Plankgas! Rocket League wordt nog deze zomer free-to-play!

Rocket League is al jarenlang een vaste waarde in het videogamelandschap. Sinds de game een hele tijd geleden als gratis PS Plus titel op menig bord belandde, is de spelersbasis alleen maar exponentieel toegenomen. De ontwikkelaars zijn nu klaar om een nieuwe stap in de evolutie van de game aan te kondigen. Deze zomer nog wordt Rocket League namelijk free-to-play!

Deze toevoeging vergezelt de grootste update tot dusver, die de menu’s overzichtelijker zal maken, alsook belangrijke verbeteringen met zich zal meebrengen, onder andere voor toernooien en uitdagingen. Spelers die de game al in hun bezit hadden voor deze update, hoeven niet bang te zijn. Hun inventaris wordt niet gereset en bovendien krijgen zij de ‘legacy status’.

Deze status houdt in dat je een aantal dingen krijgt van de ontwikkelaar, als teken van respect en dankbaarheid. We hebben de bonussen hieronder even opgesomd:

  • All Rocket League-branded DLC packs released before free to play
  • “Est. 20XX” title that displays the first year you played Rocket League
  • 200+ Common items upgraded to “Legacy” quality
  • Golden Cosmos Boost
  • Dieci-Oro Wheels
  • Huntress Player Banner

Best de moeite, als je het ons vraagt. Wij zullen alleszins terug plaatsnemen in onze “voetbalide”.

  1. Anoniem-9698's avatar

    Speel dit vanaf day one ! Meer mensen altijd welkom goede keus om F2P te gaan!

    0
  2. User  avatar
    2766 XP

    Bij release was deze ook al gratis met psplus. Leuke game, maar ben er al een tijdje op uitgekeken.

    0
  3. Anoniem-4726's avatar

    RL is lit

    0
  4. User  avatar
    7718 XP

    Doen ze goed, en daarnaast blijft er altijd nog een verdienmodel mbt dlc. Leuke game ook, al een hele tijd niet meer gespeeld. Weet iemand toevallig of de PS4 nog steeds zo extreem hard gaat blazen bij het spelen van de game? Misschien is dit inmiddels opgelost dmv een update. Moet ook zeggen dat ik inmiddels een nieuwe versie PS4 Pro heb dus die maakt sowieso een stuk minder lawaai.

    0
  5. Anoniem-8524's avatar

    @mrb: de laatste tijd geen last van gehad

    0
  6. User  avatar
    7718 XP

    @Anoniem-8524: Klinkt goed, ik ga binnenkort de game weer installeren

    0
  7. Anoniem-6529's avatar

    Leuke spel maar echt veel te moeilijk. Ze moeten assists erin doen. Minder handmatig.

    0
  8. Anoniem-4871's avatar

    Waarschijnlijk verdient epic hier ook genoeg aan de seasonpass om hem free to play te maken

    0
  9. Anoniem-9919's avatar

    Dit is de enige leuke Ps plus game.
    Blijft geweldig.

    0
  10. User  avatar
    10599 XP

    Nice

    0

Meer Rocket League

Meer