Rocket League passeert de 40 miljoen spelers


Rocket League is sinds de release in 2015 een onverminderd succes gebleken. In december vorig jaar lieten we weten dat het totale spelersaantal de 38 miljoen was gepasseerd en nog geen twee weken later is er een nieuwe mijlpaal bereikt, namelijk de 40 miljoen spelers.

Het gaat hier om 40 miljoen unieke spelers over alle platformen, dus het is niet zo dat de game zoveel actieve spelers op dit moment heeft. Desalniettemin is 40 miljoen een magistraal groot aantal en zoals al gezegd, het succes blijft onverminderd doorgaan. Iets waar de recente release van de game op de Nintendo Switch ongetwijfeld aan bijgedragen heeft.

  1. User  avatar
    4884 XP

    Was 1 van de beste plus games in begin. Heb het nog even uitgeprobeerd lang niet meer gespeeld. Ik faalde te hard opeens een kind dat in mijn team zat zei dat ik ” the worst veteran ever” was! Hahahha kwas daar zo goed in en nu echt zware afgang begaan blijft een top spel

    0
  2. 87.213.44.xxx's avatar

    @20style [20]: veel oefenen man dan komt het wel goed laat je niet gek maken door anderen… ze roepen ook dat ik slecht ben terwijl ik als 1e eindig lol XD

    0
  3. User  avatar
    64 XP

    Speel het al een tijdje niet meer, maar vond het wel altijd leuk om te doen:)

    0
  4. User  avatar
    240 XP

    Speel het nog steeds regelmatig, vooral leuk om ranked te spelen met vrienden.
    Is me nu eindelijk gelukt op Diamond rank te halen in 3v3.

    0
  5. User  avatar
    4884 XP

    @87.213.44.xxx: haha zeker weer oefenen en komt weer goed vind het allemaal wel grappig hoor 🙂

    0
  6. User  avatar
    648 XP

    Rocket League belemmert me altijd om backlog weg te werken. One.More.Game.

    0
  7. 89.255.46.xxx's avatar

    Daar ben ik er 3 van (heb em op PS4, PC en Switch)

    0
  8. 145.37.124.xxx's avatar

    Blijft heerlijk om dit spel te spelen, helemaal als ik weer eens genaaid ben door de scripting in Fifa.

    0
  9. User  avatar
    739 XP

    @GazMeister: same feeling ik heb nog 13 games liggen, kom er niet aan toe omdat elke keer als ik me ps4 aanzet dan gaan me duimen naar rl en drukt me hart op kruisje ..:)

    0
  10. User  avatar
    30 XP

    @ivo001: Voor mijn gevoel ben ik ook al jaren bezig die rank te behalen. Altijd maar rondzwerven op Plat3

    0
  11. 84.26.117..xxx's avatar

    Echt een leuk spel ik heb kalos als ik het goed heb is die 9 Keys waard ik heb het nog geen half jaar

    0
  12. User  avatar
    240 XP

    @ItsMike:
    Na 175 potjes dit seizoen gespeeld te hebben in platinum 3 is het me gelukt haha.

    0
  13. User  avatar
    240 XP

    @84.26.117..xxx:

    Normale Kalos is ongeveer 0.33-0.66 keys waard.
    https://rl.insider.gg/ps4

    0

Meer Rocket League

Meer