwd wie de FIFA koning van PSX-Sense.nl word!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

636 reacties

  1. 58 XP
    Maxima's avatar

    Waarom gelooft iedereen hem

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Wat bedoel je met 3-0 nul

    Sarcastisch bedoeld.

  3. 58 XP
    Maxima's avatar

    Oke maar iedereen doet gierig tegen mij ook Miran wil hij die wedstrijd terwijl die Ajax had verloren van mij die wou hem ook niet over doen en Miran wel en jij was 20 min te laat

  4. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Oke maar iedereen doet gierig tegen mij ook Miran wil hij die wedstrijd terwijl die Ajax had verloren van mij die wou hem ook niet over doen en Miran wel en jij was 20 min te laat

    Het spijt me dat ik dit zeg Maxima maar ik heb een beetje moeite met het lezen van je post… Kun je misschien proberen punten en komma’s te gebruiken?

    OT: Ik weet natuurlijk niet wat er echt is gebeurt maar ik denk niet dat het zo erg is

    Ik heb Ennieboy een tijdje terug een berichtje gestuurd, hij heeft nog niet gereageerd

  5. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Kan je nu pikeepikee?

  6. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Kan je nu pikeepikee?

    Nee ik moet zo gaan slapen, moet morgen weer vroeg op

  7. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Oke, hij heeft je al een invite gestuurd op psn, morgen moet wel lukke toch?

  8. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Srry man wist niet dat je boos werd. Benfica 3-0 winst dan maar?

    Ik heb 4-1 gewonnen man, maar weet niet hoe hij/zij bij 2-1 benfica komt.
    Heb nog een foto als je wilt?

    staat genoteerd

  9. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    http://imageshack.us/photo/my-images/837/fifay.jpg/

    alle twijfels de wereld uit schieten:)

  10. 58 XP
    Maxima's avatar

    Sorry jongens

  11. 101 XP
    killermees's avatar

    ……

  12. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ……

    Waarom reageer je niet op PM?:P Zat afgelopen week s,avonds op je te wachten om 10 uur hadden we afgesproken

  13. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Waarom gelooft iedereen hem

    Sorry jongens

    Nu hij een foto heeft gestuurd ineens wel sorry zeggen, en anders zonder bewijs zijn we gierig.
    Laatste waarschuwing heb je in ieder geval, is echt niet nodig dit. Ten slotte telt het doelsaldo niet eens.

  14. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Spurs-Chelse 1-2 Was een mooie game die alle kanten op kon:) Was wel ff billenknijpen voor jou denk ik MEES in de laatste minuten haha GOOD GAME:)

    @ Irobbert hoe zit het met de stand als er meerdere 6 punten hebben?? Berekenen we dan de nr 1 en 2 door het doelsaldo?

    Hopen dat rest ook word afgemaakt dit weekend dan kunnen we door:)

  15. 101 XP
    killermees's avatar

    Ja op een gegeven moment kon ik niet in balbezit blijven en bleven jouw voorzetten maar komen :p

    Maar mooie wedstrijd idd.

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    @ Irobbert hoe zit het met de stand als er meerdere 6 punten hebben?? Berekenen we dan de nr 1 en 2 door het doelsaldo?

    Jep, denk het wel. Echt jammer dat ik nog geen 1 wedstrijd heb kunnen spelen! Allemaal niet op komen dagen.

  17. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ja op een gegeven moment kon ik niet in balbezit blijven en bleven jouw voorzetten maar komen :p

    Maar mooie wedstrijd idd.

    haha Nu hopen dat die andere ook gespeeld word in onze groep

    Jep, denk het wel. Echt jammer dat ik nog geen 1 wedstrijd heb kunnen spelen! Allemaal niet op komen dagen.

    in onze groep kan Atletico Madrid ook op 6 punt komen namelijk.. dan hebben er 3, 6 punt.

    Word nog lekker rekenen dan om alle NR 1 en 2 te kiezen

    En dan weet je het voor het volgende toernooi wie er wel niet in welkom zijn;)

  18. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    in onze groep kan Atletico Madrid ook op 6 punt komen namelijk.. dan hebben er 3, 6 punt.

