Het oosterse knokspel Sifu laat zich inspireren door Metroid Dread en komt post-launch nog met enkele toevoegingen. Zo zal de game binnenkort een paar extra toegankelijkheidsopties krijgen, waaronder een high contrast modus op de PlayStation consoles.
Daar stopt het echter niet. Pierre Tarno – één van de stichters van ontwikkelaar SloClap – heeft namelijk recent aangegeven dat we ook extra moeilijkheidsgraden mogen verwachten, die de uitdaging van Sifu zowel omhoog als omlaag kunnen schroeven.
Dit lijken ons stuk voor stuk fijne toevoegingen. Laat maar komen!
Nieuws is al 3 dagen oud wanneer komt jullie review????
Journalisten gingen natuurlijk klagen over de moeilijkheidsgraad omdat ze te lui zijn om beter te worden.
Developers moeten voortaan gewoon vanaf het begin een journalist mode in hun game maken. Speciaal voor reviewers die geen moeite willen doen om een game te leren spelen.
Toegankelijkheid is goed. Nu hoeft niet elke game van mij een easy mode te hebben maar als ze het er in kunnen zetten waarom dan niet is nu niet zo dat de game opeens in kracht verliest.
Het is goed dat deze update er komt mijn game is nu al stof te happen alle ps5 .
Heb de game zelf zaterdag na 40 uur uitgespeeld. Voor mij de moeilijkste game die ik heb gespeeld. Heel veel trial&error, maar was wel heel bevredigend als je die bosses verslaat.
@Anoniem-889: gast, een beetje respect voor deze site aub
@Anoniem-889: wil je een goede review of een gehaaste?
Jij bent het type dat gaat zeuren als de review te snel is dat ”ze het spel niet goed uitgespeeld hebben”
EN als ie even duurt ga je daar weer over zeuren.
Trol snel uit je holletje en ga de openwereld in
@Anoniem-2721: maar eeuhwm ze kunnen de moeilijkheid omlaag en omhoog schroeven met deze update?
ik kan mij voorstellen dat sommige mensen juist moeilijker willen hebben zodat ze er meer van genieten.
Ik ben een simpele gamer dus normaal is voor mij prima genoeg
@Anoniem-968: en zoals er staat hij kan ook moeilijker dus voor iedereen wat toch!
@Anoniem-2848: hoe lekker is dan als je de eind credits ziet.
40 uur vond je het waard of heb je hem dubbel uitgespeeld oif zat je ergens echt goed vast?
@RobanosSmatros: nee niet dubbel uitgespeeld. Vond het spel het zeker waard. Als je sommige bazen verslaat, maar je leeftijd is te hoog, dan heb je er niet veel aan voor de volgende levels. Dus moet je opnieuw spelen.
Bij de laatste baas was er een skill die ik echt nodig had om hem te verslaan. Dus ging ik weer stage 2 t/m 4 opnieuw spelen. Er waren veel momenten waarbij ik gewoon uren speelde en geen stap verder kwam, omdat ik te vaak doodging en dus opnieuw moest proberen. Het is echt een moeilijk spel. Maar man als je eenmaal wint. Je gooit je vuisten in de lucht, allemaal handgebaren van yes, f*ck yeah!!! Eindelijk. Je moet het spel wel echt leren spelen door veel te spelen. Dat gaat de ene makkelijker af dan de andere.
Het was het iig wel waard. Je blijft proberen, omdat het verslavend is.
@Anoniem-7595: hehehe klinkt goed man.
En zou je het spel over jaar of twee of uberhaupt over tijdje uitspelen of zou je hem in theorie weer doorverkopen want mooi geweest?
Ben benieuwd wat je gaat doen!
@RobanosSmatros: heb ‘m digital. Kan het niet doorverkopen. Disk versie komt in mei uit. Maar ik kan altijd nog proberen om het spel platinum te spelen. Het blijft wel een leuk spel om later weer op te pakken. Ga het zeker nog wel een keer spelen. Eerst Horizon en Elden ring spelen
@Anoniem-9932: oooh wat stom van me hahha
Was ook in nieuws.
beetje jammer dat ze zo gedaan hebben maar goed!
maar ok je gaat hem in toekomst nog wel keer spelen dat is mooi.
ik had dus horizon gespeeld eerst ps4 en in december nog ps5
En 2e keer ging ik alles doen eg maar en kwam achter dat ik de eerste keer echt veel dingen heb laten liggen die het spelen nog leuker maakte kortom bij de release van hfw dubbel goed opletten ahha
@RobanosSmatros: ja heb ook pas geleden Horizon opnieuw gespeeld. Nu platinum gehaald. Ff het verhaal nog een keer spelen om het verhaal. En ook al ga ik sifu niet verder spelen. Het was het iig wel waard.