Onlangs verscheen het dystopische Atomic Heart ten tonele, na jarenlang in ontwikkeling te zijn geweest bij de Russische studio Mundfish. De game heeft zo z’n verbeterpunten, maar over het geheel is de game overwegend positief ontvangen en werd het gelauwerd om z’n sfeer en sterke gameplay.
Daarom is het niet gek dat er al over een vervolg wordt nagedacht en dat is exact waar Mundfish mee bezig is. De Russische YouTuber Alexey Makarenkov deelde namelijk een nieuwe video waarin hij het gesprek aan is gegaan met de ontwikkelaars. Tijdens dat gesprek onthulde de studio dat er plannen liggen voor Atomic Heart 2.
Atomic Heart lijkt dus succesvol genoeg te zijn om een vervolg te waarborgen. Waarschijnlijk zal het echter nog wel een poos duren voordat de game er daadwerkelijk is. De studio zal namelijk eerst hun aandacht vestigen op de post-launch uitbreidingen, die nieuwe gebieden en vijanden gaan toevoegen.
hmm. Game had een 71 op Metacritic (PS5) Misschien gewoon accepteren dat dit ‘m niet was en verder werken aan iets nieuws en beters. Vond de game zelf ook niet veel aan. (gespeeld via Gamepass)
Geweldige game!..terecht dat het een succes is kijk al uit naar deel 2
@Anoniem-6761:
Sinds wanneer is een 7 een slecht cijfer dan?
@Anoniem-766: is okay maar niet goed genoeg voor een AA titel met hoge budgetten. Kan me ook voorstellen dat de makers een betere score zouden willen.
Heb het volgehouden tot de trein ongelijk daarna was ik er klaar mee net zoals ik klaar ben met Forspoken (Eigen Mening)
ik had het spel ff geprobeerd op gamepass. In het begin zat ik er volledig in (ik hoefde ook niet zoveel te doen, het was meer het verkennen van de omgeving), maar later werd het (voor mij) wel een heel complex spel. Met veel opties, informatie, verbeteringsmogelijkheden, keuzes, acties .. het was voor mij niet meer te volgen. Ik wist niet meer waar ik mee bezig was of wat het verhaal was. Jammer.
Nu moet ik wel zeggen dat ik geen fan ben van games met allerlei opties, upgrades, management etc. Ik wil gewoon het verhaal spelen. Tegenwoordig zijn alle game zo ingewikkeld, het is net “werk”.
Wat is het verschil tussen “er druk mee bezig zijn” en “er plannen voor hebben liggen” ???
Ik weet het wel maar de auteur van dit artikel blijkbaar niet…
Enige waar Mundfish “druk mee bezig is” zijn de patches en updates en met de DLC.
@Anoniem-2556:
Als ik naar de netheid en correctheid van jouw bericht kijk, zou je denken dat je wel de hersencapaciteit hebt om een simpele rpg-achtige game te snappen/volgen.
@Anoniem-4418: dank je wel, wat aardig van je. Deze reactie valt op tussen al die (gebruikelijke) negativiteit op deze site. Misschien heb je wel gelijk en is het mijn ongeduld voor zulke games.