    Word nog lekker rekenen dan om alle NR 1 en 2 te kiezen

    En dan weet je het voor het volgende toernooi wie er wel niet in welkom zijn

    Ja ik kiek wel eventjes, volgens mij maakt die website automatisch de finale’s dus lekker makkelijk xD

    Voor het volgende toernooi ga ik gewoon een regel voor het minimale XP starten.

  19. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Er moeten nog 4 wedstrijden gespeeld worden en vandaag is de laatste dag..

  20. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Er moeten nog 4 wedstrijden gespeeld worden en vandaag is de laatste dag..

    Precies. Geef allemaal even aan wie niet op heeft komen dagen en/of wat de plannen waren.

  21. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Er moeten nog 4 wedstrijden gespeeld worden en vandaag is de laatste dag..

    Pikeepikee heeft mij(ennieboy) nog niet toegevoegd op psn.

  22. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Pikeepikee heeft mij(ennieboy) nog niet toegevoegd op psn.

    Ja man, ik had je afgelopen dinsdag al gevraagd om een afspraak te maken maar het is gewoon eigenlijk te laat, ik heb gewoon geen tijd vandaag. Ik laat Robbert wel beslissen wat hij wil gaan doen. Ik ben tevreden met welke beslissing hij neemt.

  23. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ja man, ik had je afgelopen dinsdag al gevraagd om een afspraak te maken maar het is gewoon eigenlijk te laat, ik heb gewoon geen tijd vandaag. Ik laat Robbert wel beslissen wat hij wil gaan doen. Ik ben tevreden met welke beslissing hij neemt.

    Haha, mij(ennieboy) maakt het ook niet meer uit, van mij part win jij met 3-0, alleen misschien beetje lullig tegen over wes, maar volgende week kan ik niet dus mij maakt het ook niet uit wat irobbbrt beslist.

  24. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Het lijkt me, aangezien jullie beiden niet kunnen, het verstandigst om gelijk spel van te maken?
    Wil jullie dan ook best matsen dat jullie jullie wedstrijd tot uiterlijk volgende week dinsdag spelen?

  25. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Het lijkt me, aangezien jullie beiden niet kunnen, het verstandigst om gelijk spel van te maken?
    Wil jullie dan ook best matsen dat jullie jullie wedstrijd tot uiterlijk volgende week dinsdag spelen?

    Ja maak er maar gelijkspel van dan, ik heb tot dinsdag ook geen tijd dus dat lijkt mij dan het eerlijkst. Wes mag door naar de volgende ronde.

  26. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik heb robin2000 via pm gevraagd waaneer hij wou geen antwoord heb via psn toegevoegd staat nog steeds op pending

  27. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik heb robin2000 via pm gevraagd waaneer hij wou geen antwoord heb via psn toegevoegd staat nog steeds op pending

    Ja ik zag dat die gister online was en wou hem ook berichtje doen maar toen ging die offline.

    Dus ga er maar vanuit dat jij de 3 punten krijgt;)

    Ja maak er maar gelijkspel van dan, ik heb tot dinsdag ook geen tijd dus dat lijkt mij dan het eerlijkst. Wes mag door naar de volgende ronde.

    Oke staat erop

    @Irobbert ik denk dat jij weer 3 punten hebt..

    Dropy1983 ook en Arsenal-QPR een 0-0 gelijkspel.

    Dan zijn we klaar met de groepsfase.. Zag trouwens dat de site alles correct invult ook op doelsaldo;)

  28. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Klopt Tom.
    Teams die door zijn:
    – Spurs, Atletico Madrid
    – Bayern Munchen
    – Manchester City, Ajax
    – Olympique Lyon, Paris Saint Germain
    – BVB, Manchester United

  29. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Klopt Tom.
    Teams die door zijn:
    – Spurs, Atletico Madrid
    – Bayern Munchen
    – Manchester City, Ajax
    – Olympique Lyon, Paris Saint Germain
    – BVB, Manchester United

    mooi zo

  30. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Vanwege een raar iets van deze website zijn dit de brackets:

    http://binarybeast.com/xFIFA131305044

    Speel wat gespeeld moet worden en dan komt het allemaal goed uit! Zoals je ziet telt 3rd place ook mee.

