Tijdens een speciale showcase onthulde Bungie heel veel over de toekomst van Destiny 2 en de aankomende uitbreiding Lightfall, die begin 2023 zal lanceren. In het verleden heeft de studio al eens minder gespeelde content – zoals de Forsaken campagne – in de zogeheten ‘vault’ opgesloten, zodat er meer ruimte ontstond voor andere content.
Daar gaat echter verandering in komen, want general manager Justin Truman vertelde na de showcase dat Bungie geen uitbreidingen meer in de gevreesde kluis gaat verstoppen. Achter de schermen heeft de studio hard gewerkt aan de achterliggende technologie van de game en Bungie wil maar al te graag dat vanaf nu alle campagnes vanaf begin tot eind te spelen zijn.
‘We want this story, since we first communed with the Darkness on the Moon, to be fully playable from start to finish, and we’re happy to announce today that we are not planning to sunset any more expansions. We want the Destiny universe to grow, and we’re gonna continue to do everything that we can behind the scenes to keep that possible within our game engine.’
Wat dit betekent voor uitbreidingen als Curse of Osiris, Warmind en Forsaken is nog niet bekend, maar de hoop is natuurlijk dat ook deze uitbreidingen mettertijd uit hun gevangenis worden gehaald.
Dat mensen het nog spelen
ik was fan veel spelen Destiny 2 vorige 1 jaar stop en niet meer…. maar dat DLC veel duur en geen tijd…
Het is gewoon letterlijk een looter shooter geworden. Speel het altijd op begin even en daarna gaat ie weer uit.
@Destiny Begins:
Ik speel het zelf al lang niet meer, maar bij de release van D2 (en geen D1 te hebben gespeeld) vond ik het wel 1 van de betere shooters.
Probleem was vooral dat, als je t even liet liggen, het spel te uitgebreid aanvoelde en ik door de bomen het bos niet meer zag en de interesse verloor.
Maar kan me dus best voorstellen dat er nog veel zijn die het blijven spelen zijn. Qua vlotte gameplay en co-op nog niet veel gelijkaardigs tegen gekomen
Nooit D1 gespeeld maar toen D2 uitkwam vond ik hem geweldig tot en met Forsaken. Helaas is men toen tot het FOMO model over gegaan.
Destiny 1 kapot gespeeld. Destiny 2 kwam uit en voelde alsof het een DLC kon wezen voor deel 1. Te weinig content of verschil in games. Toen kwam de normal raid uit. Gedaan met vrienden en max light totdat hardmode uitkwam. Wat vervolgens niet je lightlevel omhoog gooide. Voelde als een absolute waste of time en geld om door te blijven spelen. Heb toevallig vorige week 2/3 dagen erin gestopt vanwege de gratis dlc week ofzo. Niks aan veranderd. Zelfde irritante gear farm voor minuscule upgrades