Nu de eerste gameplay van Ghost of Tsushima is getoond en de E3 daadwerkelijk begonnen is, komen er steeds nieuwe details binnen over de game. Deze nieuwe informatie hebben we voor je verzameld en hieronder op een rijtje gezet.
Als je de eerste gameplay beelden van de game gemist hebt, dan kan je die hier terugkijken. Wat meer informatie over het verhaal, de setting en gameplay kan je hier vinden.
- Het is mogelijk om de game met Japanse voice-overs te spelen.
- In de demo was geen user interface te zien, die zal in de uiteindelijk game wel aanwezig zijn.
- De speler kan de grote wereld vrij verkennen.
- De bedoeling is dat het gehele eiland beschikbaar is om te verkennen, men wil dat je verdwaalt op het eiland van Tsushima.
- Wat je ziet, daar kan je naartoe reizen.
- Er worden veel nieuwe gebieden toegevoegd aan de game, die erg interessant zijn om te verkennen.
- Het kan zonnig zijn, maar ook stormachtig en meer.
- De drie woorden die de toon zetten zijn: “modder, bloed en staal”.
- De gameplay is gebaseerd op dodelijke precisie met je wapens en de spanning loopt al op voordat de zwaarden getrokken zijn.
- Er zit ‘character progression’ in de game en het idee is dat je jezelf als samoerai blijft ontwikkelen.
- Dat suggereert dat je jezelf gaandeweg meer skills zult aanleren.
- De gevechten, zoals het duel aan het einde van de gameplay trailer, vinden plaats in een open-wereld. Er is dus geen afgesloten arena.
- De studio is naar Japan geweest om daar specifieke geluiden op te nemen, waaronder van een vogel die je alleen daar kan vinden.
- Ghost of Tsushima wordt een “time machine” genoemd door Sucker Punch, omdat het op een accurate wijze de setting en locatie moet representeren.
- De game moet een originele ervaring zijn, die tegelijk een geloofwaardige hommage aan de geschiedenis is.
- Jin Sakai stelde zich in de demo wat stoïcijns op, maar hij kent ook compassie.
- Zijn traditionele vechtstijl zal niet in elke situatie werken, dus hij zal nieuwe manieren moeten proberen.
- Je kunt zowel vechten als stealth toepassen in de situaties waar je tegenaan loopt.
- Je bent één van de laatst overlevende samoerai en je doel is je community beschermen terwijl je de code van de samoerai naleeft.
Tot zover de nieuwe informatie over Ghost of Tsushima.
WAT. EEN. GAME!
Zo hyped voor de game, niet normaal. Te gek dat er Japanse voice-over aanwezig is, dat zal de immersion ten goede komen. Hopen op een 2019 release, maar belangrijkste is dat de hype wordt waargemaakt.
Klinkt goed
Ghost of Tsushima, Cyberpunk, Nioh2 en Shadows die twice. Lekker lijstje hoor ! Dit zijn wel de games waar ik het meest naar uitkijk de komende tijd.
super dik doet me beetje denken aan tenchu op de ps1
Heb er nu al veel zin in het is te hopen dat deze game ergens begin 2019 uitkomt .
@forzazwollenaar:
Je vergeet Sekiro shadows die twice van From software, gekkenhuis!
Echt blij voor Suckerpunch ook. Infamous werd een beetje te veel van het goede. Vond de nieuwe ook aardig meh uiteindelijk.
Hopelijk hebben zo ook wat betere schrijvers voor Ghost, maar van wat ze hebben laten zien is het wel in orde. En anders in het Japans zetten, dan merk je het wss minder (naast dat het een fokking AAA openwereld Samurai game is in het Japans! Geweldig!)
Kan echt niet wachten!
Nice die voiceovers. Hoop dat er by Metro Exodus ook russian voiceovers erbij zitte.
Hahaha 1 vogel opnemen voor je game. Goud.
Heb hier onwijs veel zin in!
instant buy , gameplay zag er gruwelijk mooi uit !! Maar ik ga niet spelen met die engelse taal eronder dat moet gewoon japans zijn
Dit wordt ook een day-one…Damn what a time to be alive….Zoveel goede games zo weinig tijd!
Ben erg benieuwd! Playstation heeft het weer mooi voor elkaar