  31. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    oh robin2000 was net online hij kon de wedstrijd om half 9 spelen

  32. 197 XP
    robin2000's avatar

    ja ik zal er zijn dropy

  33. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Als Dropy1983 gelijkspeelt of verliest dan is Killermees door..

    Kan dat nog Robbert!?

  34. 101 XP
    killermees's avatar

    Ja kan dat nog???

    Zou ik wel fijn vinden om eerlijk te zijn haha

  35. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ja Robin heeft gewonnen dus jij bent door als het nog kan..

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Kan dat nog Robbert!?

    Jep, dat kan. Wat was de eindstand?

  37. 95 XP
    wes786's avatar

    Ik zit net even te denken en Pikeepikee en ik zijn gelijk geëindigd in punten. Als ik naar het doelsaldo kijk dan komt Pikeepikee op 3-12 te staan en ik op 13-7.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  38. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik zit net even te denken en Pikeepikee en ik zijn gelijk geëindigd in punten. Als ik naar het doelsaldo kijk dan komt Pikeepikee op 3-12 te staan en ik op 13-7.

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    Denk dat het dan om de onderlinge wedstrijd gaat..

  39. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Denk dat het dan om de onderlinge wedstrijd gaat..

    t zegt pikeepikee,

    Ja maak er maar gelijkspel van dan, ik heb tot dinsdag ook geen tijd dus dat lijkt mij dan het eerlijkst. Wes mag door naar de volgende ronde.

  40. 95 XP
    wes786's avatar

    t zegt pikeepikee,

    Klopt, maar iRobbert zegt wat anders. Ik had wel een klein optelfoutje gemaakt. Mijn doelsaldo was 10-8

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  41. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Klopt, maar iRobbert zegt wat anders. Ik had wel een klein optelfoutje gemaakt. Mijn doelsaldo was 10-8

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    haha hij heeft zo slecht doelsaldo omdat die 0-10 verloren had van mij.

    Zijn de wedstrijden voor de volgende ronde al bekend?

  42. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    haha hij heeft zo slecht doelsaldo omdat die 0-10 verloren had van mij.

    Zijn de wedstrijden voor de volgende ronde al bekend?

    *applause* Koekje erbij ?

    Geduld.

  43. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Gisteren stonden de volgende rondes erop, maar omdat er een wijziging was moet die aangepast worden volgens mij.

  44. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Denk dat Robbert ff de volgende rondes opnieuw moet doen..

    Zag ik gisteren trouwens dat er sommige zonder te spelen naar de kwartfinale gaat?

  45. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zag ik gisteren trouwens dat er sommige zonder te spelen naar de kwartfinale gaat?

    Nee dat is onmogelijk. Ter voorbeeld van mijn eigen poule B, ik heb alles gewonnen omdat niemand gespeeld had in mijn poule, ik ben dus ook als enige door. Verder ga ik nu verder met de brackets :), ik vind het erg jammer, omdat we met on-even aantallen gaan dat de poules totaal door de war gaan, maar goed! Iedereen succes met de finales!

  46. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Nee dat is onmogelijk. Ter voorbeeld van mijn eigen poule B, ik heb alles gewonnen omdat niemand gespeeld had in mijn poule, ik ben dus ook als enige door. Verder ga ik nu verder met de brackets :), ik vind het erg jammer, omdat we met on-even aantallen gaan dat de poules totaal door de war gaan, maar goed! Iedereen succes met de finales!

    Niemand wil gewoon tegen je spelen , je bent te goed :D. Ik gooi ook de handdoek in de ring en vlucht ook ! *geintje* XD

    Dont worry tegen mij speel je 100% een wedstrijd 😛

  47. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Doe dan de beste nummer drie?

  48. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Doe dan de beste nummer drie?

    Zou een mogelijkheid zijn inderdaad. Doen? Stemmeeeeehhh! Haha

    Niemand wil gewoon tegen je spelen , je bent te goed . Ik gooi ook de handdoek in de ring en vlucht ook ! *geintje* XD

    Dont worry tegen mij speel je 100% een wedstrijd

    Dat dacht ik haha! Is kijken hoe goed je bent ^^
    Je weet het he, Bayern München & Robbert is 22 winstreak :p

  49. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Zou een mogelijkheid zijn inderdaad. Doen? Stemmeeeeehhh! Haha

    Dat dacht ik haha! Is kijken hoe goed je bent ^^
    Je weet het he, Bayern München & Robbert is 22 winstreak :p

    Niceeeee , i love it already. Geen 10-0 AUB :).

