The Crew 2 verschijnt op 29 juni


The Crew 2 kreeg eind vorig jaar helaas met uitstel te maken en Ubisoft gaf toen niet duidelijk aan wanneer de game zou moeten verschijnen. We hebben er even op moeten wachten, maar nu hebben we duidelijkheid gekregen. De releasedatum van The Crew 2 staat op 29 juni later dit jaar.

Samen met dit nieuws heeft Ubisoft tevens The Crew 2 Motor Edition aangekondigd. Deze editie bevat het onderstaande en spelers die een pre-order plaatsen kunnen drie dagen eerder met de game aan de slag. Deze editie is enkel verkrijgbaar via de Ubisoft Store.

  • The Crew 2 Gold Edition en Season Pass: spelers genieten van nieuwe voertuigen, outfits, extra content en nog veel meer.
  • Het Motorsports Deluxe Pack: bevat unieke outfits en voertuigen, waaronder de FORD F-150 RAPTOR RACE TRUCK 2017, PILATUS PC-21 AIR RACE EDITION 2002 Plane en de ABARTH 500 MONSTER TRUCK EDITION 2008.
  • Een Amerikaanse The Crew 2-nummerplaat: spelers ontvangen deze speciale nummerplaat in een collector box met ook een exclusieve Steelbook®, de officiële kaart van de game en vier originele stickers.

Een pre-order – ongeacht de editie – levert je uiteraard een bonus op. Dit is het Legendary Motors Pack. Dit pakket bevat exclusieve voertuigen, waaronder de Mercedes-AMG C 63 Touring Car 2016 en de Harley-Davidson IRON 883 2017.

  1. User  avatar
    346 XP

    Ben benieuwd..houdt het in de gaten!

    0
  2. 212.187.97.xxx's avatar

    Care

    0
  3. 80.56.22..xxx's avatar

    “the crew” …ik heb nog nooit met m’n “crew” pvp kunnen spelen in deel 1. Alles waar het spel om draait heeft nooit gewerkt en ze hebben het ook, ondanks iedereen erover klaagde, nooit gefixed. Het is gewoon ONMOGELIJK om met meer dan 2 personen zonder problemen in een lobby te komen. Noem het dan niet The Crew. Zo werd het ook gepresenteerd “Speel met je crew tegen andere crews” ….heeft wat kudt avonden opgeleverd. Iedereen opgefokt ermee opgehouden, na 3 uur geouwehoer.
    Jammer want dit spel heeft voor de rest in principe alles in huis, qua racen. Online is een drama dus ik zal deel 2 niet aanschaffen tot ik zeker weet dat het online gebeuren werkt.

    0
  4. User  avatar
    191 XP

    hopelijk wat beter als de vorige the crew

    0
  5. User  avatar
    5761 XP

    Afwachten.

    0
  6. 2a02:a213:2e00:b380:3564:fb5e:ebf0:b.xxx's avatar

    De auto in the crew reden imo echt verschrikkelijk , daarnaast was het qua graphics zeer matig. Ben benieuwd hoe een matige game zich op zo veel verschillende aspecten wil gaan richten in 1 game terwijl ze al moeite hadden met het goed werken van 1 aspect (alleen autos)

    0
  7. User  avatar
    2403 XP

    leuk.

    mvg

    0
  8. User  avatar
    1428 XP

    Hopelijk is dit deel grafisch een stuk beter dan deel 1… Anders laat ik ‘m alsnog links liggen.

    0
  9. 2a02:1811:ec26:b600:ddcc:a637:8ce:a.xxx's avatar

    @Dippiedoe: same here and weerol met diene nissan van int begin van et eerste spel zeg pff bestaan er geen andere deftige auto’s ofwa ??!!

    0
  10. 2a02:1811:b298:2000:ade4:69c4:85d2:7.xxx's avatar

    Must have !!!

    0
  11. User  avatar
    3568 XP

    Zoveel verschillende content bij verschillende edities. Haat dit echt

    0
  12. User  avatar
    4884 XP

    Afwachten heb nog plezier met forza horizon 3 en wacht liever af op deel 4 native 4k sws

    0
  13. User  avatar
    2146 XP

    Ik vond the crew 1 niet mijn ding , deel 2 lijkt beter te gaan worden. Dus geen pre-order, maar wel 1 om in de gaten te houden.

    Overigens, off topic : als je op de FB pagina kijkt van de Dakar 18 game ; zie je enkele gameplay beelden.

    0
  14. 2a02:a440:919b:1:58af:f0ec:9194:.xxx's avatar

    ubi breng gewoon alles uit voor 1 bedrag jullie leren het ook nooit

    0
  15. 2001:1c05:2008:8a00:c51d:d61b:29e0:4.xxx's avatar

    Crew 1 vond ik matig denk niet dat ik crew 2 ga halen pvp was niet speelbaar in deel 1 dikke blunder van Ubisoft.

    0
  16. User  avatar
    346 XP

    @20style [20]: waar speel je FH3 op? Pc of Xbox?

    0
  17. User  avatar
    767 XP

    Dikke duim omhoog!
    Heb me wel goe geamuseerd. Alleen story was kut.
    I’m in!

    0
  18. 89.200.44..xxx's avatar

    De closed alpha is vet dus laat die game maar komme

    Mvg

    0
  19. User  avatar
    4884 XP

    @DenZon: xbox one x, zeker met de laatste 4k update net een nieuw spel.

    0
  20. 185.138.241.xxx's avatar

    Ik heb de the crew 2 alfa gespeeld op de pc

    0
  21. 81.11.213.xxx's avatar

    cool maar die motor edition is alleen in ubi store dat is stom maar ik ben aan het twijfelen tussen ps4 en pc op beide heb ik vrienden beide hebben ze allebei leuke exclusives ( ik hou van race games)

    0

Meer The Crew 2

Meer