Het is alweer meer dan vijf jaar geleden dat inFAMOUS: Second Son – de laatste game van ontwikkelaar Sucker Punch – het levenslicht zag. Die tijd heeft de studio gebruikt om met man en macht te sleutelen aan hun nieuwste project: Ghost of Tsushima, een game over de legendarische Samoerai, die in de zomer van 2020 de winkelrekken van de lokale gameboer zou moeten opzoeken. De beelden die tijdens de Game Awards op ons afgestuurd werden, waren alvast veelbelovend. En dit nieuws volgt die trend.
Andrew Goldfarb, de communicatiemanager van Sucker Punch, heeft namelijk de hype nog wat aangezwengeld door te laten optekenen dat Ghost of Tsushima met voorsprong de grootste game zal zijn die de ontwikkelaar ooit gemaakt heeft. Voor wie het nog niet weet: Ghost of Tsushima is een openwereldgame, die spelers met heel wat vrijheid moet opzadelen. Gezien de inFAMOUS titels al niet bepaald de kleinste waren, is dit nieuws over de schaalvergroting dus best indrukwekkend. Laat het maar snel zomer zijn!
Hypeeee !!!
Infamous vondt ik al best groot maar hopen dat nog groter goed uit pakt maar het landschap ziet er al zeer prachtig uit
Ik heb aan mezelf gemerkt dat games ook te groot kunnen worden.
Onlangs heb ik Spider-man uitgespeeld. Dat was de eerste open-world game sinds Assassins Creed 2 waar ik de aandacht er lang genoeg bij kon houden 😀
Ja en de volgende game wordt de grootste game die zo ooit hebben gemaakt. De game daarop wordt ook weer de grootste. Joh.
@Anoniem-5739: Daar heb je wel gelijk in
Ben dan ook zeer benieuwd naar deze game 🙂
Laten we hopen dat het geen grote lege map wordt. Kan er wel heel erg mooi uitzien maar als er niets te doen valt is het eigenlijk zinloos om een grote map te faciliteren.
Ligt er natuurlijk aan hoe je groot interpreteert. Zoals het verleden ons geleerd heeft, groot (grote map) hoeft niet altijd beter te betekenen .
@cryothic:
Dat heb ik ook weleens. Vooral bij Assassins Creed Odyssey, ik kom er gewoon niet door.
Nog geen releasedatum?
@Aexurion:
Zoveel was er niet te doen in die tijd lijkt me. 😉 Maar ik hoop het ook.
Hier kijk ik zo naar uit deze met The last of us 2 gaat zeker mijn games van het jaar worden .
@ROODBAARD: Horizon Zero Dawn had ik het ook.
En zeker RDR2 en The Witcher… zo tof, maar voor mij wel te lang.
@Anoniem-5739: Dat is niet altijd zo Witcher 3/cyberpunk 2077. Je kan een kleine wereld volproppen of bijna leeg laten en dat zelfde kan met een grote wereld.
@Aexurion: In die periode was ook alles al vol gebouwd als nu 😉
@ROODBAARD: Idem hier ik ben normaal gesproken wel van het kompleet uit pluizen van de wereld, maar bij Oddessey, vind ik het meer, meer van hetzelfde. wel een hoop te doen, maar daardoor ook teveel te doen, en wordt het een sleur.
@Anoniem-9538:
Precies dat.
@ROODBAARD:
Dat had ik ook bij Assassin’s Creed Odyssey, Kotter. Ubisoft games in het algemeen kennen dit probleem.
Deze cyberpunk of tlou 2 word zwz goty volgend jaar geen twijfel over mogelijk
Nice!
@cryothic: Assassin’s Creed Origins en Odyssey waren wel 2 van zulk soort. Te groot.
@stefan52a: beide nog niet gespeeld 😉
@Anoniem-5825:
Normaal geen last van Hans.
Wordt deze game een beetje toegankelijk voor iedereen of is dit een game voor echter die-hards zoals Nioh? Ik hoop het eerste, lijkt me een leuke game.
@ROODBAARD:
Rahl!
@Anoniem-8074:
Hey ouwe Pikkestein! 😀
@cryothic: niet doorheen te spelen.
@ROODBAARD: heb er mij ook moeten doorwurgen…goeie game maar veel te langdradig