    Ik speel maar voor de lol mee. Dus ik verwacht toch nie veel , da ik al groep heb overleefd ben ik al blij mee :P.

  50. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Hoe kan het dat Sommige ploegen zijn vrij geloot zijn. PSG en Lyon zijn allebei vrijgeloot terwijl ze nummer 1 en 2 in de groep waren en Manchterster City 1ste is en niet vrij geloot is volgende ronde? beetje raar

  51. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Nee dat is onmogelijk. Ter voorbeeld van mijn eigen poule B, ik heb alles gewonnen omdat niemand gespeeld had in mijn poule, ik ben dus ook als enige door. Verder ga ik nu verder met de brackets :), ik vind het erg jammer, omdat we met on-even aantallen gaan dat de poules totaal door de war gaan, maar goed! Iedereen succes met de finales!

    Je loopt wel te klagen dat je geen wedstrijd gespeeld heb, maar je zet je zelf al wel in de kwart finale.

  52. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    vaag systeem

    Er zijn 6 teams door zonder te spelen..

    Maar wie de beste wil zijn moet gewoon alles kunnen winnen haha

  53. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Sorry hoor maar. Hij kan er toch ook niks aan doen dat het zo gaat ? Minder zeuren meer spelen !

  54. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb puur op create random teams gedaan, aangezien handmatig kiezen niet werkt. Dit is hoe is het, kan niet anders.

  55. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Sorry hoor maar. Hij kan er toch ook niks aan doen dat het zo gaat ? Minder zeuren meer spelen !

    Als hij bepaald wie er wel en niet spelen tegen elkaar en wie er automatisch doorgaat, dan kan hij er zeker wel wat aan doen.

  56. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Als hij bepaald wie er wel en niet spelen tegen elkaar en wie er automatisch doorgaat, dan kan hij er zeker wel wat aan doen.

    Vaag systeem jo. Eerst competie indeling gemaakt vervoglens worden die groepen weer veranderd en nu zijn de nummers 1 niet allemaal rechtstreeks geplaats heeft niks met kwaliteit te maken gewoon puur instellinge die je zelf verkeerd hebt gedaan en die tenkoste gaat van andere. Het is tog onzin dat je zonder te spelen al kwart finale zit.

  57. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Laat gaan!! Ik sta toch ook de 2e in de groep terwijl ik het beste doelsaldo heb..

    Speel gewoon de wedstrijden is maar 1 potje! De beste wint

  58. 101 XP
    killermees's avatar

    dusss, ben ik nou door of niet? :p

  59. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Volgens mij nemen sommige mensen het een beetje te serieus….

    @Erwinutreg
    Tuurlijk werd in het begin alles veranderd door al de chaos en mensen die regeltjes braken.

  60. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Volgens mij nemen sommige mensen het een beetje te serieus….

    @Erwinutreg
    Tuurlijk werd in het begin alles veranderd door al de chaos en mensen die regeltjes braken.

    Haha, het gaat niet om hoe serieus je het neemt maar hoe eerlijk het verdeeld word.

  61. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Haha, het gaat niet om hoe serieus je het neemt maar hoe eerlijk het verdeeld word.

    Vertel hoe wil je het verdelen ? Het zijn 10 teams en 16 plekken en de ronde verder is 8 teams. Vertel hoe doe je het anders ? Volgens mij is Arsenal ook niet aanwezig dacht ik. Dus dan heb je er al 9 en PSG zit dan al in de halve finale.

    Er is gewoon niks aan te doen , dat bijna de helft niet komt opdagen en dat site niet echt mee werkt met doelpunten.

  62. 95 XP
    wes786's avatar

    Zelfde vraag als Mees, ben ik nou door of niet?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  63. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Zelfde vraag als Mees, ben ik nou door of niet?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    Jij niet, mees wel, mees is dus rechtsstreeks naar de kwart finale want pikeepikee kon niet meer.

