Ginx TV: Waarom Rocket League zo goed is

https://youtu.be/6U5dGHa0lGE
Het zal niemand ontgaan zijn dat Rocket League een daverend succes is. De game wist in korte tijd de 5 miljoen downloads te passeren wat natuurlijk te danken is aan het gegeven dat de game in PlayStation Plus zat. Naast dat het een succes is, mag de game ook een kwaliteitsproduct genoemd worden.

In de bovenstaande video stipt Ginx TV nog maar eens aan waarom Rocket League zo’n goede game is. Speel jij nog steeds Rocket League?

  1. 213.49.106.xxx's avatar

    Sinds ik de Platinum heb speel ik niet meer.

    0
  2. User  avatar
    394 XP

    Ik speel nog steeds niets anders dan RL xD
    Te verslavend!

    0
  3. User  avatar
    515 XP

    Leuk voor de trofeeën en tis best een goeie game, maar niks voor mij. Ik ben niet zo van de balsporten en ook niet van de balgames, have fun voor diegene die zich hiermee vermaken 😉

    0
  4. 212.178.206..xxx's avatar

    Ik speel het ook dagelijks…
    ieder x een uitdaging… !!

    0
  5. User  avatar
    255 XP

    Bijna dagelijks nog, supertoffe game!

    0
  6. User  avatar
    2146 XP

    Enigste leuke plus titel voor mij…

    0
  7. User  avatar
    510 XP

    @Mrduckie88: Vond je infamous first light niet leuk?

    0
  8. 83.128.209..xxx's avatar

    @Mrduckie88: Zonde dat je zo met oogkleppen kijkt naar de andere games. Er zijn zat goede games op de PS plus geweest maar ik weet natuurlijk niet wat jij leuk vindt dus wat lul ik nou eigenlijk. Ach en als je alleen maar naar de standaard games kijkt it’s your loss.

    0
  9. 62.72.193.xxx's avatar

    Fantastische game, speel niet anders! Ik vind het vooral mooi dat je steeds weer wat beter wordt!

    0
  10. User  avatar
    4884 XP

    Elke dag speel ik da shit echt verslavend …

    0
  11. User  avatar
    1810 XP

    Yep!

    0
  12. User  avatar
    2146 XP

    @Birdnest1: Niet mijn type game. Maar ik begrijp dat mensen die leuk vinden… Dat heeft meer met mijn smaak te maken. @83.128.209..xxx: ow, volgens mij ben ik niet de enigste die het grotendeels troep vind… Van mij mag er echt een psplus abbo komen voor lager bedrag, en dan online only…

    0
  13. 77.248.80..xxx's avatar

    @Mrduckie88:

    Mee eens!

    0
  14. User  avatar
    280 XP

    Ik speel het eigenlijk niet meer door tijdgebrek.
    Hopelijk komt daar binnenkort verandering in, want het is nog steeds een toffe game.

    0
  15. User  avatar
    510 XP

    @Mrduckie88: Nee snap ik dat is inderdaad een persoonlijke voorkeur ik was even benieuwd hoe je die vond, en verder ben ik het met je eens over dat ze een abbo moeten maken voor:
    20 euro per jaar zonder games alleen network access en cloud storage
    50 euro per jaar voor network storage en indie games:p

    0
  16. User  avatar
    2146 XP

    @Birdnest1: Denk echt dat dat de oplossing is voor dat ps plus geklaag…

    0
  17. User  avatar
    510 XP

    @Mrduckie88: Nah niet eens om het geklaag maar maak het de gamers makkelijk meer keuzes en die indie psplus games koopt sony in dat kost ze ook geld als mensen dan een keus hebben kwa welke abbo ze willen kan sony weer minder neerleggen voor IGC games en maken ze zelf nog winst ( denk ik)

    0
  18. 83.87.4.xxx's avatar

    @Mrduckie88: zou wel een idee zijn zoals cbox gold en silver van vroeger

    0

Meer Rocket League

Meer