It Takes Two is een kritisch pareltje, maar heeft zich ook in de harten van een massa gamers weten te wurmen, getuige daarvan de fenomenale verkoopcijfers. Ontwikkelaar Hazelight mag met recht en rede trots zijn, al is er helaas ook reden tot bezorgdheid. De titel van de game lijkt namelijk wel erg hard op die van uitgever Take-Two.
Dit is ook Take-Two niet ontgaan. Kort na de release van It Takes Two heeft de uitgever dan ook een trademark claim naar Hazelight gestuurd, dat vervolgens niet anders kon dan hun eigenaarschap opgeven. De ontwikkelaar hoopt dat de situatie alsnog opgelost raakt, maar op dit moment heeft Hazelight de rechten dus niet in handen.
Vooralsnog blijft de game It Takes Two heten. Als er iets verandert, lees je dat hier.
Domste trademark claim ooit. Omdat it takes two lijkt op take-two?!
@Anoniem-8895:
Gaat hem om geld. CEO’s gaan over lijken als ze willen. Dit is puur opportuniteit voor hun hebzucht.
Het zielige is dat ze alle kleine bedrijven aanpakken die bv woorden als rockstar, take two en dergelijke in hun naam hebben staan. En niet alleen gamebedrijven. Alleen grote bedrijven doen ze niets mee, zoals de energy drink rockstar. Want dat is van pepsi.
Vies bedrijf begint het te worden dat take-two
Dus het bedrijf take two is dus vanaf nu van Martin Gaye en Kim weston het duo wat IT takes two zong.
Wat een onzin zeg.
Maar “lijkt erg hard op”?