  64. 197 XP
    robin2000's avatar

    ja hierbij wil me verontschuldigen voordat ik maar 1 wedstrijd heb gespeeld maar ik denk dat de meeste en ik ook gewoon heel druk zijn geweest met school en sommige ook met examens dus ik zou een volgend toernooi in de vakantie of begin van et jaar houden maar Robert wel mn complimenten voor jou je hebt het goed georganiseerd

    voor iedereen die nog wil vragen welke spelers hij of zij wil kijk op deze site zie je potentials dus hoef je het ook niet meer te vragen : paulvi.org/FIFA

  65. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Ik ben het eens met Robin. Ik heb het te druk gehad en ben het te vaak vergeten. Omdat andere mensen niet reageerde kreeg ik ook minder zin in het toernooi dus heb ik ook hetzelfde gedaan mijn spijt daarvoor.

  66. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Wel vreemd dat ik gewoon door ben, naja misschien kan ik toch een momentje vinden om te spelen. Mees ik stuur je een PM en dan kijken we of we eruit kunnen komen

  67. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Haha, het gaat niet om hoe serieus je het neemt maar hoe eerlijk het verdeeld word.

    Oke heb even nagedacht, systeem was inderdaad beetje klote.
    Heb nu, tegen mijn zin in, maar kan niet anders dan, best of 3 gezet.
    Nu speelt iedereen eerlijk.

    http://binarybeast.com/xFIFA131305044

    maar Robert wel mn complimenten voor jou je hebt het goed georganiseerd

    Ik ben het eens met Robin. Ik heb het te druk gehad en ben het te vaak vergeten

    Misschien ben je nu nog toch door :p

  68. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Slim bedacht. Ik zal van het weekend potje spelen tegen dylan

  69. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Zo iedereen weer blij :P.

  70. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zo iedereen weer blij :P.

    Tot nu toe xD is knock-out he :p

  71. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Tot nu toe xD is knock-out he :p

    Lkkr weer tegen united en vervolgens tegen madrid iets meer variatie had wel gemogen.

  72. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Lkkr weer tegen united en vervolgens tegen madrid iets meer variatie had wel gemogen.

    Lever niet steeds zulke reacties. Niet nodig, ik ga écht niet rekening houden met alles en iedereen ‘of die al eerder tegen elkaar gespeeld heeft’, aangezien ik wel wat beters te doen heb op dit moment.

  73. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Goed gedaan Robbert!

  74. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Goed opgelost Robbert!;)

  75. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Ja sorry hoor. Maar is tog beetje raar dat tegen tegenstander
    Moet die ik eerst 10-0 klop heb gegevem
    En vervolgens weer tegen een real
    Madrid te spelen. Maakt niet uit maar tog wel raar. Voor de rest boeit me niet zoveel meer

  76. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Ben ik nu trouwens liverpool?

  77. 95 XP
    Nevik88's avatar

    Ik speel ook weer tegen man city :s. Maar ach

  78. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Zucht….. Jammer dat er zoveel lopen te klagen.. Deze site werkt gewoon K.T oké. Als iedereen gewoon de wedstrijden speelt.. Ik moet ook weer tegen Chelsea NOU EN! Anders kwamen we elkaar Miss wel in de halve finale tegen ofzo.. Als ik zo ver kom:P

    1 ding is zeker het volgende toernooi word er 1 alleen voor pro,s

    Succes iedereen

  79. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Tom ik was eerst liverpool ben toen veranderd naar qpr alleen die staat nie op de competitie lijst dus ben ik nu liverpool of lig ik eruit?

    p.s je hoeft niet te klagen tegen wie je moet want je moet toch van iedereen winnen om dit toernooi te kunnen winnen

  80. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Tom ik was eerst liverpool ben toen veranderd naar qpr alleen die staat nie op de competitie lijst dus ben ik nu liverpool of lig ik eruit?

    p.s je hoeft niet te klagen tegen wie je moet want je moet toch van iedereen winnen om dit toernooi te kunnen winnen

    Jij bent QPR

    Jandeman is Liverpool dus jij bent niet door.

  81. 95 XP
    wes786's avatar

    Robbert bedankt voor de free win, haha 😀

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

  82. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Robbert bedankt voor de free win, haha 😀

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    haha hopelijk krijgen we weer zo leuke wedstrijd als de vorige keer dan 3-3. Neem aan dat ik met united geen moeite ga krijgen of hij heeft opeens 24/7 geoefend op ze verdediging.

