Rainbow Six: Siege krijgt met uitstel te maken


Oktober zou een mooie maand maand moeten gaan worden, met grote releases waaronder Rainbow Six: Siege. Helaas heeft Ubisoft zojuist een uitstel aangekondigd voor deze titel, van 13 oktober naar 1 december. De game zal dus gelijktijdig met Just Cause 3 in de schappen belanden.

Ubisoft liet ons weten dat de feedback van de spelers een enorm belangrijke rol speelt in de ontwikkeling van de game en heeft daarom een moeilijke, maar nodige beslissing gemaakt omtrent te releasedatum.

“Getting the game in people’s hands and listening to what they have to say helps us understand how we can improve their experience, and we’d like to thank everyone who’s taken part in the process so far.”

“With that in mind, we’ve decided to push the release date of Rainbow Six Siege to December 1, 2015 for all regions. This wasn’t an easy decision, but based on the feedback we’ve received, and based on our own internal tests, we felt there are adjustments and improvements we can make, including improving the co-op experience across all game modes, weapon and gadget balancing, as well as menu and interface navigation.”

De gesloten bèta zal wel, zoals eerder geplanned, van start gaan op 24 september.

  1. 62.163.23.xxx's avatar

    Altijd hetzelfde met die gehypte spellen

    0
  2. 95.96.204..xxx's avatar

    ha typisch ubi-not

    0
  3. 86.86.38..xxx's avatar

    Tja maar toch beter dit dan gewoon uitbrengen en voor de zoveelste keer een game hebben die pas voor 85% af is. Dat accepteren de gamers al helemaal niet meer

    0
  4. User  avatar
    192 XP

    Dus ze gaan in twee maanden er een single player instoppen? LOL die feedback hebben ze nooit ontvangen..

    0
  5. User  avatar
    9074 XP

    @62.163.23.xxx:

    @95.96.204..xxx:

    Meestal brengen ze de game gewoon uit dus ik snap het gejank van deze 2 niet…..

    0
  6. 82.74.151..xxx's avatar

    Al meteen een slecht teken. Ben bang dat maar weinig mensen hier op zitten te wachten dan na halo 5, sw bf en cod

    0
  7. 77.251.138.xxx's avatar

    Dit spel is toch een no go voor mij.
    Dan wordt het just Cause 3 daar kijk meer naar uit em tegen die tijd is het knallen in black ops 3.

    0
  8. 90.142.193..xxx's avatar

    Altijd haat op ubi. Meestal brengen ze gewoon fijne games uit. Ze nemen maar zoveel tijd als ze nodig hebben

    0
  9. 217.103.26.xxx's avatar

    Prima Ubisoft , we zijn blij ermee .

    0
  10. 139.63.40..xxx's avatar

    een uitstel voor een grafische downgrade wellicht 😛 ?

    0
  11. User  avatar
    333 XP

    Dan gaat just cause naar 2016 verschoven worden.

    0
  12. 62.140.132..xxx's avatar

    Sorry dat ik het hier post, maar dit filmpje verdiend echt een eigen nieuwsbericht. https://youtu.be/icN6rblqYRg real life mortal kombat fatalities. 18+ en niet voor mensen met een zwakke maag. Enjoy!

    0
  13. User  avatar
    1053 XP

    Meer tijd om metal Gear online te spelen dus 🙂

    0
  14. User  avatar
    1040 XP

    Mmm, wat betekend dit voor de beta waaraan ik mag meedoen?

    0

Meer Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Meer

Preview | Rainbow Six Siege X

Preview | Rainbow Six Siege X – Ubisoft bracht in december 2015 de first-person shooter Rainbow Six Siege uit. We zijn een kleine 10 jaar verder en de game is nog altijd online en wordt veel gespeeld. We hebben in de afgelopen jaren ...