Rocket League’s basketbal-modus komt in april


Eerder deze maand hintte ontwikkelaar Psyonix al naar een speciale basketbal-modus voor Rocket League. Inmiddels weten we ook wanneer we deze modus kunnen verwachten. Via Twitter heeft de ontwikkelaar namelijk onthuld dat de modus ergens in april naar de game komt. De tweet bevat ook een klein fragment van deze modus, die Dunk House lijkt te heten.

  1. User  avatar
    962 XP

    Vet! Dat zal tenminste voor wat meer variatie zorgen want ik vind het spel al langdradig.

    0
  2. User  avatar
    2419 XP

    Psyonix echt een geweldig goeie studio! Net zoals CD Projekt van de witcher!

    0
  3. 85.144.124..xxx's avatar

    En ook nog eens gratis. Helemaal top!

    0
  4. 86.91.255.xxx's avatar

    1 april?

    0
  5. User  avatar
    456 XP

    @86.91.255.xxx: Haha, een hele gamemodus ontwikkelen puur als 1 april grap.. lijkt me niet

    0

Meer Rocket League

Meer