Rocket League gaat volgende week free-to-play, vandaag nieuwe update

Het is geen nieuws meer dat Rocket League free-to-play gaat, alleen was het nog niet bekend wanneer dit exact zou gaan gebeuren. Nu weten we dat wel, Psyonix meldt dat 23 september de datum zal zijn vanaf wanneer je Rocket League gratis kunt spelen.

Vandaag is er al een update beschikbaar voor de populaire game, die al wat voorbereidend werk doet voor de free-to-play versie. Zo worden competitieve toernooien en Challenges toegevoegd. Je kan na het installeren van de update ook je progressie meenemen naar elk ander platform.

Kortom: Het maakt dus niet meer uit of je Rocket League op de Nintendo Switch, Xbox One, PlayStation 4 of pc wilt spelen, je kan te allen tijde hetzelfde account gebruiken.

  1. Anoniem-4697's avatar

    Ik heb deze game op de Switch? Kan ik dus als ik het goed begrijp mijn account koppelen aan de PS4?

    0
  2. Anoniem-1363's avatar

    KAN JE DEZE 100% TROPHY HALEN GRATIS OF KOST GELD EN WERKT MET NIET PS4 SPELERS OF WEL? DANKU MVG SAAR

    0
  3. User  avatar
    634 XP

    @Anoniem-1363:

    Duidelijk verhaal, probeer het nog eens ?

    0
  4. Anoniem-2593's avatar

    @Anoniem-1363:

    Wat?

    0
  5. User  avatar
    67 XP

    @BK87: Saar spaced em

    0
  6. Anoniem-192's avatar

    @Anoniem-4697: Oh mijn god!

    0
  7. User  avatar
    10599 XP

    Nice

    0
  8. Anoniem-5339's avatar

    Dat is 5 jaar te laat.

    0
  9. User  avatar
    3568 XP

    Free2play net als shitnite verpest

    0

Meer Rocket League

Meer