Gisteren werd zowel de PlayStation VR2 als de vr-game Horizon: Call of the Mountain aangekondigd op CES 2022, nieuws dat uiteraard niet onopgemerkt voorbijgegaan is. De hypemolen werd in gang gezet met een mooie trailer en wordt nu verder aangezwengeld door een voormalige werknemer van Guerrilla.
De man, game designer Chris James, liet op Twitter uitschijnen dat Call of the Mountain de lat hoger zal leggen voor Triple-A vr-games. Een veelbelovend statement, al is het uiteraard ook marketingpraat en geeft James zelf toe niet aan de game gewerkt te hebben. Kies dus vooral zelf hoeveel waarde je zijn uitspraak toebedeelt.
“This is been in the works for a while. I didn’t work on it, but I promise you this will change what AAA means for VR. It’s amazing.”
vond de trailer er maar vaag/onscherp uit zien
@Nick-Chronic:
Ik in eerste instantie ook, lijkt me wel vet om in horizons wereld letterlijk rond te kunnen kijken.
@Nick-Chronic: Eens, sterker nog; zag er niet uit.
Deze game is op zich wel veelbelovend maar het blijft Sony natuurlijk. De Vita begon ook goed met mooie games om vervolgens genegeerd te worden door Sony. De eerste VR bril is ook niet bepaald verzopen in de AA games.
Eerst zien, dan geloven.. Half-Life: Alyx heeft naar mijn mening de lat hoger gelegd voor VR games
Greatness Awaits
Sony is waarin ik vertrouw. Heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
Wij van wc-eend… Sorry, maar ik vind een spel als Robinson the journey de lat al hoog had gelegd en er nog steeds amper games zijn van die qualiteit.
@Nick-Chronic: mmmm ja heb of gevoel dat we niet in 4 k gezien hebben?
Want ik keek op smartt tv en was 1080 p.
OF dat het de standaard youtube naar tv conversie is die uiteraard minder is.Heb beelden gezien van GOW en later gespeeld en de beelden zagen er never zo mooi uit als toen ik het speelde