Als je in oktober aan de slag gaat met Far Cry 6, dan zal je terechtkomen in de fictieve hoofdstad van Yara. Ubisoft heeft via de officiële Twitterpagina van de game een korte video gedeeld, die laat weten hoe deze plaats tot stand is gekomen.
Zoals je waarschijnlijk al hebt kunnen zien in de verschillende trailers, is dat Yara gebaseerd is op Cuba, inclusief de politieke toestand. De stad is afgesloten van de wereld en de tijd staat daar al een aantal jaar stil. Hierdoor kan je niet van de nieuwste technieken gebruikmaken om je te helpen met je avontuur.
Narrative director Navid Khavari laat in de onderstaande video meer weten over het tot stand komen van Yara.
Yara is a living, breathing world. Listen as our Narrative Director @Navface speaks about the inspiration behind this island frozen in time.#FarCry6 pic.twitter.com/IzM5glVw1i
— Far Cry 6 (@FarCrygame) June 21, 2021
Ubi kennende. Worden de games steeds groter en daardoor repetitiever met als gevolg heel snel saai. Zie alle laatste AC games. In deze geldt groter is niet altijd beter .
@Anoniem-9011: Eens, en dat levelen is ook saai. Ghost of Tsushima deed het goed, hoe verder in de map hoe moeilijker en groter en sterker de vijand, geen level onzin. De map was daar ook wel groot maar erg sterk en mooi.
@stefan52a:
Klopt. Vond het vechtsysteem ook super in die game. Alleen heb m niet uitgespeeld omdat hij toch te lang was.
De zij missies begonnen behoorlijk saai te worden
Ghost bijv is sws niet te lang. Mensen zelf tegenwoordig hebben veel te korte aandacht boog. En zijn te snel afgeleid of hebben na 15 minuten alweer behoefte aan wat anders. Daarbij hebben mensen het steeds drukker. Mja kunt de games de schuld geven. Kunt ook effe in de spiegel kijken. Want toen je kind was en alle tijd had. Niet overal teveel bij stil stond. En wss niet zo negatief was als n volwassen mens is/kan zijn. Dan zat je deze langere games kapot te spelen.
@stefan52a:
Ik zou Ghost niet naast die poep games van ubisoft neerzetten. De makers van Ghost hebben 10x moeten zweten dan deze noobs van ubisoft. Ghost is niet zo maar een game maar kunst. Die Ubisoft gaat het nooit leren. Net als EA en Activision etc.