Rainbow Six: Siege zal op alle platformen 60fps hebben

Eerder dit jaar in juni werd Rainbow Six: Siege onthuld en konden we zoals je hier kunt lezen en ook kunt zien al hands-on met de game. Hierin viel ons op dat de game niet zomaar een shooter zal worden, maar veel tactische gameplay zal bevatten waar een fout zwaar afgestraft kan worden.

Bij een shooter waar elke seconde en actie telt is het van belang dat deze vloeiend loopt. Dat lijkt bij Rainbow Six: Siege wel het geval te zijn. Naar aanleiding van een bericht op het blog van de game gaf Ubisoft via Twitter de onderstaande reactie in verband met het aantal frames per seconde. De game zal op elk platform speelbaar zijn op 60fps.

  1. User  avatar
    1100 XP

    Dit jaar ga ik voor rainbow six als de gfx niet tegenvallen,heb amper gameplaybeden gezien na de E3.

    0
  2. 82.74.151..xxx's avatar

    Zal wel 1080p op ps4 en 900p op de xbox

    0
  3. 82.169.227..xxx's avatar

    Wanneer komt ie uit dan?

    0
  4. User  avatar
    1737 XP

    Mag ook wel, de game lijkt mij niet zo heel groot, als alle maps nauwelijks 1 huis groot zijn.

    0
  5. 24.132.246..xxx's avatar

    Lekker hoor! Kan niet wachten tot deze game uit is…

    0
  6. User  avatar
    159 XP

    Een shooter die probeert te vernieuwen…..

    Ik kijk er naar uit 😉

    0
  7. 188.189.80..xxx's avatar

    Ubisoft stop met liegen aub, bij elke nieuw game zeggen ze dat en als het er op aankomt ! 30 fps en 900 p bij x1 en ps4!
    En elke keer trappen we erin !

    0
  8. 188.189.80..xxx's avatar

    Ps: ik kijk er ook naar uit eindelijk iets anders dan alleen maar rond shooten!

    0
  9. User  avatar
    264 XP

    Of het nou 60 of 30fps is ik koop het zowiezo.
    Ik ben niet van plan om bakken met geld te strooien voor een game pc.

    0
  10. User  avatar
    1040 XP

    Is gelukkig geen open wereld game dus 1080p 60fps moet goed gaan op PS4. Ga hem nu al zeker halen! Ik mis al jaren een tactische game op console!

    0
  11. User  avatar
    2419 XP

    @82.169.227..xxx:
    Releasedatum:
    25-11-2015

    0
  12. User  avatar
    482 XP

    Duurt nog wel ff maar ben heel erg benieuwd naar deze game 😀

    0

Meer Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Meer

Preview | Rainbow Six Siege X

Preview | Rainbow Six Siege X – Ubisoft bracht in december 2015 de first-person shooter Rainbow Six Siege uit. We zijn een kleine 10 jaar verder en de game is nog altijd online en wordt veel gespeeld. We hebben in de afgelopen jaren ...