Sinds de release van Kena: Bridge of Spirits een kleine twee weken terug is Ember Lab vooral bezig geweest met het oplossen van kleine probleempjes. Zodoende hebben we inmiddels meerdere updates zien verschijnen en inmiddels is versie 1.08 beschikbaar.
Deze update is voor zowel de pc als de PlayStation versie van de game te downloaden en komt met de onderstaande aanpassingen en verbeteringen. Meer over de game zelf lees je natuurlijk in onze review, waarin we Kena van een mooi cijfer voorzien.
- Added support for offline mode on PC. Please note Achievements will not unlock while offline but will be awarded after login. (PC only.)
- Added option to reduce motion blur intensity.
- Fixed issue where Kena had a chance to slow down or stop while running.
- Fixed inaccurate Rot count in the Village experienced by some players. The problem should no longer occur and previous save files will be fixed.
- Optimization improvements for the final boss fight.
- Fix for broken shield animation.
- Fixed minor animation, collision and level streaming bugs.
hele dikke game.
Kom maaer op met de reactie op mijn onderstaande vraag… maar ik vraag dit voor mijn zoontje…
Zit er aim assist in de game?
Vond de eerste 3 uur van deze game echt geweldig maar daarna kon het me niet meer veel boeien. Graphics, artstyle en muziek zijn wel echt 10/10.
Ik had bijna een zenuwinzinking bij de laatste eindbaas
@PBJ85:
Ja dit zit er in, maar of het volledig is weet ik zo niet, je wordt wel wat aangestuurd naar je doelwit
IK heb vandaag de Master difficulty trhopy behaald en moet zeggen deze was echt wel een uitdaging woo dit had ik niet verwacht . En wat een pracht van een game is dit .
@PBJ85: of het erin zit niet zo opgelet eerlijk gezegd maar als je hem op het gemakkelijkste speelt is het goed te doen zeker een aanrader
Al 3 uur bezig met stone guard manmanman wat een ellende zeg op master
Interessant.
@PBJ85: Neen, geen aim-assist, maar je hebt redelijk wat speling als je een bepaald doel wil raken.
Mikken is helemaal niet moeilijk.
Er zit ook een lock on-functie in het spel, (R3) dat kan het wat vergemakkelijken.
Ik wist niet dat er een lock on-functie in het spel zat, en heb het zonder gespeeld.
Dat heeft me meermaals het leven gekost, doordat je niet altijd op tijd de camera kan draaien zodat je een aanval ziet aankomen.
Gevolg is dat je geraakt wordt en dat kan je dood beteken.
Maar het stoorde me niet echt.
Voor je zoontje kan het natuurlijk een stuk moeilijker zijn om tijdens het vechten, duiken en schieten ook nog eens de camera te bedienen.
Dus, met R3 kan je locken.
@Anoniem-7906: Op master, nog niet geprobeerd, had er op normal al moeite mee.
Ik had hem een paar dagen geleden geïnstalleerd, maar geraak er precies nog niet echt in.. heb wel nog maar een paar korte sessies gespeeld, maar nog niks triggerde me om te blijven spelen.. zal misschien nog komen.
@PBJ85: Nee dat zit er niet in. Zelfs op normal is het best een uitdaging.
@Undergod: je kan ook nog tijdens het aimen op r3 drukken om de tijd te vertragen, dat is ideaal met de sterkere aanvallen
@Anoniem-2042: heb je er plastion plus voor nodig