Nieuwe mijlpaal voor Rocket League met meer dan 25 miljoen spelers en 1 miljard gespeelde matches!

Mijlpaal voor Rocket League
Dat Rocket League een ontzettend geslaagde game is, wisten we natuurlijk wel nadat de game zelfs na gratis te zijn geweest voor PlayStation Plus gebruikers, nog steeds bovenaan de downloadlijsten stond.

De game heeft ondertussen zelfs een fysieke release gehad op beide consoles en de PC en nog steeds blijft de populariteit van de game maar stijgen. Ontwikkelaar Psyonix heeft via haar Twitter laten weten de gamers die de game nog regelmatig spelen heel erg dankbaar te zijn en liet weten een enorme mijlpaal te hebben bereikt, namelijk meer dan 25 miljoen spelers die de game spelen (of gespeeld hebben). En dat die spelers ondertussen goed zijn voor meer dan 1 miljard gespeelde potjes. Dat zijn cijfers om erg trots op te zijn, niet?

Wie van jullie speelt nog geregeld een potje Rocket League?

  1. 194.151.164.xxx's avatar

    2 keer aangezet en beide keren binnen 10 min uitgezet, niks voor mij en snap de hype ook niet

    0
  2. User  avatar
    10599 XP

    @194.151.164.xxx: Deels het zelfde, met me vrienden vind ik het leuker. Maar spelen het bijna tot nooit dus denk ook dat ik het weg doe. 35 euro verneukt.

    0
  3. User  avatar
    255 XP

    Zit op bijna 4000 potjes nu, speel nog bijna dagelijks. Dankzij deze game kom ik nauwelijks nog toe aan andere games 😐 Hopelijk gauw PS4 pro support

    0
  4. 194.151.164.xxx's avatar

    @stefan52a:
    Gelukkig had ik gratis via plus, anders had ik het ook nooit geprobeerd

    0
  5. 87.213.184.xxx's avatar

    @stefan52a:
    Het was een gratis Playstation Plus game een tijdje terug.. tevens is hij in de Playstation store altijd < 16 euro 😛

    0
  6. User  avatar
    2419 XP

    Ikke met regelmaat! Maar ik heb wel vaak dat ik 16 ping heb maar toch lag als de ziekte?! En snap er echt geen snars van ! Heb al nieuwe kabels gekocht, nieuwe router gekocht, nieuwe modem maar blijft allemaal hetzelfde! Ik heb dit dan ook echt alleen in Rocket League en niet op bijvoorbeeld BF1!

    0
  7. User  avatar
    10599 XP

    @87.213.184.xxx: Ow, ik had de special edition met paar auto’s en toen gratis was voor ps+ had ik nog geen ps4 🙁

    0
  8. 84.107.216..xxx's avatar

    @klupido: nieuwe potje opstarten, waarschijnlijk een server probleem

    0
  9. User  avatar
    265 XP

    Waarom zijn demo’s geen ding meer tegenwoordig? het concept is leuk maar ik weet totaal niet of ik dit leuk ga vinden. 🙁
    #Sad

    0
  10. 2a02:a03f:10ab:5400:6dbd:ef04:1f1f:7.xxx's avatar

    Speel deze game bijna dagelijks. Leukste is om als een team te spelen met vrienden. Het wordt pas echt leuk als je het vliegen onder de knie hebt. Topgame! Kijk eens wat youtube filmpjes over hoe de echte pro’s het doen. Rocket league championships bijvoorbeeld.

    0
  11. User  avatar
    2419 XP

    @84.107.216..xxx: Jaa speel competitief dus dan wil je niet zomaar je potje weggeven

    0
  12. 31.20.204..xxx's avatar

    @klupido:

    één van je mede- of tegenspelers heeft dan een slechte ping

    0
  13. 94.209.119.xxx's avatar

    @BroodjeKroket: waarom kijk je niet op YouTube een paar filmpjes om te zien of het iets voor jou is.

    0
  14. 54.87.255.xxx's avatar

    Wanneer eindigt competitive seizoen 3?

    0
  15. 52.90.124.xxx's avatar

    Beste spel op de PS4!
    Dankzij Rocket league kom ik niet toe aan watch dogs2, TLOU, Fallout 4, Just Cause 3, Uncharted , Witcher 3-DLC en Overwatch!

    0
  16. User  avatar
    2419 XP

    @31.20.204..xxx: Slaat nergens op dat wanneer ik perfect internet heb, last heb van andermans kut internet -_-

    0
  17. 84.241.194..xxx's avatar

    Speel ook bijna dagelijks. De hype komt mede doordat het een game is waar je zelf beter in wordt. Er zijn geen perks die het makkelijker maken. Ligt allemaal aan jezelf en het teamwork. Blijft gewoon leuk voor veel mensen.

    0
  18. 40.77.167.xxx's avatar

    @54.87.255.xxx:

    Begin april. Is vandaag of gisteren bekend gemaakt.

    0

Meer Rocket League

Meer