The Lord of the Rings: Gollum met een paar maanden uitgesteld


In mei werd de releasedatum van The Lord of the Rings: Gollum aangekondigd voor 1 september 2022. De game zou op die datum verschijnen voor de PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S en pc. De Nintendo Switch-versie daarentegen kreeg toen geen releasedatum, maar ‘zou later’ komen.

Nu twee maanden later blijkt de release zoals eerder aangekondigd toch wat ambitieus te zijn, want Daedalic Entertainment en Nacon hebben aangekondigd de game uit te stellen. Het gaat om uitstel van een paar maanden, dus het is nog maar de vraag of de game überhaupt dit jaar uitkomt.

Hieronder de volledige verklaring.

  1. Anoniem-7068's avatar

    Oh no! Not you precioussss!!!

    0
  2. Anoniem-9433's avatar

    Tldr: our game is a turd, sorry

    0
  3. Anoniem-8271's avatar

    Beter annuleren ze dit, troep

    0
  4. User  avatar
    10599 XP

    Logisch, na stray, the GOTY zou ik deze game ook uitstellen 😛

    0
  5. Anoniem-8479's avatar

    Man, man, man..

    0
  6. Anoniem-1432's avatar

    ik kijk hier echt niet naar uit,vraag me af of je alleen maar moet gaan kruipen,lijkt me ondertussen na 2-3 uur wel irritant,ik voorspel een 6

    0
  7. Anoniem-4503's avatar

    Snap echt de negativiteit niet over deze game. Tuurlijk het is niet wat iedere LOTR fan wil, maar wees gewoon blij dat er überhaupt een middle earth game komt. De ontwikkelaars doen gewoon hun best om iets nieuws te creëren.

    0
  8. Anoniem-1398's avatar

    Ziet er al niet uit, lord of the rings/hobbit of middle earth onwaardige zooi.

    En hoe moeilijk kan het zijn om games een echte release datum toe te kennen en niet steeds uit te stellen net als met hogwarts legacy

    0

Meer The Lord of the Rings: Gollum

Meer

Review | The Lord of the Rings: Gollum

Review | The Lord of the Rings: Gollum – Wanneer we een vroege versie van een nieuwe game mogen spelen, proberen we over het algemeen niet al te negatief te zijn. Het betreft immers een versie die nog niet af is en er dus nog veel aan aang...