The Last of Us commercial wordt uitgezonden tijdens de seizoensfinale van The Walking Dead

De eerste TV-commercial van The Last of Us wordt aanstaande maandag tijdens de seizoensfinale van de TV-serie The Walking Dead uitgezonden. Dat heeft creative director Neil Druckmann bevestigd. Het is nog niet duidelijk wat we precies te zien krijgen, maar we hopen natuurlijk op nieuwe gameplaybeelden.

De seizoensfinale van The Walking Dead wordt aanstaande zondagavond uitgezonden op de Amerikaanse televisiezender AMC. Zodra de commercial online te bekijken is kun je hem uiteraard verwachten op PSX-Sense.

  1. User  avatar
    559 XP

    Mss dinsdag op fox? Ik verwacht het niet.

    0
  2. User  avatar
    400 XP

    @steven55442: pardon ? dit is het beste seizoen van TWD. seizoen 2 was fcking saai, seizoen 1 was epic.

    0
  3. User  avatar
    410 XP

    slim gedaan

    0
  4. User  avatar
    78 XP

    yes! ik kan niet wachten tot maandag the walking dead season finale. maar ik vindt dit seizoen wel wat matig.

    0
  5. 83.134.111..xxx's avatar

    @ steven, dit seizoen was idd het slechtst van alle 3. seizoen 2 was het beste.

    0
  6. User  avatar
    1556 XP

    Twd is zo nep en fake en lame als maar kan.

    Afschaffen die handel

    0
  7. User  avatar
    130 XP

    @insanespartan: Ja nep en fake, maar goed zeker? Lame? Dat vind jij zeker, maar het is een zeer goede serie, vind ik!

    0
  8. User  avatar
    789 XP

    @insanespartan: natuurlijk is het nep en fake het zijn >>>zombies<<<

    0
  9. User  avatar
    1783 XP

    @Resistorfall1996: ja ’t is zeker een goeie serie, ben er net mee begonnen!
    game of thrones heb ik net seizoen 1 en 2 van gezien

    0
  10. User  avatar
    2103 XP

    passend ;3

    0
  11. User  avatar
    78 XP

    @Vechtersbaas:
    ja tuurlijk, maar dat is gewoon personal opinie en ik vindt the walking dead nog altijd top! maar nu game of thrones ook op maandag nieuw season begint, is dat gewoon fantastisch! ik vindt game of thrones beter als the walking dead. maar dat is nu personal opinie. en oja de nieuwe serie vikings is echt awesome! jullie moeten deze echt eens checken!

    0
  12. User  avatar
    312 XP

    Past goed bij elkaar, slimme zet!

    0
  13. User  avatar
    1556 XP

    @phinal:

    Als ik kijk naar game of thrones hoe hoed alles inelkaar steekt en hoe goed wordt geacteers en de special effects goed zijn vergeleken met twd dan kennen ze beter stoppen met da nep goeie koop geouwhoeor

    0

Meer The Last of Us

Meer