Trouwen met hetzelfde geslacht mogelijk in Skyrim

Dat in Skyrim vrijwel alles mogelijk is weten we ondertussen wel, maar als Bethesda zegt alles dan bedoelen ze ook alles. Zo zal het in de game ook mogelijk zijn om relaties aan te gaan met andere personages, ook als ze van hetzelfde geslacht zijn.

Het zal tevens mogelijk zijn om met personages van hetzelfde geslacht te trouwen, als je daar zin in mocht hebben. Dit is zojuist bevestigd via twitter, waar Bethesda aangaf dat ze het niet echt een big deal vonden en het daarom niet uitgebreid onder de aandacht hadden gebracht.

  1. User  avatar
    114 XP

    tja ik snap niet , wat de meerwaarde is .
    van mij mogen ze die onzin eruit laten.

    0
  2. User  avatar
    159 XP

    @jans: Wees juist blij dat het gewoon kan. Ik heb liever dat ik heel veel keuzevrijheid heb in alles wat ik kan doen (kijk maar naar GTA, Mass Effect 1 en andere spellen)dan dat ik restricties heb. (bijvoorbeeld Mass Effect 2 waar je dus niet een relatie kon hebben met hetzelfde geslacht)

    0
  3. User  avatar
    2210 XP

    EpicFail xD

    0
  4. User  avatar
    1158 XP

    ik neem een meid en die gaat trouwen met een ader meid zo fun:P

    0
  5. User  avatar
    5395 XP

    Oke wtf

    0
  6. User  avatar
    2521 XP

    Wtfu was dat nauw

    0
  7. User  avatar
    1536 XP

    @jans:
    Dan snap jij denk ik het idee van een RPG niet echt.

    0
  8. User  avatar
    171 XP

    Als je in die tijd homo zou zijn werd je gelijk afgeslacht.

    0
  9. ramon's avatar

    @ideklein17:

    welke tijd? de tijd van magie en draken? die kan ik me niet herrinneren…

    0
  10. User  avatar
    854 XP

    Ze wouden waarschijnlijk weer met iets orgineel op de proppen komen, dus laat ze maar doen.

    0
  11. Anoniem's avatar

    @ramon:
    +1

    0
  12. User  avatar
    2295 XP

    @ramon: Hahaha, jaa geef je groot gelijk :p!

    0
  13. User  avatar
    58 XP

    leuk….

    0
  14. User  avatar
    586 XP

    dat is wel gay..

    0
  15. User  avatar
    3062 XP

    …..en DAT maakt die hele game (al die kleine details dus), keuzevrijheid (wat polopolo al eerder zei)….
    en ik had gehoord dat je kan koken ofzo, dus een drakenlul gerecht maken ofzo

    nadeel van deze feature: je zal homo’s tegen komen
    voordeel? LESBOS !! 😀

    0
  16. User  avatar
    510 XP

    Kan je er ook een boterham met pindakaas in maken?

    0
  17. User  avatar
    114 XP

    dus dan ben ik een paul de leeuw , gerard joling of gordon type met een zwaard.
    dat maakt voor mij de game niet spannender mee.

    0
  18. User  avatar
    4682 XP

    Kan je deze game ook met een vrouw spelen!? en dan trouwen enz 😉

    0
  19. User  avatar
    771 XP

    WTF is dit, homospel…

    0
  20. Anoniem's avatar

    @xDutchSoldier:
    Zoiets heet respect, volgens mij ben jij echt 12 elke post bestaat uit onzin haat of flame

    0

Meer The Elder Scrolls V: Skyrim

Meer