Spider-Man hangt de held uit in nieuwe gameplay video

Niet alleen wij zijn recentelijk aan de slag gegaan met Spider-Man, ook PlayStation Access mocht een rondje door New York slingeren en zij hebben van hun ervaring een leuke en interessante gameplay video gemaakt. Alles in de video wordt ook nog eens van commentaar voorzien door de creative director van de game; Bryan Intihar.

De video bevat door al het commentaar wel wat kleine spoilers. Dus als je echt helemaal niets wilt weten en verrast wilt worden door alle aspecten van de game, is het misschien verstandig de video hieronder niet te bekijken.

  1. 188.207.115..xxx's avatar

    Ik twijfel nog, ben niet zo’n fan van mensen die hun onderbroek over een legging dragen…

    0
  2. 24.132.156.xxx's avatar

    @188.207.115..xxx: Je bedoeld Superman denk ik? Spiderman heeft geen onderbroek aan.

    OT: Day one buy. De vrijheid in de gameplay maakt deze game echt tot een must have voor mij! En die graphics zien er zo slick uit..

    0
  3. User  avatar
    1810 XP

    Lijkt me erg gaaf. Ik heb (lang geleden) eens een spiderman gedpeeld met free-roaming erin. Was erg cool.

    Deze houdt ik in de gaten!

    0
  4. 188.207.115..xxx's avatar

    @24.132.156.xxx:

    Hoe weet jij dat hij geen onderbroek aan heeft?!!! :’)

    0
  5. 188.206.102..xxx's avatar

    @188.207.115..xxx:

    Oh pfff, de hippe opmerking van 30 jaar geleden. Niet gedacht die nog eens te horen

    0
  6. User  avatar
    3157 XP

    Ik ga dus niet kijken.

    0
  7. User  avatar
    706 XP

    Heb dit filmpje nu al wel een paar keer voorbij zien komen maar uh..:

    Wat ziet dat free roamen door die stad er toch heerlijk uit.

    🙂

    0
  8. 24.132.156.xxx's avatar

    @188.207.115..xxx: spidey senses 😉

    0
  9. User  avatar
    2740 XP

    @188.207.115..xxx: Wauw wat ben jij volwassen zeg! Vet cool man!

    Verder maakt het niet uit dat het een belachelijk uniek AAA spel is? Met overigens ook costuums die geen onderbroeken bevatten lol

    0
  10. 82.73.214..xxx's avatar

    @Nasislike:

    Och kom niet aan mijn Spider-Man hoor! Boehoeeee! Huillie huil!

    Wat is er zo uniek aan dan? Alleen dat rondslingeren door de stad lijkt me wel leuk. Voor de rest vind ik superhelden niet zo super.

    0
  11. 188.207.115..xxx's avatar

    @188.206.102..xxx:

    Graag gedaan opa!

    0
  12. 188.207.115..xxx's avatar
    0
  13. User  avatar
    2740 XP

    @82.73.214..xxx: Ik vind je argument gewoon retarded. “Ik ben veels te cool voor onderbroeken”, terwijl de meeste tegenwoordig niet eens onderbroeken dragen. Alsof het hele spel om fucking onderbroeken gaat.

    Dit zou hetzelfde zijn als soortgelijke DBZ en Superman games uit zouden komen. 3rd person vliegen en gewoon dikke openwereld spellen. De Superman spel wordt dan bijvoorbeeld beter gewaardeerd, maar toch koop jij de BDZ game, puur door de onderbroeken. Alsof dat een spel maakt. Beetje narrowminded pik

    0
  14. 82.73.214..xxx's avatar

    @Nasislike:

    Beetje alles te letterlijk nemen, pik.

    0

Meer Spider-Man PS4

Meer