Bekijk hier gameplay beelden van The Last of Us demo

De demo van The Last of Us werd deze week ontgrendeld. Helaas is deze alleen verkrijgbaar voor mensen die God of War: Ascension hebben aangeschaft, dus lang niet iedereen kan ermee aan de slag. Om deze mensen toch een beetje te kunnen laten genieten van de game heeft CVG de gehele demo opgenomen. De video duurt 20 minuten en is hierboven te bekijken.

The Last of Us is vanaf 14 juni verkrijgbaar voor de PlayStation 3.

  1. User  avatar
    924 XP

    Heb ook van de demo mogen proeven, man man, grapichs zijn echt super!
    Spel zelf speelt ook super, deze wordt gelijk gehaald zodra die uit is.

    Ik speelde hem op “normaal” moeilijkheidsgraad.
    Toch best pittig als je door aantal man wordt gepakt.

    0
  2. 62.163.203..xxx's avatar

    Ik hou echt van sneak games maar dit deed me weinig

    0
  3. User  avatar
    588 XP

    @Mikeyboy: Ik speelde hem op “normaal” moeilijkheidsgraad.
    Toch best pittig als je door aantal man wordt gepakt.

    dat klinkt wel heel verkeerd

    0
  4. User  avatar
    1983 XP

    Beste game van deze generatie. De spanning zit er echt in alsook drang naar meer.

    0
  5. 62.163.203..xxx's avatar

    Ik heb het idee dat de gameplay die in de demo zit gewoon heel het spel door is.Dan kan je met super graphics komen maar dat is niet genoeg.

    0
  6. User  avatar
    236 XP

    Pre-order gecanceled….

    Koop em wel als ie in de budgetbak valt.

    0
  7. User  avatar
    924 XP

    @The_ghostmen

    Haha, inderdaad nu zie ik het ook.
    My bad.

    0
  8. User  avatar
    1983 XP

    @62.163.203..xxx: Eerste reviews noemen het de beste game deze generatie. Dus uhh… Denk niet dat dat het geval is. CoD is ook enkel schieten als je het zo bekijkt.

    0
  9. User  avatar
    112 XP

    Volg deze game nu al een tijdje, graphics zijn mooi, verhaal zal vast super zijn, maar gameplay overdondert mij niet..donker hokje, infected of wat gasjes afknallen..daarnaast vind ik die optie dat je door muren heen kan kijken waar iemand is afbreuk maken..bij Uncharted had je dit niet..imo zou dit de sfeer ook versterken als dit weggelaten zou zijn.

    0
  10. User  avatar
    368 XP

    Wow…. ik had er toch wat meer van verwacht, had niet het idee dat ik een orginele game aan t spelen was, wel goeie graphics, leuke sfeer maar wel de hele singleplayer meer van hetzelfde ben ik bang.

    0
  11. 83.87.22..xxx's avatar

    @elazzja:

    Er zit een embargo op.. er zijn nog niet eens reviews -.-” Daarnaast, ik kan me wel vinden in wat 62.163.203.xxx zegt. De game ziet er grafisch top uit, maar de gameplay kan mij niet overtuigen.

    0
  12. User  avatar
    3097 XP

    Ziet er goed uit.

    0
  13. User  avatar
    379 XP

    jongens niet haten , het is gewoon goed en vet 🙂 vind ik dan

    0
  14. 86.82.135.xxx's avatar

    komt hij nog voor mensen uit ( demo ) die geen god of war hebben ?? 😀 eerst ff demo spelen dan kijken of ik hem haal snappie 😀

    0
  15. 62.163.203..xxx's avatar

    Volgens mij is die demo zo kort omdat dat het enige gameplay ding is wat je heel de game lang doet.En ik ben echt wat slow-gamepay gewend [Deus Ex,Metal Gear.

    De game zou best wel een goed verhaal hebben maar daar ga hem niet voor halen.

    0
  16. 217.121.18.xxx's avatar

    Al dat gezeur dat deze game eentonig is. Bij 100% van alle games doe je constant het zelfde. Dit lijkt mij een prima game voor mij ‘In tegenstelling tot Uncharted 2 is deze game geen achtbaan aan actie’. Ik vind Uncharted 2 dan weer geen leuk spel…deel 1 en 3 daarin tegen vind ik wel weer leuk.

    Robintjuh@
    Door muren heen kan kijken is niet verplicht.

    0
  17. 62.163.203..xxx's avatar

    Ja maar de kunst is dat dat niet zo lijkt.

    0
  18. User  avatar
    9074 XP

    De game is erg cool smaak is smaak maar als je dit niks vind…. Vraag ik me af wat je leuk vind. Ik ben verkocht balen voor de mensen die de game laten liggen. 😉

    @62.163.203..xxx:

    Beetje zwakke onderbouwing 😮
    Ze willen gewoon geen dingen te snel naar buiten laten komen. Ach met MGS sprak ook alleen ook een fantastische game. 😉

    0

Meer The Last of Us

Meer