Rainbow Six: Siege wordt extra hardcore door middel van realisme


Ubisoft gaat voor een extra realistische aanpak en zet een hardcore playlist op de planning voor Rainbow Six: Siege. De ervaring zou voor de speler op deze manier veel ‘echter’ overkomen, maar de uitgever heeft nog niet exact laten weten wat wij daarvan mogen verwachten.

Aanpassingen die tot de mogelijkheden voor deze hardcore playlist ter sprake zijn gekomen zijn het verminderen van de HUD, de lijnen rondom je teammates en het verwijderen van score indicators. Daarnaast bestaat de kans dat ze in plaats van ammo count, enkel laten zien hoeveel magazijnen je nog hebt (en dus zul je zelf moeten tellen en weten hoeveel kogels er nog in je magazijn zitten, afhankelijk van welk wapen je gebruikt). Een test playlist zal ergens vanaf midden/eind december speelbaar zijn in Custom Games, met de bedoeling om deze playlist op servers speelbaar te maken zo snel als dat mogelijk is in 2016.

De volledige update en al haar aanpassingen (van de komende maanden) kun je hier terugzien.

  1. User  avatar
    3888 XP

    mooie aanvulling! De game is zeer geschikt voor Esports!
    Realisme is iets wat de game nog mooier maakt… geen hud enkel een crosshair!
    Of elke kogel heeft een gevolg. Bijvoorbeeld, kogel in de knie > je kan niet meer lopen.

    0
  2. User  avatar
    2419 XP

    Dat ze maar is eens wat fixes uitbrengen voor bijvoorbeeld rubberbanding! Ik kan geen een normaal potje spelen zonder dat ik constant word terug getrokken! Of dat je opeens vast komt te zitten en dan moet je gaan liggen om weer verder te kunnen lopen is toch gewoon belachelijk?! Dat was al zo in de allereerste beta en dat is nu nog zo! Flikker voorlopig nog maar ff op met je hardcore modes en shit regel eerst die bugs maar gewoon!

    0
  3. User  avatar
    1043 XP

    @klupido: DAT IS DAN JOU VERBINDING IK HEB DE BIJNA NOOIT LAST VAN

    0
  4. User  avatar
    367 XP

    @klupido: Ik heb er nog geen last van gehad.

    0
  5. User  avatar
    1947 XP

    @klupido: heb zelf echt amper verbindings problemen.

    Waar ik wel soms last van heb is vast zitten en dat je inderdaad moet liggen en dan staan. Handig op randje van een dak haha…

    En dat soms de enemie compleet verdwijnt en dan weer zichtbaar. 1 of 2 sec.. ook meegemaakt bij een maat.

    OT: Laat maar komen!! Geniet echt van het spel en een modus dat je nu niet zeker weet of je iemand van ver heb afgeknald omdat je geen score meer ziet is ook extra spannend!!!

    Ps: ze moeten het ook net als America’s Army doen. Dat wanneer je goed gewond bent, nog wel mee kan doen (met meer moeite ofcourse) maar dat je langzaam leegbloed of in shock raakt.

    0
  6. User  avatar
    2419 XP

    @MCLERC: Ligt niet aan m’n verbinding sjef heb ’n ping van 15 en met de server 11 ms constant… En ik lees er veel over op internet..

    0
  7. User  avatar
    2419 XP

    @Redrum83: Dat van de enemy heb ik nog nooit meegemaakt man!

    0
  8. User  avatar
    1043 XP

    @klupido:

    Ik heb een ping van 15 , en 9Ms na de server

    0
  9. User  avatar
    2419 XP

    @MCLERC: poeh poeh scheelt twee! Dus maakt geen verschil!

    0
  10. User  avatar
    1043 XP

    @klupido: Maar je overdrijft wel als je zegt met elke match . En jij komt met cijfers moet je nu ook niet zo raar gaan doen . Wat het ook kan zijn is het tijdstip dat jij gaat gamen op de dag doet die het beter dan on de avond . Dat kan puur aan de Host liggen . Ik speel vaak ochtend of middag dan heb ik de bijna mooi last van 😀

    0
  11. User  avatar
    2419 XP

    @MCLERC: Ik overdrijf echt niet .. Geloof me nou als ik nu ’n match zou starten dan heb ik dat! In me drone of gewoon als ik rondloop. En ik speel eigenlijk wel altijd s’avonds ja maar dat is toch belachelijk dat ik daar rekening mee moet houden? Spel moet gewoon goed werken of het nou overdag is of s’nachts!

    0

Meer Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Meer

Preview | Rainbow Six Siege X

Preview | Rainbow Six Siege X – Ubisoft bracht in december 2015 de first-person shooter Rainbow Six Siege uit. We zijn een kleine 10 jaar verder en de game is nog altijd online en wordt veel gespeeld. We hebben in de afgelopen jaren ...