  83. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    haha hopelijk krijgen we weer zo leuke wedstrijd als de vorige keer dan 3-3. Neem aan dat ik met united geen moeite ga krijgen of hij heeft opeens 24/7 geoefend op ze verdediging.

    jij had gewoon geluk of hij een off day

  84. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    jij had gewoon geluk of hij een off day

    haha jij mag niet meer praten. 9x op rij al verloren van me. Waarvan je 1x dichtbij was bij de overwinning. Beter ga je niet Werken vandaag en oefenen voor fifa

  85. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    haha jij mag niet meer praten. 9x op rij al verloren van me. Waarvan je 1x dichtbij was bij de overwinning. Beter ga je niet Werken vandaag en oefenen voor fifa

    Wow… Wil iemand alsjeblieft van deze gast winnen. Dank U.

  86. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Wow… Wil iemand alsjeblieft van deze gast winnen. Dank U.

    Haha, maar als die gene wint aub laat het een afstraffing van je welste zijn 100-0 zou leuk zijn.

  87. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Wow… Wil iemand alsjeblieft van deze gast winnen. Dank U.

    haha, het is jouw ook niet gelukt.

  88. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    haha, het is jouw ook niet gelukt.

    Das waar. Maar ik was niet echt van onder de indruk dat je echt goed was , zoals je hier doet voorkomen. Als je al amper kan winnen van iemand die bijna nooit Fifa speelt nope.

    Ik kom hier alleen voor mooie potjes te spelen met mensen van het forum hier. Boeit me eigenlijk vrij weinig of ik win of verlies of tegen wie ik speel. Sorry onze wedstrijd was echt de saaiste wedstrijd die ik ooit hebt gespeeld en das niet omdat ik verloor. Verliezen doe ik elke dag in games :P.

  89. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Haha, maar als die gene wint aub laat het een afstraffing van je welste zijn 100-0 zou leuk zijn.

    Ja zou ik ook wel waarderen, gewoon om m een toontje lager te laten zingen.

    haha, het is jouw ook niet gelukt.

    *jou

  90. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Mensen het is maar een spelletje!

    De bal is rond en 11vs11 😛

    Erwin ik wel x een oefenpot doen tegen jou😄😉

  91. 59 XP
    Erwinutreg's avatar

    Mensen het is maar een spelletje!

    De bal is rond en 11vs11 😛

    Erwin ik wel x een oefenpot doen tegen jou😄😉

    Zou eventueel morgen avond kunnen moet ik even training afzeggen tussen 7- 9 uur in de avond zou ik wel kunnen dan.

  92. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Zou eventueel morgen avond kunnen moet ik even training afzeggen tussen 7- 9 uur in de avond zou ik wel kunnen dan.

    morgenavond ben ik bij een maat in Almelo maar kan dan wel online komen bij hem;)

  93. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Zijn er al wedstrijden gespeeld voor deze week?

  94. 884 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Zijn er al wedstrijden gespeeld voor deze week?

    Blijkbaar niet. Ik heb nog geen reactie gehad van mij tegenstander helaas.

  95. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Dus liverpool en arsenal zijn door terwijl hun minder actief zijn geweest dan mij?

  96. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Dus liverpool en arsenal zijn door terwijl hun minder actief zijn geweest dan mij?

    Gaat om de punten/doelsaldo

  97. 20 XP
    joeyboowie's avatar

    Maar dylan jan en ik heb 0 wedstrijden alle 3 gespeeld. Jandeman is helemaal niet meer actief dylan nog een beetje. waarom kan ik niet tegen dylan spelen?

  98. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mensen, ik heb gezegd dat de mensen die niet actief zijn gewoon verliezen tegen de mensen die wel actief zijn.
    Geef mij een mailtje (pm/dm) met de reden, en geef aan wat en hoe.
    Vind het lezen in dit topic over deze problemen on-overzichtelijk vandaar.

  99. 32 XP
    Omega_GAE's avatar

    ik speel morgen me wedstrijd 😉

  100. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    ik hopelijk ook morgen